Συμβουλές ομορφιάς

Η λύση της πιτυρίδας βρίσκεται στην ισορροπία του μικροβιώματος

10/6/2015 12:50:35 μμ
Νέο DERCOS αντιπιτυριδικό

1 στις 4 γυναίκες και σχεδόν 1 στους 2 άντρες, αντιμετωπίζουν πρόβλημα πιτυρίδας με εμφανή συμπτώματα ανθεκτικά στο χρόνο (πιτυρίδα που παραμένει στο τριχωτό της κεφαλής, που πέφτει σε ρούχα και μαξιλάρια, ξηροδερμία, κνησμό, λιπαρό τριχωτό). Συχνά τα συμπτώματα επανεμφανίζονται και έχουν αντίκτυπο ακόμα και στην ποιότητα της ζωής, όπως κοινωνική αμηχανία, απόγνωση και άγχος…

Η πιτυρίδα είναι μια διαταραχή στην ισορροπία του τριχωτού της κεφαλής και η αντιμετώπιση της παραμένει συχνά πολύπλοκη. Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι το στρες, το περιβάλλον, οι αλλαγές των εποχών, η ρύπανση και ο τρόπος ζωής, συνδέονται με τη σειρά τους με τη δημιουργία και την επανεμφάνιση της πιτυρίδας.

Η λύση βρίσκεται στο μικροβίωμα.

Μία νέα σημαντική ανακάλυψη έρχεται να λύσει το πρόβλημα που ταλαιπωρεί άντρες και γυναίκες. Διευρύνοντας το πεδίο ανάλυσης πέρα από τις ήδη γνωστές αιτίες της πιτυρίδας, τα εργαστήρια της VICHY σε συνεργασία με το ινστιτούτο Παστέρ στο Παρίσι, ανέδειξαν ένα εντελώς νέο πεδίο γνώσης και κατανόησης της πιτυρίδας: το μικροβίωμα του τριχωτού της κεφαλής.

Οι πρόσφατες ανακαλύψεις έγιναν αντικείμενο 3 επιστημονικών δημοσιεύσεων, που απέδειξαν ότι η πιτυρίδα συνδέεται άμεσα με μία διαταραχή της ισορροπίας του μικροβιώματος.

Η VICHY παρουσιάζει τη νέα γενιά καινοτόμων αγωγών Dercos που βασίζεται στις πρόσφατες επιστημονικές έρευνες και αποδεδειγμένα αποκαθιστά την ισορροπία στο μικροβίωμα του τριχωτού της κεφαλής – ακόμα και σε ακραίες συνθήκες - απομακρύνοντας την πιτυρίδα, δρώντας ενάντια στην επανεμφάνισή της και προσφέροντας μοναδική καλλυντική ευχαρίστηση.

Τι είναι το μικροβίωμα;

Η λέξη που ακούγεται περισσότερο σήμερα στον κόσμο των καλλυντικών είναι το «μικροβίωμα», που αναφέρεται στο σύνολο των μικροοργανισμών: βακτηρίδια, μύκητες και ιούς, που υπάρχουν στον οργανισμό μας. Οι μικροοργανισμοί αυτοί, αποτελούν ένα ζωντανό οικοσύστημα μέσα στο σώμα και πάνω στο δέρμα, ενώ αλληλοεπιδρούν τόσο με τον οργανισμό μας όσο και μεταξύ τους. Ο πληθυσμός τους υπολογίζεται σε εκατό τρισεκατομμύρια, δηλαδή 10 φορές περισσότερα από τον αριθμό των κυττάρων του σώματος και ζυγίζει σχεδόν 2 κιλά! Για αρκετό καιρό, υπήρχε η αντίληψη πως το σύνολο των μικροοργανισμών αυτών θα πρέπει να καταπολεμάται, τώρα όμως γνωρίζουμε ότι το οικοσύστημα αυτό, γνωστό ως μικροβίωμα, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην υγιή λειτουργία του οργανισμού μας.

Πιτυρίδα: μια συνολική ανισορροπία στο μικροβίωμα του τριχωτού

Το τριχωτό της κεφαλής διαθέτει το δικό του ξεχωριστό μικροβίωμα. Τα εργαστήρια της VICHY έχουν μελετήσει πλήθος μικροοργανισμών στο τριχωτό καθώς και την αλληλεπίδρασή τους με το ζυμομύκητα Malassezia που συνδέεται με την πιτυρίδα. Στην πιτυρίδα, παρατηρείται μια γενικότερη ανισορροπία του μικροβιώματος. Για το λόγο αυτό, η εστίαση στο μικροβίωμα ως σύνολο, αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση για την ανάπτυξη αγωγών που είναι πιο αποτελεσματικές και μακροπρόθεσμα.

Τι συμβαίνει;

Όταν το μικροβίωμα διαταράσσεται, ορισμένοι ζυμομύκητες, όπως ο Malassezia αλλά και βακτήρια πολλαπλασιάζονται δυσανάλογα. Αυτό οδηγεί σε ερεθισμό του δέρματος και σε υπερβολική επιτάχυνση της κυτταρικής ανανέωσης, που οδηγεί σε αυξημένη απολέπιση, εντονότερη πιτυρίδα και κνησμό.

Μπορούμε να επέμβουμε;

Το μικροβίωμα είναι μεταβλητό, σε αντίθεση με το DNA που δεν μπορεί να αλλάξει. Μπορούμε πραγματικά να επέμβουμε στο μικροβίωμα για να αποκαταστήσουμε την ισορροπία και τη βιοποικιλότητα της σύστασής του, όταν αυτές έχουν υποστεί βλάβη.

Πως;

Η μοριακή ταυτοποίηση των βασικών μικροοργανισμών που εμπλέκονται στην πιτυρίδα, αποτελεί αποφασιστικό βήμα για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων αγωγών, ώστε να μπορούν να επαναφέρουν την ισορροπία στο μικροβιακό οικοσύστημα του τριχωτού για μια συνολική αποτελεσματική δράση κατά της πιτυρίδας και της επανεμφάνισής της.

Τα 1α σαμπουάν από τη Vichy για την αποκατάσταση του μικροβιώματος του τριχωτού της κεφαλής, που εγγυώνται 100% εξάλειψη της ορατής πιτυρίδας και δράση κατά της επανεμφάνισής της για 6 μήνες.

Σύνθεση για στοχευμένη δράση στο μικροβίωμα

Τα σαμπουάν Dercos κατά της πιτυρίδας, έχουν παρασκευαστεί βασισμένα στην τεχνολογία του μικροβιώματος και περιέχουν Σελήνιο DS, που επαναφέρει την ισορροπία στο τριχωτό της κεφαλής. Το Σελήνιο DS (Δισουλφίδιο του Σεληνίου) είναι ένα δραστικό συστατικό αναφοράς στη δερματολογία, γνωστό για την αντιμυκητιασική δράση του.

Η νέα σύνθεση συνδυάζει το Σαλήνιο DS με ενεργά συστατικά όπως:

• Σαλικυλικό Οξύ με απολεπιστική και κερατολυτική δράση
  • Βιταμίνη Ε με αντιοξειδωτική δράση, κατά των ελευθέρων ριζών
  • Ceramide R που διατηρεί τη λειτουργία του φραγμού

Έτσι η δράση κατά της πιτυρίδας είναι ολιστική:

• Επαναφορά της ισορροπίας όλου του μικροβιώματος, όχι μόνο της Malassezia
  • Έλεγχος κατά της επανεμφάνισης μυκήτων και βακτηριδίων μέχρι και 6 εβδομάδες μετά τη χρήση
  • Σημαντική μείωση της πιτυρίδας και του κνησμού από την 1η χρήση
  • Αποκατάσταση της λειτουργίας του φραγμού, με αποτέλεσμα την πρόληψη ενάντια στην αφυδάτωση

Κλινική δοκιμή κάτω από ακραίες συνθήκες

Τα εργαστήρια VICHY δοκίμασαν τις συνθέσεις των Αντιπιτυριδικών σαμπουάν Dercos σύμφωνα με τα πιο αυστηρά πρωτόκολλα και ανέπτυξαν κλινικές μελέτες κάτω από δερματολογική επίβλεψη. Οι προδιαγραφές της έρευνας ξεπέρασαν τις συνήθεις προδιαγραφές που εφαρμόζονται στα καλλυντικά, με την επιλογή ατόμων που:

•   έχουν σοβαρή πιτυρίδα, με επίμονες, «λιπαρές» νιφάδες και κνησμό,
  •  ζουν σε αστικό περιβάλλον (ρύπανση), υποφέρουν από υψηλό άγχος και κούραση, 3 παράγοντες ιδιαίτερα επιβαρυντικούς για την πιτυρίδα.

Μία σύνθεση-πρόκληση για καλλυντική ευχαρίστηση

Τα εργαστήρια της VICHY ανέπτυξαν μια μοναδική σύνθεση για να επιτύχουν βέλτιστη σταθερότητα και καλλυντικές ιδιότητες. Το Σελήνιο DS ενσωματώθηκε σε ένα σταθερό γαλάκτωμα στη σύνθεση των σαμπουάν Dercos, που του επιτρέπει να απλώνεται σε όλο το τριχωτό της κεφαλής, κατά τη διάρκεια του λουσίματος και να συνεχίζει τη δράση του ακόμα και μετά το ξέβγαλμα του σαμπουάν.

Το άρωμα των σαμπουάν Dercos είναι συνώνυμο της ευχαρίστησης και το λούσιμο των μαλλιών μετατρέπεται σε στιγμή «καθαρής» απόλαυσης. Αναζητήστε στην κορυφή της οσφρητικής πυραμίδας το πεπόνι, το μανταρίνι και τη βιολέτα, στην καρδιά το δενδρολίβανο, το άνθος μηλιάς και τη μανόλια και στη βάση το κεχριμπάρι και το σανταλόξυλο.

Κατάλληλο για άνδρες και για γυναίκες. Καθημερινή χρήση.

Διατίθεται σε 3 τύπους:

• Για κανονικά προς λιπαρά μαλλιά σε συσκευασία 200ml