Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Η «Κόκκινη Κλωστή»… ξετυλίχθηκε με επιτυχία!

4/4/2023 8:58:27 μμ
Η ενημερωτική καμπάνια του ΣΠΕΑ και της Sobi διαρκώς ανανεώνεται
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στις προκλήσεις και τα εμπόδια της καθημερινότητας των ατόμων με αιμορροφιλία μάς «ταξιδεύει» για τέσσερα χρόνια η «Κόκκινη Κλωστή». Η ιστορία, με πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή ξετυλίχθηκε με τη βοήθεια της «Κόκκινης Κλωστής», η οποία συμβολίζει το αίμα. Με μία συμβολική κίνηση -το τράβηγμα της κλωστής- ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του.

Η ενημερωτική καμπάνια που ξεκίνησε τον Απρίλιο 2019 ως μια πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi, διαρκώς ενημερώνεται και εμπλουτίζεται με νέες ιστορίες και ψηφιακό υλικό (videos) και μέχρι τώρα καταγράφησαν πάνω από 320.000 θεάσεις, 19 εκατομμύρια εμφανίσεις, οι τηλεοπτικές προβολές άγγιξαν τις 610, ενώ τα δημοσιεύματα πλησίασαν τα 100.

O 'Aρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, ανέφερε: «Στη Sobi αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση για τα αποτελέσματα της καμπάνιας. Πιστεύουμε ότι μέσα από αυτό το «ταξίδι» συμβάλλαμε στην ενθάρρυνση των ανθρώπων που ζουν με αιμορροφιλία, κάνοντας πράξη το όραμα της Sobi, να συνεισφέρουμε ουσιαστικά στη βελτίωση της ζωής τους».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»