Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Τέχνη & πολιτισμός

τελευταία νέα

ΕΟΦ: Αίρει την απαγόρευση παράλληλων εξαγωγών εντός της Ε.Ε.
Υπάρχουν πάντως κυρώσεις για όσες εταιρείες δεν καλύπτουν την ελληνική αγορά με φάρμακα
ΦΣΘ: Μείωση κινδύνου νοσηλείας ή θανάτου έως και 88% παρέχουν τα νέα αντι-ιικά φάρμακα κατά της COVID-19
Ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης του Συλλόγου
Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία

"Η Έκφραση της Υγείας Μέσα από την Τέχνη"

16/3/2017 11:02:59 πμ
Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη νόσο της ηπατίτιδας C
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 Η ηπατίτιδα C είναι μια ιάσιμη νόσος που έχει «ασυμπτωματικό» χαρακτήρα. Στη χώρα μας ζουν περίπου 130-160 χιλιάδες άνθρωποι με ενεργή χρόνια ηπατίτιδα C, εκ των οποίων μόνο το 20% γνωρίζει την κατάσταση της υγείας του. Η διάσταση της ηπατίτιδας C είναι πολυεπίπεδη. Μία από τις διαστάσεις της νόσου είναι και η κοινωνική, που έχει άμεσο αντίκτυπο στη συναισθηματική και ψυχολογική επίδραση της ζωής του ασθενούς.


Το κοινωνικό στίγμα αναφέρεται στη σχέση του ατόμου που φέρει ένα ανεπιθύμητο κοινωνικά χαρακτηριστικό με το περιβάλλον του, ένα χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από την υπόλοιπη κοινωνία και οδηγεί στο να χάνει σχεδόν την ανθρώπινή του οντότητα και να ταυτίζεται με το ανεπιθύμητο χαρακτηριστικό. Η περιγραφή του Goffman το 1963 ως «ανεπιθύμητη, δυσφημιστική ιδιότητα που αποδίδεται στο άτομο και του στερεί το δικαίωμα της πλήρους κοινωνικής αποδοχής, ενώ ταυτόχρονα το αναγκάζει να κρύβει την αιτία που προκαλεί αυτή την αρνητική κοινωνική αντιμετώπιση», δυστυχώς ισχύει μέχρι και σήμερα.


Δίνοντας έμφαση στα παραπάνω σημαντικά στοιχεία, ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας» ξεκινά την υλοποίηση του 2ου μέρους της εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τη νόσο της Ηπατίτιδας C με τίτλο: «Η Έκφραση της Υγείας Μέσα από την Τέχνη». Μετά την επιτυχημένη έκβαση του 1ου μέρους της εκστρατείας, που αφορούσε την προτροπή του γενικού πληθυσμού σε εξετάσεις, τώρα εστιάζει στην καταπολέμηση του κοινωνικού στίγματος. Με σύμμαχο μια μορφή τέχνης με μεγάλη απήχηση, την «Street Art», ο Σύλλογος περνάει ένα ηχηρό μήνυμα κατά της τοποθέτησης «ταμπέλας-ετικέτας». Κεντρικό εικαστικό της ενημερωτικής αυτής εκστρατείας αποτελεί η τοιχογραφία του παγκόσμιας φήμης Έλληνα καλλιτέχνη ΙΝΟ (www.ino.net). 


O INO φιλοτέχνησε τον κεντρικό τοίχο στην πρόσοψη του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης με απώτερο στόχο να κατακρίνει την αρνητική συμπεριφορά των ανθρώπων ως προς οτιδήποτε διαφέρει από αυτούς, αναφερόμενος στις περιπτώσεις όπου η διαφοροποίηση αυτή δεν οφείλεται σε προσωπική επιλογή του ατόμου.

Με αυτό το διαχρονικό έργο και όπλο τη σφαιρική ενημέρωση για τη νόσο, ο Σύλλογος θέλει να αποδυναμώσει το φαινόμενο "στίγμα" και τονίζει ότι η νόσος δεν μεταδίδεται με καμία από τις συνήθεις ανθρώπινες κοινωνικές επαφές. 

Υποστηρικτές σε αυτό το φιλόδοξο έργο είναι ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η 4η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ) Μακεδονίας και Θράκης και το Γ.Ν.Θ. Ιπποκράτειο. 

Στο πλαίσιο της εκστρατείας δημιουργήθηκε βίντεο με πλάνα από όλη τη διαδικασία της δημιουργίας του ΙΝΟ.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Υπάρχουν πάντως κυρώσεις για όσες εταιρείες δεν καλύπτουν την ελληνική αγορά με φάρμακα
Επιτήδειοι αποσπούν χρήματα ισχυριζόμενοι ότι έχουν συνεννοηθεί με το Σύλλο






Σχετικά άρθρα

Στη Μόσχα ανοίγει και πάλι το εστιατόριο «Pharmacy»
Για τα εκλεκτά μέλη του social club Prada Mode
«Ιστορικός περίπατος» για τα φαρμακεία του παρελθόντος
Στο Ρέθυμνο στις 8 Δεκεμβρίου 2021