
Για τις αιτίες που προκάλεσαν δυσλειτουργίες στην παράδοση κατ’ οίκον των Φαρμάκων Υψηλού Κόστους στους ασθενείς, κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών της νέας υπηρεσίας, μίλησε στο f.daily o CEO της UNILOG S.A., Στέλιος Λιναρδάκης.
Εξήγησε πως κατά την έναρξη του έργου ένα ποσοστό που άγγιξε το 3,5% των ασθενών, σε απόλυτο νούμερο 180 ασθενείς, δεν εξυπηρετήθηκαν στους ενδεδειγμένους χρόνους παράδοσης, ενώ αυτή τη στιγμή η εικόνα είναι σαφώς βελτιωμένη καθώς παραμένουν ανεκτέλεστες παραδόσεις συνταγών στο 0,9%, ήτοι 6 περιπτώσεις ασθενών ημερησίως, από το σύνολο των 600 που παραδίδονται.
Σύμφωνα με τον Σ. Λιναρδάκη οι λόγοι στους οποίους αποδίδει αυτές τις καθυστερήσεις είναι ότι η εταιρεία του με την έναρξη του προγράμματος βρέθηκε με έναν όγκο ανεκτέλεστων 7.600 συνταγών «γεγονός αιφνίδιο» για την εταιρεία, όπως είπε. «Θα έπρεπε να κωδικοποιήσουμε όλους αυτούς τους ασθενείς, να κάνουμε προτεραιοποίηση των αναγκών τους και μια κατανομή αυτού του μεγάλου έργου», σημειώνει, προσθέτοντας πως βασικό λόγο έπαιξε και το χρονικό timing με δεδομένο ότι οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν τις απαιτήσεις μεταφοράς φαρμάκων ψυχρής αλυσίδας. Επίσης εντυπωσιακό είναι το στοιχείο ότι πολλοί ασθενείς, που είχαν εγγραφεί στην παράδοση κατ’ οίκον, άλλαξαν γνώμη για τη διεύθυνση παραλαβής και έδωσαν νέες διευθύνσεις σε χωριά και παραθεριστικές κατοικίες.
«Έχει χρειαστεί να κάνουμε παραδόσεις σε χωριά που δεν υπάρχει καν πρόσβαση σε αυτοκίνητα, σε μέρη που δύσκολα εντοπίζονται στον χάρτη… ακόμη και σε παραλίες», σημειώνει ο CEO της UNILOG S.A., επισημαίνοντας τις δυσκολίες αυτής της προσπάθειας και προσθέτοντας πως οι λειτουργίες της UNILOG διαρκώς βελτιώνονται και τα προβλήματα εξομαλύνονται.