|
Με επιστολή τους προς τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο (Π.Φ.Σ.) οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι Κρήτης (Φ.Σ. Ηρακλείου, Λασιθίου, Ρεθύμνου, Χανίων) εκφράζουν την ανησυχία τους για τις συνεχιζόμενες καθυστερήσεις του ΟΠΑΔ στην εξόφληση των φαρμακοποιών (παρά την πρόσφατη υπογραφή της νέας συλλογικής σύμβασης), κατάσταση που όπως εικάζουν θα επιδεινωθεί το επόμενο διάστημα ακόμη περισσότερο.
Αναλυτικά η επιστολή των Φ.Σ. Κρήτης αναφέρει τα εξής:
«Προς τον Π.Φ.Σ.
|
Φ.Σ. Κρήτης: Στο απροχώρητο η κατάσταση με τον ΟΠΑΔ
15/9/2009
Επιστολή προς τον Π.Φ.Σ. με στόχο την εξεύρεση λύσης
Διαβάστε επίσης
15/6/2026 4:42:30 μμΈρχονται νέες δράσεις πρόληψης στα φαρμακεία
Ολοκληρωμένο σχέδιο κατέθεσε ο ΠΦΣ στο υπουργείο Υγείας
15/6/2026 4:38:12 μμΌμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Δυναμική παρουσία στο 7ο Συνέδριο Φαρμακοποιών Πελοποννήσου
Σε κοινό περίπτερο με τον ΣΥΦΑΝΟΠΠΕ ενίσχυσαν τον διάλογο για το μέλλον του ελληνικού φαρμακείου






