Ο Φ.Σ. Αττικής
φέρνει στο προσκήνιο «αμφιλεγόμενες» πρακτικές από φαρμακαποθήκες και συνεταιρισμούς
και ζητά, στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας των μερών, να διορθωθεί το
πρόβλημα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει
σε επιστολή του, «κατά την υλοποίηση της υποχρέωσής σας (σ.σ. αναφερόμενος
στους χονδρεμπόρους) που απορρέει απΆ ευθείας από το νόμο για επιστροφή των ληξιπροθέσμων,
μεταβάλλετε μονομερώς τους όρους χρόνιων εμπορικών συμφωνιών σας με τα
φαρμακεία του Συλλόγου μας». Συγκεκριμένα αναφέρει ότι επιβάλλονται μη
συμφωνημένα ποσοστιαία διαχειριστικά κόστη, αναλόγως της αξίας των
επιστρεφόμενων προϊόντων, μολονότι το πιστωτικό τιμολόγιο που εκδίδεται από τον
ΚΑΚ δεν έχει υποστεί αντίστοιχη περικοπή.
Επικαλούμενος τον Ν. 3204/2003 που δεν προβλέπει περικοπές ή μετακύλιση κόστους στους φαρμακοποιούς αλλά και σχετική εγκύκλιο του ΕΟΦ, ο Σύλλογος κρίνει ότι οι μεταβολές των συμφωνιών δεν αρμόζουν σε χρόνιες και δοκιμασμένες εμπορικές σχέσεις, ενώ επιβαρύνουν την ήδη πληγείσα βιωσιμότητα των φαρμακείων και ζητά να γίνει αντιλογισμός των ποσών που έχουν ήδη εισπράξει και έκδοση αντίστοιχων πιστωτικών τιμολογίων υπέρ των φαρμακείων.






