Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αχαΐας ανακοίνωσε ότι μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου και κατόπιν του ανοίγματος των νοσοκομειακών φαρμακείων του Πειραιά από τον υπ. Υγείας Α. Λοβέρδο, θα προχωρήσει σε αναστολή της χορήγησης φαρμάκων κατά τις ημέρες της απεργίας στους ασφαλισμένους των: ΟΠΑΔ, ΔΕΗ, ΤΣΑΥ και ΤΑΣ, σε ένδειξη συμπαράστασης στους συναδέλφους του Πειραιά που έχουν ήδη προβεί (από τη Δευτέρα 24/1/2011) σε αντίστοιχη κινητοποίηση.
Φ.Σ. Αχαϊας: Διακοπή πίστωσης από 26/1 σε ΟΠΑΔ, ΔΕΗ, ΤΣΑΥ και ΤΑΣ
25/1/2011
«Κίνηση συμπαράστασης στους φαρμακοποιούς του Πειραιά»
Διαβάστε επίσης
24/6/2026 3:58:07 μμΠαχυσαρκία & αυτοάνοσα: Οι μεγάλες «ευκαιρίες» των φαρμακευτικών εταιρειών
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Evaluate
24/6/2026 3:56:52 μμΠροοπτική για το φαρμακείο του αύριο: Οι θέσεις της παράταξης
Ενόψει των αρχαιρεσιών του ΠΦΣ στις 28/07






