|
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ.Κ.», το υπουργείο Ανάπτυξης επεξεργάζεται σχέδιο αναθεώρησης του τρόπου κοστολόγησης των φαρμάκων. Πιο συγκεκριμένα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου (Γ.Γ.Ε.) αναζητώντας τρόπους για την αποτελεσματικότερη κοστολόγηση των φαρμάκων, εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να προσδιορίζεται η τιμή του φαρμάκου από το μέσο όρο (Μ.Ο.) των τριών χαμηλότερων τιμών που ισχύουν σε τρία κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για παλαιά ή νέα μέλη. Το σχέδιο αυτό ουσιαστικά αναθεωρεί τον ισχύοντα κανόνα 2+1, βάσει του οποίου ο Μ.Ο. της τιμής υπολογίζεται μεταξύ τριών κρατών-μελών, εκ των οποίων τα δύο είναι υποχρεωτικά παλαιά κράτη-μέλη ή ένα παλαιό κράτος μέλος και η Ελβετία, ενώ το «1» αντιστοιχεί σε ένα νέο κράτος-μέλος.
|
Εξετάζεται αλλαγή στον τρόπο κοστολόγησης των φαρμάκων
22/7/2009
Προσδιορισμός βάσει των τριών χαμηλότερων τιμών που ισχύουν σε τρία κράτη-μέλη (παλαιά ή νέα) της Ε.Ε.
Διαβάστε επίσης
25/6/2026 5:50:38 μμΣε σύγχυση οι φαρμακοποιοί για την εξυπηρέτηση των ξένων & τουριστών
Οδηγίες δίνει ο ΕΟΠΥΥ
25/6/2026 5:49:20 μμΣε αδιέξοδο οι δικαιούχοι του «Προλαμβάνω»
Ο ΠΦΣ ζητά να συνεχιστεί η αγωγή με GLP-1 σε όσους δεν έχουν προλάβει να την ολοκληρώσουν






