Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Διαμάχη Johnson & Johnson με τη Sanofi

20/7/2022 3:41:22 πμ
«Μήλον της έριδος» οι ισχυρισμοί προώθησης του Zantac στις ΗΠΑ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


«Πυρά» δέχτηκε η γαλλική φαρμακοβιομηχανία Sanofi στις ΗΠΑ για ισχυρισμούς σχετικά με το γνωστό OTC φάρμακο κατά της καούρας με φαμοτιδίνη.
Η Johnson & Johnson (η οποία κυκλοφορεί στη χώρα ένα φάρμακο που περιέχει την ίδια δραστική ουσία), έχοντας στο «πλευρό» της και τον εποπτικό φορέα National Advertising Division (NAD), αμφισβήτησε το σλόγκαν που χρησιμοποιήθηκε για την προώθηση του φαρμάκου: «το #1 φάρμακο που συνιστούν οι γιατροί».

Σύμφωνα με την ομάδα marketing της Sanofi, ο ισχυρισμός βασίστηκε σε έρευνα της IQVIA για τις μέσες εβδομαδιαίες συστάσεις δραστικών ουσιών από τους γιατρούς σε αυτήν την κατηγορία φαρμάκων. Ωστόσο ο NAD δεν θεωρεί ότι τα εν λόγω δεδομένα επαρκή και καλεί την εταιρεία να αποσύρει κάθε τέτοιο μήνυμα από τις διαφημιστικές προβολές του προϊόντος.

Όπως είναι λογικό, η Sanofi δεν είναι ικανοποιημένη με το αίτημα του NAD και δήλωσε ότι θα ασκήσει έφεση. Τόνισε μάλιστα, σύμφωνα με το Fierce Pharma, ότι η απόφαση του NAD για τη μη αποδοχή των δεδομένων της IQVIA «εγείρει ανησυχίες για συνέπειες σε ολόκληρο το φαρμακευτικό κλάδο». Συμπλήρωσε ωστόσο πως θα σεβαστεί τις θέσεις του NAD για τις επόμενες διαφημίσεις της.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τι έδειξε μελέτη σχετικά με τη διαχείριση αντιβιοτικών






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals