Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Ευ Ζην

τελευταία νέα

ΕΟΦ: Αίρει την απαγόρευση παράλληλων εξαγωγών εντός της Ε.Ε.
Υπάρχουν πάντως κυρώσεις για όσες εταιρείες δεν καλύπτουν την ελληνική αγορά με φάρμακα
ΦΣΘ: Μείωση κινδύνου νοσηλείας ή θανάτου έως και 88% παρέχουν τα νέα αντι-ιικά φάρμακα κατά της COVID-19
Ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης του Συλλόγου
Φαρμακευτική εταιρεία προσέλαβε την Jennifer Aniston
Για τις ανάγκες ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία

COVID-19 και οι διατροφικές διαταραχές σε εφήβους

29/6/2021 1:19:48 μμ
Έχουν αυξηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους έχει παρατηρηθεί διεθνώς μεγάλη αύξηση των διατροφικών διαταραχών μεταξύ εφήβων.

Αναφέρεται χαρακτηριστικά από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Harvard στις ΗΠΑ ότι η ανάγκη για αντιμετώπιση διατροφικών διαταραχών, όπως της νευρικής ανορεξίας, σε εφήβους ξεπέρασε κατά πολύ την ικανότητα αντιμετώπισής τους από το σύστημα υγείας.

Πιθανές αιτίες είναι η απώλεια του καθημερινού προγράμματος, η έλλειψη της καθημερινής επαφής με τους φίλους, το άγχος για την πανδημία COVID-19, η αίσθηση μοναξιάς και πλήξης, αλλά και η επισιτιστική ανασφάλεια στο σπίτι σε κάποιες περιπτώσεις.

Επίσης, ο χρόνος που αφιερώνουν οι έφηβοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι πολύ μεγαλύτερος από το συνηθισμένο. Συγκρίνουν συχνά το σώμα τους με εικόνες που βλέπουν στο διαδίκτυο και η σύγκριση αυτή μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις σχετικά με την εικόνα και την αυτοεκτίμησή τους. Όλα αυτά καθιστούν τον έφηβο, που προσπαθεί να καταλάβει σε αυτή τη φάση τον εαυτό του, ευάλωτο στο να υιοθετήσει λανθασμένες συμπεριφορές υπερβολικού ελέγχου του σωματικού βάρους. Χρειάζεται εγρήγορση από τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για έγκαιρη διάγνωση σχετικών συμπεριφορών.

Είναι, επίσης, εξέχουσας σημασίας η ευαισθησία των επιχειρηματιών και διαφημιστών που ασχολούνται με τον κλάδο της απώλειας βάρους και των συμπληρωμάτων διατροφής, ώστε να μην προσφέρονται μη επιστημονικά εγκεκριμένες λύσεις σε αυτές τις κρίσιμες ηλικίες. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται εμπορική εκμετάλλευση των ανησυχιών των εφήβων σχετικά με την εικόνα του σώματός τους. 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης του Συλλόγου
Σε συνδυασμό με κορτικοστεροειδή






Σχετικά άρθρα

Gilead Sciences: Συνεχίζει τις εκστρατείες ενημέρωσης για την Ηπατίτιδα C
Με κεντρικό μήνυμα «Κάνε την εξέταση για την Ηπατίτιδα C τώρα»
Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης
Βιταμίνες C, Ε, β-καροτένιο και σελήνιο δείχνουν να βελτιώνουν τη ζωή των ασθενών
Varibopi Reset: Η Μεγάλη πρωτοβουλία του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ
Με στόχο την ανάπλαση της Βαρυμπόμπης μετά την καταστροφική πυρκαγιά
Dr. Schar και Green Bay & Co: Καμπάνια ενημέρωσης για τη νόσο της κοιλιοκάκης
Με το μήνυμα «Μήπως φταίει η γλουτένη;»