Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Bayer Ελλάς: Υποστηρίζει ουσιαστικά το σύστημα υγείας της χώρας
Μέσω της πρωτοβουλίας-ορόσημο HealthCare Accelerator
Στέλεχος «Ο»: Το rapid testing μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πρόληψη
Ερευνήτρια του Harvard απαντά σε ερωτήσεις για την εξέλιξη της πανδημίας
10λεπτες συμβουλευτικές βιντεοκλήσεις σε φαρμακείο
Από τον ευρηματικό φαρμακοποιό Θεμιστοκλή Τσίτσο

Chiesi: Η νέα ταυτότητα αντικατοπτρίζει τις εμπειρίες και τη γλώσσα των ασθενών

23/3/2021 9:25:00 πμ
Ο πολυεθνικός φαρμακευτικός όμιλος είναι πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Chiesi, ο πολυεθνικός φαρμακευτικός όμιλος προϊόντων υγείας, αποκάλυψε την νέα του οπτική ταυτότητα που είναι εμπνευσμένη από τους ασθενείς του, το πώς βλέπουν την εταιρεία και πώς ζουν με τα προϊόντα του ομίλου.

Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το πρώτο βήμα σε μια εξελικτική πορεία δημιουργίας μιας εταιρικής κουλτούρας με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chiesi ως πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση.

Ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο Όμιλος Chiesi επιδίωξε μια πρωτοποριακή προσέγγιση, καθιερώνοντας ένα διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους, ώστε να ακουστούν οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή διαχείριση της ασθένειάς τους. Η προσέγγιση μέσω της ενσυναίσθησης χτίζει τα υψηλά ηθικά πρότυπα που ο Όμιλος Chiesi ακολουθεί ως ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση B Corp. 
Τα συμπεράσματα προσέδωσαν στον Όμιλο Chiesi μια μοναδική γνώση για το πώς αντιλαμβάνονται οι ασθενείς την κατάστασή τους, δημιουργώντας μια συναισθηματική βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας.

Ως μέρος της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, ο Όμιλος Chiesi βασίστηκε στις τρεις κατηγορίες Air (Αναπνευστικό), Rare (Σπάνιες Παθήσεις), και Care (Εξειδικευμένα Σκευάσματα & Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας). Παράλληλα με τον νέο συνδυασμό χρωμάτων, τα ονόματα των θεραπευτικών κατηγοριών είναι εμπνευσμένα από τον τρόπο που αναφέρονται σε αυτές οι ασθενείς. 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μέσω της πρωτοβουλίας-ορόσημο HealthCare Accelerator
Ο τζίρος τους δεν ξεπέρασε όμως τον αντίστοιχο περσινό που υπήρχε lockdown






Σχετικά άρθρα

Bayer Ελλάς: Υποστηρίζει ουσιαστικά το σύστημα υγείας της χώρας
Μέσω της πρωτοβουλίας-ορόσημο HealthCare Accelerator
Sanofi: Επενδύει 180 εκατ. δολάρια στην τεχνητή νοημοσύνη
Για την ανάπτυξη προγνωστικών μοντέλων βιοδεικτών και βάσεις ισχυρών δεδομένων
Φαρμασέρβ Λίλλυ: «Γιορτάζοντας 100 χρόνια καινοτομίας στο Διαβήτη»
Την έναρξη της εκδήλωσης κήρυξε ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ
Πρώτο συνέδριο L&D του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer
Αποκάλυψε το μέλλον σε τεχνολογίες αιχμής και κορυφαία θέματα τεχνολογίας