Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Η οικονομία ανοίγει με συμμάχους τους φαρμακοποιούς
Μέσω της ΗΔΙΚΑ ο φαρμακοποιός θα γνωρίζει τους δικαιούχους των τεστ
Φερριτίνη: Μπορεί να μας δείξει αν θα νοσήσουμε σοβαρά από CΟVID-19
Ποιος είναι ο ρόλος της στο ανοσοποιητικό σύστημα
Έναρξη του 4ου Συμποσίου Φαρμακοεπιδημιολογίας
Τη Δευτέρα 19.04, διαδικτυακά

Chiesi: Η νέα ταυτότητα αντικατοπτρίζει τις εμπειρίες και τη γλώσσα των ασθενών

23/3/2021 9:25:00 πμ
Ο πολυεθνικός φαρμακευτικός όμιλος είναι πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Chiesi, ο πολυεθνικός φαρμακευτικός όμιλος προϊόντων υγείας, αποκάλυψε την νέα του οπτική ταυτότητα που είναι εμπνευσμένη από τους ασθενείς του, το πώς βλέπουν την εταιρεία και πώς ζουν με τα προϊόντα του ομίλου.

Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το πρώτο βήμα σε μια εξελικτική πορεία δημιουργίας μιας εταιρικής κουλτούρας με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chiesi ως πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση.

Ως μέρος αυτής της διαδικασίας, ο Όμιλος Chiesi επιδίωξε μια πρωτοποριακή προσέγγιση, καθιερώνοντας ένα διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους, ώστε να ακουστούν οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή διαχείριση της ασθένειάς τους. Η προσέγγιση μέσω της ενσυναίσθησης χτίζει τα υψηλά ηθικά πρότυπα που ο Όμιλος Chiesi ακολουθεί ως ο μεγαλύτερος φαρμακευτικός όμιλος παγκοσμίως με πιστοποίηση B Corp. 
Τα συμπεράσματα προσέδωσαν στον Όμιλο Chiesi μια μοναδική γνώση για το πώς αντιλαμβάνονται οι ασθενείς την κατάστασή τους, δημιουργώντας μια συναισθηματική βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας.

Ως μέρος της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, ο Όμιλος Chiesi βασίστηκε στις τρεις κατηγορίες Air (Αναπνευστικό), Rare (Σπάνιες Παθήσεις), και Care (Εξειδικευμένα Σκευάσματα & Καταναλωτικά Προϊόντα Υγείας). Παράλληλα με τον νέο συνδυασμό χρωμάτων, τα ονόματα των θεραπευτικών κατηγοριών είναι εμπνευσμένα από τον τρόπο που αναφέρονται σε αυτές οι ασθενείς. 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Από την Blue Pharmacies Public Ltd
Το φαρμακείο της έχει αναδειχθεί σε «κέντρο φροντίδας υγείας»






Σχετικά άρθρα

Eli Lilly: Ο νέος CDO της εταιρείας προέρχεται από την Apple
Από το Μάιο ο Diogo Rau θα είναι υπεύθυνος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της
Τα Best in Pharmacy Awards πραγματοποιούνται για 4η χρονιά
Επιβραβεύεται η καινοτομία και το μάρκετινγκ στα προϊόντα φαρμακείου
'Ακρως επιτυχημένη η παρουσία της FITO+ στο συνέδριο-έκθεση Hellas Pharm 2021
Μεγάλες προσφορές, διαγωνισμός και εκπτώσεις για όσους επισκεπτούν το περίπτερό της
ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Μεγάλη επιτυχία στο διαδικτυακό σεμινάριο για το STRESS
Το παρακολούθησαν 400 φαρμακοποιοί