Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Best in Pharmacy Αwards 2018: Ένας νέος θεσμός-πρόκληση για τη φαρμακευτική αγορά

28/2/2018 4:20:35 μμ
Κίνητρο για ακόμη πιο δυναμικές και καινότομες δράσεις των επιχειρήσεων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στη φαρμακευτική αγορά, ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» βρίσκεται από το 1989.


Με τη γνώση και την εμπειρία αυτών των 29 χρόνων, είναι σε θέση να εκτιμήσει ότι πρόκειται για μια εξαιρετική αγορά, που χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της.

Πρόκειται για προϊόντα υγείας, που παρέχονται από επαγγελματίες με σοβαρή επιστημονική και επαγγελματική κατάρτιση και συναίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνική τους αποστολή. Εξαιρώντας την κατηγορία των συνταγογραφούμενων φαρμάκων που υπακούει σε άλλες πρακτικές, η εμφάνιση καθενός από αυτά τα προϊόντα υγείας στο ράφι του φαρμακείου κρύβει σημαντικότατες υπηρεσίες μάρκετινγκ, προώθησης, προβολής, πωλήσεων κ.ά., υπηρεσίες που με τη σειρά τους εμπεριέχουν εκπαίδευση, γνώση, εμπειρία, τεχνογνωσία, ξεχωριστές δημιουργικές και επαγγελματικές ικανότητες.


Η ποιοτική υπεροχή των προϊόντων του καναλιού «φαρμακείο» και κυρίως οι άυλοι πόροι που επενδύονται σε αυτά δεν είναι γνωστά σε ένα μεγάλο μέρος των φαρμακοποιών, που αποτελούν τους φυσικούς τους διαθέτες, αλλά και ευρύτερα στην ελληνική κοινωνία.

Σήμερα με τη θέσπιση των βραβείων «Best in Pharmacy», ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» επιχειρεί να διορθώσει αυτή την «ανισορροπία».


Ο στόχος των προϊοντικών βραβείων «Best in Pharmacy» είναι διττός:

Αφενός να φέρει στο «δημόσιο φως» τα χαρακτηριστικά των προϊόντων φαρμακείου που τα κάνουν να ξεχωρίζουν στους τομείς του μάρκετινγκ, της έρευνας και ανάπτυξης και της συσκευασίας, καθώς και σε επίπεδο πωλήσεων, εκπαίδευσης, προστασίας του περιβάλλοντος και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Αφετέρου να αναδείξει τις δεξιότητες, τις δράσεις και τα επιτεύγματα του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, που αναπτύσσουν τα προϊόντα φαρμακείου.


Για την εκπλήρωση αυτού του διττού στόχου, ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» επέλεξε να συνεργαστεί «εφ' όλης της ύλης» με την «Boussias Communications», την πλέον καταξιωμένη εταιρεία επικοινωνίας στον ευρύτερο χώρο των μαζικών αγορών.

Η δημιουργία μιας από τις πολυπληθέστερες και τις πλέον εξειδικευμένες κριτικές επιτροπές στην ιστορία των επιχειρηματικών βραβείων, αποτελεί το πρώτο δείγμα «γραφής» -για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του νέου θεσμού- αυτής της συνεργασίας.


Τα βραβεία «Best in Pharmacy» αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια επιχείρηση να εμφανίσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και το δυναμισμό της, να προβάλλει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τους επενδεδυμένους σε αυτά υλικούς και άυλους πόρους της στους φαρμακοποιούς αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία, να ενισχύσει την εξωστρέφειά της στο γενικότερο οικονομικό περιβάλλον.


Ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» και η «Boussias Communications» εγγυώνται ότι τα «Best in Pharmacy awards 2018», και μέσα από τη πορεία της διαγωνιστικής διαδικασίας τους αλλά και από την ξεχωριστή, λαμπερή τελετή απονομής τους, θα καταξιωθούν ως ο θεσμός που θα δώσει το κίνητρο και την ώθηση για ακόμα πιο δυναμικές και καινοτόμες δράσεις των επιχειρήσεων, για ακόμα πιο ποιοτικά προϊόντα στο ελληνικό φαρμακείο.


Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
Έρευνα του Ινστιτούτου Προληπτικής Ιατρικής και της MSD καταδεικνύει τις παθογένειες της περίθαλψης στην Ελλάδα






Σχετικά άρθρα

Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
11ο Συνέδριο ΣΥΦΑΚ: Μεγάλη επιτυχία και εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή
Οι 645 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη σύγχρονη και επίκαιρη θεματολογία
Όμιλος SOFMEDICA: Γιορτάζει 30 χρόνια καινοτομίας στη φροντίδα των ασθενών
Ο κύκλος εργασιών θα ανέλθει στα 70 εκατ. το 2024
Nestlé Ελλάς: Σκοπεύει στην ενίσχυση του τομέα συμπληρωμάτων διατροφής
Οι κατηγορίες προϊόντων καθημερινής διατροφικής αξίας και ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του τζίρου της εταιρείας