Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Οι συστάσεις εμβολιασμού σε ασθενείς με νεοπλασίες
Από την ομάδα της Θεραπευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Αλεξάνδρα

Bayer (ΗΠΑ): Νέο τραγούδι για τη δεύτερη ευκαιρία όσων επέζησαν από καρδιακό επεισόδιο

22/6/2021 3:25:06 μμ
Διαθέσιμο στο site και στα social media της Bayer Aspirin
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σε μια ιδιαίτερη συνεργασία προχώρησε η Bayer Aspirin στις ΗΠΑ, με αφορμή τη γιορτή του Πατέρα.
Θέλοντας να γιορτάσει όλους όσους επιβίωσαν μετά από ένα καρδιακό επεισόδιο, ανέθεσε σε δύο διάσημους καλλιτέχνες τη δημιουργία και την ερμηνεία ενός τραγουδιού με την ονομασία «Second Chance» (Δεύτερη Ευκαιρία).

Η συνεργασία εντάσσεται στο πλαίσιο της καμπάνιας της Bayer «Your Heart Isn’t Just Yours – Protect it» (Η καρδιά σου δεν είναι μόνο δική σου. Προστάτεψέ τη) που αποτυπώνει την τάση των ασθενών να φροντίζουν καλύτερα τον εαυτό τους για χάρη των ανθρώπων που αγαπούν. Στόχος είναι να περάσει το μήνυμα στο κοινό ότι ένα καρδιακό επεισόδιο δεν αφορά μόνο τον ασθενή αλλά και όλη την οικογένεια και να τονιστεί η σημασία της συμμόρφωσης στην αγωγή με Ασπιρίνη για όσους ξεπέρασαν ένα καρδιακό επεισόδιο.

Οι ερμηνευτές του τραγουδιού είναι δύο αστέρια του Broadway και της τηλεόρασης, ο Leslie Odom Jr. και η Nicolette Robinson, ένα παντρεμένο ζευγάρι που βίωσε πριν από λίγα χρόνια την αγωνία, καθώς ο πατέρας της Robinson κινδύνευσε να χάσει τη ζωή του μετά από έμφραγμα, αλλά τελικά βγήκε νικητής.
Το συγκινητικό τραγούδι, εμπνευσμένο από τις στιγμές που έζησε η οικογένεια από το έμφραγμα και μετά, έχει ρυθμό βασισμένο στους καρδιακούς παλμούς του τυχερού άνδρα και μπορείτε να το ακούσετε στον ιστότοπο της εταιρείας bayeraspirin. com αλλά και στα social media.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με κινηματογραφική αισθητική που αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής στον πόνο
Με αφορμή το Συνέδριο Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ογκολογίας 2025






Σχετικά άρθρα

360ο καμπάνια για το Apotel «Μη μένεις στη συνήθεια»
Με κινηματογραφική αισθητική που αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής στον πόνο
Ιουλία Τσέτη: Έλαβε τιμητική διάκριση στο συνέδριο της ΠΕΦΝΙ
Και συμμετείχε σε συζήτηση για τις γυναίκες στην επιστήμη
Αποσύρεται το Ladose παγκοσμίως
Η Φαρμασέρβ Ελλάς θα διαθέσει άλλο σκεύασμα φλουοξετίνης
Kenvue: Πουλήθηκε σε μεγάλη εταιρεία προϊόντων περιποίησης
Και δημιουργείται μια νέα δύναμη στον χώρο της υγείας και της φροντίδας