Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Bayer (ΗΠΑ): Νέο τραγούδι για τη δεύτερη ευκαιρία όσων επέζησαν από καρδιακό επεισόδιο

22/6/2021 3:25:06 μμ
Διαθέσιμο στο site και στα social media της Bayer Aspirin
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σε μια ιδιαίτερη συνεργασία προχώρησε η Bayer Aspirin στις ΗΠΑ, με αφορμή τη γιορτή του Πατέρα.
Θέλοντας να γιορτάσει όλους όσους επιβίωσαν μετά από ένα καρδιακό επεισόδιο, ανέθεσε σε δύο διάσημους καλλιτέχνες τη δημιουργία και την ερμηνεία ενός τραγουδιού με την ονομασία «Second Chance» (Δεύτερη Ευκαιρία).

Η συνεργασία εντάσσεται στο πλαίσιο της καμπάνιας της Bayer «Your Heart Isn’t Just Yours – Protect it» (Η καρδιά σου δεν είναι μόνο δική σου. Προστάτεψέ τη) που αποτυπώνει την τάση των ασθενών να φροντίζουν καλύτερα τον εαυτό τους για χάρη των ανθρώπων που αγαπούν. Στόχος είναι να περάσει το μήνυμα στο κοινό ότι ένα καρδιακό επεισόδιο δεν αφορά μόνο τον ασθενή αλλά και όλη την οικογένεια και να τονιστεί η σημασία της συμμόρφωσης στην αγωγή με Ασπιρίνη για όσους ξεπέρασαν ένα καρδιακό επεισόδιο.

Οι ερμηνευτές του τραγουδιού είναι δύο αστέρια του Broadway και της τηλεόρασης, ο Leslie Odom Jr. και η Nicolette Robinson, ένα παντρεμένο ζευγάρι που βίωσε πριν από λίγα χρόνια την αγωνία, καθώς ο πατέρας της Robinson κινδύνευσε να χάσει τη ζωή του μετά από έμφραγμα, αλλά τελικά βγήκε νικητής.
Το συγκινητικό τραγούδι, εμπνευσμένο από τις στιγμές που έζησε η οικογένεια από το έμφραγμα και μετά, έχει ρυθμό βασισμένο στους καρδιακούς παλμούς του τυχερού άνδρα και μπορείτε να το ακούσετε στον ιστότοπο της εταιρείας bayeraspirin. com αλλά και στα social media.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»