Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

FIP: Είναι καθήκον των κυβερνήσεων να αυξήσουν την εμβολιαστική κάλυψη μέσω των φαρμακείων
Η Ομοσπονδία ετοιμάζει κόμβο δεδομένων που αφορούν τα φαρμακεία όλου του κόσμου

Βασίλης Εφετζής

23/3/2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος


Βασίλης Εφετζής

Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας φυσικών καλλυντικών BNeF BENEFIT HELLAS A.E.


Γεννημένος στις Σέρρες το 1963, ο Βασίλης Εφετζής από την ηλικία των 7 ετών μένει στη Θεσσαλονίκη, όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα.

Ο Βασίλης Εφετζής με σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων, είναι κάτοχος MBA του πανεπιστημίου Kingston του Λονδίνου, δημιούργησε το 1994 τη γνωστή και καταξιωμένη πλέον εταιρεία φυσικών καλλυντικών Benefit, η οποία το 2006 έγινε Α.Ε. και μετονομάστηκε σε ΒΝeF BENEFIT HELLAS A.E.

Με πολλή δουλειά και καίριες επιχειρηματικές επιλογές κατάφερε να γίνει ο πρώτος Έλληνας επιχειρηματίας που διέθεσε το ελληνικό καλλυντικό σε 5.000 σημεία πώλησης στην Αμερική, και αυτό αποτελεί μια επιτυχία εθνικής σημασίας.

Ανήσυχο πνεύμα και με ανοιχτούς ορίζοντες, είναι οπαδός της καινοτομίας και της διαφορετικότητας, στοιχεία που του επιτρέπουν να εμπνέει και να ενθαρρύνει τους συνεργάτες του στην Benefit και όχι μόνο.

Ο Βασίλης Εφετζής είναι παντρεμένος με τη Χαρά και έχει δύο παιδιά, τη Μαρία και το Θεοχάρη. Του αρέσουν πολύ τα ταξίδια, με ιδιαίτερη προτίμηση στα ταξίδια με αυτοκίνητο. Tα τελευταία τρία χρόνια έχει επισκεφτεί πάνω 25 χώρες σε όλο τον πλανήτη.

Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που η Red Water, τελευταία καινοτομία της ΒΝeF BENEFIT HELLAS A.E., είναι πρωτοποριακή και έχει και αυτή ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο…


Ας ξεκινήσουμε την κουβέντα μας με τα πρώτα βήματά σας στην επιχειρηματική δράση.

Το 1986 ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με την αγορά των καλλυντικών και των φαρμακευτικών προϊόντων στα φαρμακεία. Είναι γνωστό ότι η βιομηχανία καλλυντικών αποτελεί έναν πολύ ξεχωριστό τομέα στον 21ο αιώνα. Τα καλλυντικά προάγουν την αισθητική, την καλή διάθεση και βελτιώνουν την εμφάνιση των ανθρώπων φροντίζοντας με ιδιαίτερο τρόπο τα επίπεδα υγείας του δέρματος και των μαλλιών. Σήμερα εύκολα μπορεί κάποιος να παρατηρήσει τη στενή σχέση των ανθρώπων με τα καλλυντικά και την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας στην κοσμητολογία. Με δεδομένη, λοιπόν, αυτήν την εξέλιξη, ιδρύουμε το 1994 την εταιρεία ΒΝeF BENEFIT HELLAS A.E. Τότε πρωτοπαρουσιάζουμε και την εντομοαπωθητική σειρά M-Free, η οποία πολύ γρήγορα καταλαμβάνει ηγετική θέση στην αγορά των φυτικών εντομοαπωθητικών.

Για να ακολουθήσουν και άλλες πολλές γνωστές σειρές, με τελευταία τη Red Water, που έχει «ταξιδέψει» και εκτός Ελλάδας αν δεν κάνω λάθος;

Το 1998 παρουσιάζουμε τη σειρά Panthenol Plus για δερματικούς ερεθισμούς, η οποία και καταλαμβάνει σημαντικό μερίδιο αγοράς. Το 1999 παρουσιάζουμε στην αγορά το σήμα Du Savon Terra, μια εξαιρετική σειρά ειδών και αξεσουάρ μπάνιου από λούφα.

Το 2004 γεννιέται η ιδέα της δημιουργίας της Red Water και το 2005 υπογράφεται η συμφωνία με την αμερικανική αλυσίδα φαρμακείων Walgreens.

Τον Οκτώβριο του 2006, με την επιθυμία να προσφέρουμε ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, ξεκινήσαμε τη λειτουργία των γραφείων μας στην Αθήνα στη Λεωφόρο Κηφισίας.

Ασχοληθήκατε με έναν αρκετά απαιτητικό τομέα των καλλυντικών, τα φυσικά καλλυντικά. Πώς σας ήρθε η ιδέα;

Η συμβολή των καλλυντικών στην αύξηση των επιπέδων ομορφιάς, διάθεσης και υγείας της σύγχρονης γυναίκας είναι εμφανής και εξαιρετικά σημαντική. Έτσι, το να ασχοληθώ με το χώρο, και ιδιαίτερα με τα φυσικά καλλυντικά, ήταν περίπου αυτονόητο και αναμενόμενο. Διάλεξα τα φυσικά καλλυντικά γιατί ήθελα να προσφέρω στην καταναλώτρια προϊόντα πραγματικά φυσικά από πρώτες ύλες που θα προέρχονταν από δύο ζωτικής σημασίας βασικά συστατικά της μητέρας φύσης, το νερό και τους καρπούς της γης.

Μην ξεχνάμε ότι ακριβώς σ’ αυτά τα συστατικά οφείλουμε την ίδια μας την ύπαρξη, γιατί λοιπόν να μην μπορούμε να τα εκμεταλλευτούμε και για τη διατήρηση και τη φροντίδα της υγείας και της ομορφιάς μας; Και, πιστέψτε με, η Μεσόγειος, και ειδικότερα η Ελλάδα, είναι πολύ πλούσια πηγή αυτών των συστατικών.

Η BNeF, λοιπόν, εμπνέεται καταρχήν από το σεβασμό στη φύση και τα προϊόντα της. Ο βασικός σας στόχος στην εταιρεία ποιος είναι;

Από νεαρή ηλικία ασχολήθηκα με το χώρο των καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων στα φαρμακεία. Όταν δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες δημιούργησα την εταιρεία το 1994, με σκοπό να προσφέρει στον καταναλωτή καλλυντικά και δερματολογικά προϊόντα υψηλής ποιότητας που να χαρακτηρίζονται από καινοτομίες πρωτογενείς και καινοτομίες προσαρμογής.

Φιλοσοφία μας είναι η διαρκής αναζήτηση της τελειότητας και της ισορροπίας σε όλα τα επίπεδα των οργανικών λειτουργιών της εταιρείας, στην έρευνα και ανάπτυξη, στην παραγωγική διαδικασία και στην εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ συμβατικών και φυσικών καλλυντικών; Γιατί να προτιμήσουμε τα φυσικά καλλυντικά;

Ασφαλώς η βασική διαφορά είναι η χρήση των δραστικών συστατικών που χρησιμοποιεί το κάθε καλλυντικό και η μέθοδος συντήρησης. Εμείς στη Red Water χρησιμοποιούμε δραστικά εκχυλίσματα που προέρχονται από τη φύση. Δε χρησιμοποιούμε πρόσθετα.
Για τη συντήρηση έχουμε αντικαταστήσει τα parabens με άλλα συστατικά τελευταίας τεχνολογίας. Αντικαταστήσαμε επίσης τη χρήση της σιλικόνης, της προπυλαινογλυκόλης, των mineral oils. Εναντιωνόμαστε στα πειράματα σε ζώα και χρησιμοποιούμε μόνο τα αρώματα που είναι ελεύθερα αλλεργιογόνων.

Στη σύγχρονη κοινωνία των εξελίξεων και της προόδου η υψηλή ποιότητα είναι κυρίαρχο στοιχείο, η περιβαλλοντική ευαισθησία είναι ανεπτυγμένη και το καταναλωτικό κοινό είναι εκπαιδευμένο, ξέρει τι θέλει και το αναζητά. Είναι ζήτημα κουλτούρας, αντίληψης και άποψης η επιλογή μεταξύ συμβατικού ή φυσικού καλλυντικού. Έτσι κι αλλιώς η χρήση καλλυντικού είναι απαραίτητη για τη δερματική φροντίδα.

Benefit: το πλεονέκτημα, η ωφέλεια. Ποια είναι η καινοτομία των προϊόντων της εταιρείας BNeF BENEFIT HELLAS A.E. σε σχέση με άλλα αντίστοιχα που κυκλοφορούν στο χώρο;

Από την ίδρυσή μας και μέχρι σήμερα έχουμε δημιουργήσει σειρές που χαρακτηρίζονται από καινοτομίες. Ήμασταν οι πρώτοι που το 1994 φέραμε στην αγορά τα εντομοαπωθητικά M-Free, τα οποία βασίζονταν στη δράση φυτικών εκχυλισμάτων και σπάσαμε το κατεστημένο χρόνων που είχαν δημιουργήσει τα συμβατικά εντομοαπωθητικά.

Εξελίξαμε τη φροντίδα των δερματικών ερεθισμών με τη δημιουργία της σειράς Panthenol Plus εμπλουτίζοντας την πανίσχυρη ενυδατική και αναπλαστική δράση της προβιταμίνης Β5 με αντιφλογιστικές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες των Plus συστατικών.

Τώρα η νεότερη καινοτομία μας είναι η φυσική σειρά καλλυντικών Red Water. Σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται μια σειρά φυσικών καλλυντικών που καταφέρνει να συνδυάσει τη δύναμη του ιαματικού νερού και τις ευεργετικές ιδιότητες του βιολογικού λαδιού ελιάς με τα πλούσια οφέλη βοτάνων και καρπών που η ελληνική και μεσογειακή φύση μας προσφέρει απλόχερα.

Είμαι πολύ περήφανος που είμαστε εμείς, μια ελληνική εταιρεία που καινοτόμησε και προσφέρει στο κοινό μια καθαρή, ελληνική, φυσική δερμοκαλλυντική άποψη φροντίδας και περιποίησης με αποτελεσματικά προϊόντα, ασφαλή στη χρήση και σε προσιτές τιμές.

Πώς βλέπετε την ελληνική αγορά των φαρμακευτικών καλλυντικών; Τα προτιμά πλέον ο καταναλωτής σε σύγκριση με τα εισαγόμενα;

Είναι νομίζω σαφές ότι ο Έλληνας καταναλωτής πλέον αξιολογεί πολύ θετικά κάθε ελληνική προσπάθεια σε όλους τους τομείς. Η ελληνική βιομηχανία έχει κατακτήσει την εμπιστοσύνη διεθνών αγορών και οι Έλληνες το βλέπουν, το ζουν! Από μεγάλες κατασκευές έργων στο Ντουμπάι έως τρόφιμα στην Ιαπωνία και τηλεπικοινωνίες στην Βραζιλία η Ελλάδα είναι παρούσα. Τα καλλυντικά δε θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση. Οι καταναλωτές τα εμπιστεύονται όλο και περισσότερο, έχουν διαπιστώσει στην πράξη ότι τα ελληνικά καλλυντικά -τα φυσικά κυρίως- έχουν κερδίσει τις δύσκολες αγορές της Γαλλίας, Γερμανίας και Ηνωμένων Πολιτειών. Έχουν απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη ανωτερότητα των εισαγομένων, αφού βλέπουν ότι και ο αμερικανός καταναλωτής, π.χ., προτιμά το «εισαγόμενο» για εκείνον ελληνικό προϊόν.

Η Benefit τι ανταπόκριση βρήκε στις χώρες που έχει «ταξιδέψει»;

Το παγκόσμιο ταξίδι μας άρχισε τον Ιανουάριο του 2005 όταν δειλά παρουσιάσαμε την ιδέα της Red Water στην έκθεση Beauty World της Φρανκφούρτης. Ακολούθησαν αρκετές εκθέσεις στη Γαλλία όπου η Red Water απέσπασε τιμητικές διακρίσεις, στην καρδιά της καλλυντικής βιομηχανίας στο Παρίσι το 2005 και κέρδισε τις εντυπώσεις και τα ευμενή σχόλια του παριζιάνικου τύπου.

Το 2006 η Red Water βραβεύτηκε για τη συσκευασία της και το graphic design στα ετήσια βραβεία ΕΒΓΕ στην Αθήνα. Η ξέφρενη πορεία μας δεν έμεινε απαρατήρητη και ο αμερικανικός κολοσσός, η μεγαλύτερη αλυσίδα φαρμακείων στον κόσμο Walgreens επέλεξε τη Red Water από την Ελλάδα και μαζί άλλα 6 ευρωπαϊκά σήματα να εκπροσωπήσουν την Ευρώπη στα ράφια 1.000 φαρμακείων τους από τον Οκτώβριο του 2006.

Μετά το άκρως επιτυχημένο λανσάρισμα του Οκτωβρίου η Walgreens αποφάσισε να επεκτείνει τη συνεργασία μας και σε άλλα 4.500 φαρμακεία από τον Απρίλιο του 2007. Πρόκειται για τη μαζικότερη είσοδο ελληνικού προϊόντος στην τόσο δύσκολη αγορά των Η.Π.Α. και είναι η πρώτη φορά που ελληνικό καλλυντικό βρίσκεται σε όλα τα φαρμακεία της μεγαλύτερης αλυσίδας στον κόσμο. Σήμερα μπορεί κανείς να βρει τα φυσικά καλλυντικά Red Water σε όλη την Αμερική από την ανατολική έως τη δυτική ακτή. Θεωρείται πραγματικά μια τεράστια ελληνική επιτυχία όχι μόνο της εταιρείας μας.

Τα προϊόντα μας εξάγονται επίσης στην Κύπρο, Βουλγαρία, Σκόπια, Ρουμανία, Ιορδανία όπου πρόσφατα υπογράφηκε η συμφωνία ενώ σε πολύ καλό στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις με Ιαπωνία, Κορέα και Μεγάλη Βρετανία και σύντομα αναμένονται συμφωνίες.

Πώς είναι η σχέση της BNeF BENEFIT HELLAS A.E. με το φαρμακοποιό;

Πιστεύω πολύ στην επιστημονική ιδιότητα του Έλληνα φαρμακοποιού και στη δύναμη του ελληνικού φαρμακείου. Από την ίδρυσή της ΒΝeF BENEFIT HELLAS A.E.μέχρι σήμερα η σχέση μας με τους φαρμακοποιούς στηρίζεται στη συνέπεια, στο ήθος και στην προσπάθεια να συναντάμε από κοινού τις προσδοκίες και απαιτήσεις των καταναλωτών προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα.

Στη φαρμακευτική αγορά θα έλεγα ότι έχω μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και πολύ καλής συνεργασίας με όλους τους φαρμακοποιούς, και κυρίως με αυτούς που γνωριζόμαστε προσωπικά.

Κλείνοντας θέλω να τονίσω πως πιστεύω και εγώ, όπως και οι περισσότεροι συνειδητοποιημένοι φαρμακοποιοί, ότι δεν πρέπει να κάνουμε καμιά έκπτωση και κανένα συμβιβασμό στις αξίες και στις αρχές μας -αυτό είναι και το προσωπικό μου μότο. Εξάλλου αυτές ακριβώς οι αξίες είναι που μας οδήγησαν στην καταξίωση και τη διεθνή αναγνώριση!


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η Ομοσπονδία ετοιμάζει κόμβο δεδομένων που αφορούν τα φαρμακεία όλου του κόσμου






Σχετικά άρθρα

Η Βίκυ Κουλιανού: το πρόσωπο της FITO+
Μια αποκλειστική συνεργασία στο χώρο των καλλυντικών
Bristol Myers Squibb: Σταματά τις δραστηριότητές της στον τομέα των ΜΗΣΥΦΑ
Το σκεύασμα Depon θα διατίθεται πλέον από τη ΒΙΑΝ στην Ελλάδα
YOUTH LAB: Silver βραβείο για τα Peptides Spring Hydra-Gel Eye Patches
Στα Best in Pharmacy Awards 2020