Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Αύξηση της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αναμένεται το 2024-2025

3/5/2024 3:11:43 πμ
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Αύξηση παρουσιάζουν οι πωλήσεις καλλυντικών στην ελληνική αγορά την τελευταία τριετία, ενώ ενισχύεται και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων του κλάδου σύμφωνα με την κλαδική μελέτη της ICAP CRIF.


Η Ελένη Δεμερτζή, Senior Manager της Διεύθυνσης Οικονομικών & Κλαδικών Μελετών της ICAP CRIF, αναφέρει ότι η εγχώρια παραγωγή καλλυντικών (σε αξία, σε τιμές χονδρικής) παρουσίασε αξιόλογη αύξηση την τελευταία τριετία (2021-2023), καταγράφοντας μέσο ετήσιο ρυθμό 7,7%, μετά τη μείωση που υπέστη το 2020 εξαιτίας της πανδημίας. Το μεγαλύτερο μερίδιο στην εγχώρια παραγωγή καλλυντικών, σε όρους αξίας, καταλαμβάνουν διαχρονικά τα προϊόντα περιποίησης δέρματος (προσώπου και σώματος) και ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.


Όπως επισημαίνει η Μαρία Αργύρη, Consultant της Διεύθυνσης Οικονομικών & Κλαδικών Μελετών της ICAP CRIF, τα έτη 2022 και 2023 εκτιμάται αύξηση των συνολικών πωλήσεων με ετήσιο ρυθμό 6% και 8% αντίστοιχα. Οι πωλήσεις των εισαγόμενων καλλυντικών εμφανίζουν επίσης ανοδική τάση τα τελευταία έτη, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Από το 2021, παρατηρείται αξιοσημείωτη αύξηση των εξαγωγών καλλυντικών, με μέσο ετήσιο ρυθμό 19% περίπου ενώ για τη διετία 2024-2025 αναμένεται περαιτέρω άνοδος της αξίας της εγχώριας αγοράς καλλυντικών, αλλά με μικρότερο ρυθμό (3-4%).


Τα προϊόντα περιποίησης δέρματος αποτελούν διαχρονικά την κυριότερη κατηγορία καλλυντικών και εκτιμάται ότι καλύπτουν περίπου το 55% της συνολικής αξίας πωλήσεων, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών με 26%. Τα τελευταία έτη υπάρχει αυξημένο καταναλωτικό ενδιαφέρον για καλλυντικά φυσικής προέλευσης, μη δοκιμασμένα σε ζώα, καθώς επίσης και για προϊόντα με βάση το ελαιόλαδο (ιδιαίτερα για καταναλωτές από το εξωτερικό). 


Το κανάλι της ευρείας διανομής εκτιμάται ότι κάλυψε περίπου το 48% της συνολικής αξίας της εγχώριας αγοράς καλλυντικών, ενώ ακολουθούν τα φαρμακεία με 26,3%, η επιλεκτική διανομή με 16%, τα κομμωτήρια με 5,5% και οι απευθείας πωλήσεις με 4,1%.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με τον D. Ostwald, CEO του WifOR Institute της Γερμανίας






Σχετικά άρθρα

Η InterMed στηρίζει τη μελισσοκομία στο Καστελλόριζο
Και έλαβε Platinum βραβείο Olymp Awards στο Μέλι «Το Μέγιστον»
Νέος Πρόεδρος του ΣΥΦΑΝΟΠΠΕ ο Παύλος Μπουζιάνης
Το νέο Δ.Σ. έχει έτοιμο σχέδιο για την επόμενη ημέρα
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Στο πλευρό της νέας γενιάς που διαπρέπει στην εκπαιδευτική ρομποτική
Στηρίζει την ομάδα Moving Minds στο μεγάλο της ταξίδι προς τον παγκόσμιο τελικό FIRST LEGO League στο Σίδνεϋ
MSD Gives back: Περισσότεροι από 200 εργαζόμενοι υλοποίησαν 17 δράσεις σε όλη τη χώρα
Για την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, την προστασία των ζώων και τη φροντίδα του περιβάλλοντος