Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ΣΦΕΕ: Τα αδιέξοδα του νέου νόμου «Γιατρός για όλους»
Σε επιστολή της προς στον Α. Πλεύρη
Υπέρταση: Ενημέρωση και σωστή καθοδήγηση από το φαρμακείο
Η νόσος έχει χαρακτηριστεί ως σιωπηλός κίνδυνος
Χιλιάδες πολίτες στην 1η μεγάλη δράση που οργάνωσαν φαρμακοποιοί
Το «Μαζί μια Αγκαλιά» θα γίνει θεσμός τα προσεχή χρόνια

Αυξημένες οι πωλήσεις των καλλυντικών προσώπου και σώματος το 2022

15/10/2021 3:57:06 μμ
Οι εκτιμήσεις του ΠΣΒΑΚ που απεστάλησαν στη Euromonitor
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σημαντική άνοδο θα γνωρίσει η αγορά του beauty το 2022, με τις κατηγορίες των προϊόντων για την περιποίηση του προσώπου και των μαλλιών να ακολουθούν το μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης, όπως ενημέρωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανιών και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) τη Euromonitor.

Ειδικότερα προβλέπεται ότι το σύνολο των πωλήσεων καλλυντικών θα κλείσει με αύξηση 8,1% το 2021 και θα αυξηθεί κατά 5,8% το 2022.
Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος αναμένεται να σημειώσουν τη μεγαλύτερη μεταβολή στα επόμενα δύο χρόνια, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών που υπέστησαν σημαντικές μειώσεις το 2020.

Οι επιπτώσεις της COVID-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η πανδημία επιτάχυνε σημαντικά την πρόοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, στο οποίο οδηγήθηκαν οι καταναλωτές λόγω των περιοριστικών μέτρων, αναφέρει ο ΠΣΒΑΚ και προσθέτει ότι τόσο τα καθιερωμένα κανάλια όπως τα e-pharmacies όσο και τα πιο αναδυόμενα όπως το e-grocery σημείωσαν σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει από εδώ και πέρα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα εξακολουθήσει να αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό κανάλι και μια βασική προτίμηση των καταναλωτών στο μέλλον, καθώς παρά τις δυσκολίες που μπορεί να υπήρξαν στις αποστολές των αγαθών, οι καταναλωτές αντιλήφθηκαν την άνεση και τις ευκαιρίες που προσφέρει. «Στα κανάλια που είναι εφικτό, εκτιμούμε ότι θα γίνουν επενδύσεις στην omni channel εμπειρία του καταναλωτή, συνδυάζοντας το παραδοσιακό κανάλι με το ηλεκτρονικό», σημειώνει ο ΠΣΒΑΚ.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για την οικονομική επιβράβευση, δικτύωση και καθοδήγηση νεοφυών επιχειρήσεων






Σχετικά άρθρα

Roche: Δεσμεύεται να στηρίζει την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αιμορροφιλίας έως το 2028
Συνεχίζει να της παρέχει την προφυλακτική της θεραπεία σε αναπτυσσόμενες χώρες
Η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie κατέκτησε το «χρυσό»
Στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.
Pfizer CDI: Φέρνει κοντά ασθενείς και επαγγελματίες υγείας
Για να συνδιαμορφώσουν τις λύσεις στις ψηφιακές ανάγκες τους
ΙΦΕΤ: Υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Elevate Greece
Για την οικονομική επιβράβευση, δικτύωση και καθοδήγηση νεοφυών επιχειρήσεων