
Η Atrapos Media, υποστηρίζοντας ότι το Digital Out of Home (DOOH) αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά και επιδραστικά διαφημιστικά μέσα, αναπτύσσει το DSN Project στην Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος.
Πρόκειται για ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών που αποτελεί σημαντικό παράγοντα επικοινωνίας και πληροφόρησης για προϊόντα και υπηρεσίες του φαρμακείου και αποσκοπεί στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Μετατρέπει τις βιτρίνες αλλά και το εσωτερικό του φαρμακείου σε δυναμικά και αναβαθμισμένα σημεία πώλησης, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις ψηφιακής προβολής, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας στη βιτρίνα αλλά και σε νευραλγικά σημεία του εσωτερικού χώρου, π.χ. πάνω σε μηχάνημα ενστάλαξης αντισηπτικού υγρού. Έτσι μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες προβολής προϊόντων και υπηρεσιών και προσφέρεται το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη.