Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Atrapos Media: Επενδύει στην ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας στα φαρμακεία

10/3/2025 5:41:45 μμ
Με ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών DSN Project
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Atrapos Media, υποστηρίζοντας ότι το Digital Out of Home (DOOH) αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά και επιδραστικά διαφημιστικά μέσα, αναπτύσσει το DSN Project στην Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος. 


Πρόκειται για ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών που αποτελεί σημαντικό παράγοντα επικοινωνίας και πληροφόρησης για προϊόντα και υπηρεσίες του φαρμακείου και αποσκοπεί στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Μετατρέπει τις βιτρίνες αλλά και το εσωτερικό του φαρμακείου σε δυναμικά και αναβαθμισμένα σημεία πώλησης, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις ψηφιακής προβολής, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας στη βιτρίνα αλλά και σε νευραλγικά σημεία του εσωτερικού χώρου, π.χ. πάνω σε μηχάνημα ενστάλαξης αντισηπτικού υγρού. Έτσι μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες προβολής προϊόντων και υπηρεσιών και προσφέρεται το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο οργανισμός εξέδωσε οδηγό προστασίας της ψηφιακής υγείας
Ενημερωτική εκδήλωση στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST






Σχετικά άρθρα

Τι πρέπει να αλλάξει στην ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα καλλυντικά
Η Cosmetics Europe ζητά να απλοποιηθούν πολύπλοκες και ασαφείς απαιτήσεις
Ενισχύει την παρουσία της στις ΗΠΑ η Johnson & Johnson Innovative Medicine
Ανακοίνωσε επενδύσεις 55 δισ. δολαρίων σε νέες και υπάρχουσες εγκαταστάσεις
Αυξήθηκαν τα κόστη για την ανάπτυξη νέων φαρμάκων
Σύμφωνα με τη Deloitte, τα καινοτόμα φάρμακα αποδίδουν περισσότερο
Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ: Επανέρχεται δυναμικά στην Hellas Pharm 2025
Θα υποδεχτεί τους φαρμακοποιούς στο περίπτερο 52