Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Atrapos Media: Επενδύει στην ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας στα φαρμακεία

10/3/2025 5:41:45 μμ
Με ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών DSN Project
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Atrapos Media, υποστηρίζοντας ότι το Digital Out of Home (DOOH) αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά και επιδραστικά διαφημιστικά μέσα, αναπτύσσει το DSN Project στην Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος. 


Πρόκειται για ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών που αποτελεί σημαντικό παράγοντα επικοινωνίας και πληροφόρησης για προϊόντα και υπηρεσίες του φαρμακείου και αποσκοπεί στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Μετατρέπει τις βιτρίνες αλλά και το εσωτερικό του φαρμακείου σε δυναμικά και αναβαθμισμένα σημεία πώλησης, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις ψηφιακής προβολής, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας στη βιτρίνα αλλά και σε νευραλγικά σημεία του εσωτερικού χώρου, π.χ. πάνω σε μηχάνημα ενστάλαξης αντισηπτικού υγρού. Έτσι μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες προβολής προϊόντων και υπηρεσιών και προσφέρεται το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το μήνυμα του Συλλόγου με αφορμή την Εβδομάδα Εμβολιασμών
Οι εμβολιασμοί στα φαρμακεία όμως αυξάνονται παγκοσμίως






Σχετικά άρθρα

1ο ΣΦΕΕ Patient Think Tank Summit
Ενώσεις ασθενών, πολιτεία και φαρμακοβιομηχανία στο ίδιο τραπέζι διαλόγου
GSK: Απέσπασε δυο σημαντικές διακρίσεις στα Prix Galien Greece 2025
Επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στην προαγωγή της καινοτομίας
SYFA Learning & Win Medica: Επιτυχημένη η επιμορφωτική εκδήλωση για τη διακοπή του καπνίσματος
Με κεντρική ομιλήτρια τη Δήμητρα Μπουσίου-Γεροστάθη, γιατρό πνευμονολόγο
3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access
Με τίτλο «Τransforming Pharma Market Access in the AI era»