Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Αλλάζουν τα δεδομένα στο διεθνή φαρμακευτικό κλάδο

23/4/2014 10:23:04 πμ
Συμφωνία δισεκατομμυρίων για Novartis και GlaxoSmithKline
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



 

Στην εξαγορά των φαρμάκων κατά του καρκίνου της GlaxoSmithKline κατέληξε η Novartis, σε μια συμφωνία που αγγίζει τα 16 δισ. δολάρια και αλλάζει τα δεδομένα στο διεθνή φαρμακευτικό κλάδο.


 

Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν:

  • να δημιουργήσουν κοινοπραξία στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων υγείας
  • να πουλήσει η Novartis στην GlaxoSmithKline τον κλάδο εμβολίων (εκτός των προϊόντων κατά της γρίπης) έναντι 7,1 δισ. δολ. Οι μέτοχοι της GlaxoSmithKline θα λάβουν επιστροφή κεφαλαίων ύψους 4 δισ. στερλινών.
Επίσης, στη συμφωνία εμπλέκεται και η Eli Lilly, η οποία αγοράζει το τμήμα υγείας ζώων της Novartis έναντι 5,4 δισ. δολ.

Σύμφωνα με τον ξένο Τύπο, η ευρύτερη συμφωνία είναι απόρροια μιας διαδικασίας που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο από το διευθύνοντα σύμβουλο της Novartis, Joe Jimenez, ο οποίος αναζητούσε τρόπο πώλησης των μικρότερων τμημάτων της φαρμακευτικής εταιρείας.


 

Πηγή: euro2day.gr

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με την κινεζική βιοτεχνολογική εταιρεία Argo Biopharmaceutical
Η εταιρεία θα καταθέσει αιτήσεις κυκλοφορίας έως το τέλος του χρόνου






Σχετικά άρθρα

Νέα συνεργασία για την Boussias Media & την f-anazitisi
Με τον Ιωάννη Σταθούρο στη θέση του Συμβούλου σε θέματα Business and Market Development
TÜV NORD Ελλάδας και DEMO συνυπογράφουν την ίδρυση της πρώτης Βιο-Ακαδημίας στην Ελλάδα
Πρόκειται για εκπαιδευτικό θεσμό για τον τομέα της φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας
Η Haleon Ελλάς έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work®
Το 96% των εργαζομένων εξέφρασε ότι η διοίκηση εμπιστεύεται τους ανθρώπους της
VresMoo: Η νέα πλατφόρμα Click & Collect που φέρνει τον πελάτη στο φαρμακείο
Όχι άλλοι αλγόριθμοι που απομακρύνουν τον πελάτη από τον φαρμακοποιό