Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

«Alexa, δείξε μου το μέλλον της διαφήμισης παραφαρμάκων»

10/3/2021 5:22:50 μμ
Η Bayer Consumer Health UK φέρνει την επανάσταση στο μάρκετινγκ, προωθώντας συμπλήρωμα διατροφής μέσω της τεχνολογίας της Amazon
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μια πρωτοπόρα ιδέα μάρκετινγκ έρχεται από την Bayer Consumer Health στο Ηνωμένο Βασίλειο που προωθεί συμπλήρωμα διατροφής μέσω της Alexa που εφηύρε η Amazon. Η Alexa είναι η συσκευή τεχνητής νοημοσύνης που λειτουργεί με φωνητικές εντολές και απαντά σε απορίες των χρηστών (ακόμα και για την υγεία), ρυθμίζει το καθημερινό τους πρόγραμμα, ενημερώνοντάς τους για τα ραντεβού τους, θέτοντας σε λειτουργία το ξυπνητήρι κ.λπ.

Το πιλοτικό πρόγραμμα της Bayer σε συνεργασία με την Amazon αφορά ένα σκεύασμα βιταμινών και καφεΐνης που δίνει ενέργεια και τόνωση.
Ο χρήστης ακούει την Alexa να μιλάει για ένα κρύο χειμωνιάτικο πρωινό Δευτέρας (αυτό μπορεί να αλλάζει ανάλογα με την ημέρα και την ώρα της ακρόασης), στη συνέχεια να χασμουριέται και να απολογείται που «αισθάνεται κουρασμένη» όταν είναι έτσι ο καιρός. Αμέσως μετά ρωτάει το χρήστη αν νιώθει το ίδιο και αν ναι, του προτείνει να ανοίξει μια εφαρμογή που είτε δίνει πληροφορίες για το προϊόν είτε το παραγγέλνει επιτόπου.

Τα πρώτα αποτελέσματα από την καινοτόμα καμπάνια μάρκετινγκ του συγκεκριμένου προϊόντος δείχνουν ότι το 23% όσων άκουσαν το μήνυμα αγόρασε τελικά το σκεύασμα, ενώ το 41% ζήτησε επιπλέον πληροφορίες.

«Είναι η ευκαιρία για εμάς να περνάμε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα στους πελάτες μας και να τους προσφέρουμε εύκολους τρόπους αγοράς, απλά με μια φωνητική εντολή τους. Ακόμα και μετά τα lockdowns, είναι ξεκάθαρο ότι αυτές οι τάσεις των online αγορών ήρθαν για να μείνουν», δήλωσε η Vicky Keenan, επικεφαλής του Τμήματος Μarketing στην Bayer Consumer Health UK.

Όπως έχει δημοσιεύσει το f.daily στο παρελθόν, η Alexa εδώ και δύο χρόνια διαχειρίζεται και τη φαρμακευτική αγωγή των χρηστών, θυμίζοντας την ώρα που πρέπει να ληφθεί το φάρμακο ή απαντώντας στην ερώτηση «ποιο φάρμακο πρέπει να πάρω τώρα;». Επιπλέον στην Αμερική, μπορεί να κανονίσει ακόμα και την επανεκτέλεση μιας συνταγής, εφόσον της ζητηθεί, με την Amazon να συνεργάζεται με μια μεγάλη αλυσίδα λιανικής, την Giant Eagle, που διαθέτει φαρμακεία, σούπερ μάρκετ και βενζινάδικα.

Θα μπορούσε λοιπόν αυτή η κίνηση της Bayer να είναι μια ματιά στο μέλλον των πωλήσεων φαρμάκων; Οι αναλυτές του Fierce Pharma λένε πως ναι, αν και η αγορά ενός συμπληρώματος διατροφής με αυτόν τον τρόπο απέχει πολύ από την προμήθεια συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Είναι σίγουρα πιο δύσκολο, εφόσον η διάθεση των φαρμάκων διέπεται από περιορισμούς και ειδικούς όρους διότι θεωρείται αγαθό και όχι εμπόρευμα και πρέπει πάντα να συνοδεύεται από την επιστημονική συμβουλή και καθοδήγηση του γιατρού και του φαρμακοποιού.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναμένουν την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Μέσω πιστοποιημένων φαρμακείων






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals