Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

«Alexa, δείξε μου το μέλλον της διαφήμισης παραφαρμάκων»

10/3/2021 5:22:50 μμ
Η Bayer Consumer Health UK φέρνει την επανάσταση στο μάρκετινγκ, προωθώντας συμπλήρωμα διατροφής μέσω της τεχνολογίας της Amazon
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μια πρωτοπόρα ιδέα μάρκετινγκ έρχεται από την Bayer Consumer Health στο Ηνωμένο Βασίλειο που προωθεί συμπλήρωμα διατροφής μέσω της Alexa που εφηύρε η Amazon. Η Alexa είναι η συσκευή τεχνητής νοημοσύνης που λειτουργεί με φωνητικές εντολές και απαντά σε απορίες των χρηστών (ακόμα και για την υγεία), ρυθμίζει το καθημερινό τους πρόγραμμα, ενημερώνοντάς τους για τα ραντεβού τους, θέτοντας σε λειτουργία το ξυπνητήρι κ.λπ.

Το πιλοτικό πρόγραμμα της Bayer σε συνεργασία με την Amazon αφορά ένα σκεύασμα βιταμινών και καφεΐνης που δίνει ενέργεια και τόνωση.
Ο χρήστης ακούει την Alexa να μιλάει για ένα κρύο χειμωνιάτικο πρωινό Δευτέρας (αυτό μπορεί να αλλάζει ανάλογα με την ημέρα και την ώρα της ακρόασης), στη συνέχεια να χασμουριέται και να απολογείται που «αισθάνεται κουρασμένη» όταν είναι έτσι ο καιρός. Αμέσως μετά ρωτάει το χρήστη αν νιώθει το ίδιο και αν ναι, του προτείνει να ανοίξει μια εφαρμογή που είτε δίνει πληροφορίες για το προϊόν είτε το παραγγέλνει επιτόπου.

Τα πρώτα αποτελέσματα από την καινοτόμα καμπάνια μάρκετινγκ του συγκεκριμένου προϊόντος δείχνουν ότι το 23% όσων άκουσαν το μήνυμα αγόρασε τελικά το σκεύασμα, ενώ το 41% ζήτησε επιπλέον πληροφορίες.

«Είναι η ευκαιρία για εμάς να περνάμε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα στους πελάτες μας και να τους προσφέρουμε εύκολους τρόπους αγοράς, απλά με μια φωνητική εντολή τους. Ακόμα και μετά τα lockdowns, είναι ξεκάθαρο ότι αυτές οι τάσεις των online αγορών ήρθαν για να μείνουν», δήλωσε η Vicky Keenan, επικεφαλής του Τμήματος Μarketing στην Bayer Consumer Health UK.

Όπως έχει δημοσιεύσει το f.daily στο παρελθόν, η Alexa εδώ και δύο χρόνια διαχειρίζεται και τη φαρμακευτική αγωγή των χρηστών, θυμίζοντας την ώρα που πρέπει να ληφθεί το φάρμακο ή απαντώντας στην ερώτηση «ποιο φάρμακο πρέπει να πάρω τώρα;». Επιπλέον στην Αμερική, μπορεί να κανονίσει ακόμα και την επανεκτέλεση μιας συνταγής, εφόσον της ζητηθεί, με την Amazon να συνεργάζεται με μια μεγάλη αλυσίδα λιανικής, την Giant Eagle, που διαθέτει φαρμακεία, σούπερ μάρκετ και βενζινάδικα.

Θα μπορούσε λοιπόν αυτή η κίνηση της Bayer να είναι μια ματιά στο μέλλον των πωλήσεων φαρμάκων; Οι αναλυτές του Fierce Pharma λένε πως ναι, αν και η αγορά ενός συμπληρώματος διατροφής με αυτόν τον τρόπο απέχει πολύ από την προμήθεια συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Είναι σίγουρα πιο δύσκολο, εφόσον η διάθεση των φαρμάκων διέπεται από περιορισμούς και ειδικούς όρους διότι θεωρείται αγαθό και όχι εμπόρευμα και πρέπει πάντα να συνοδεύεται από την επιστημονική συμβουλή και καθοδήγηση του γιατρού και του φαρμακοποιού.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

H Interpol κατέγραψε ρεκόρ συλλήψεων
Το θεσμικό όργανο της Ε.Ε. με αποστολή την ενίσχυση της καινοτομικής ικανότητας της Ευρώπης






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»