Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Alcon Hellas: Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρεσβυωπία

24/10/2023 7:35:12 μμ
«Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


H Alcon Hellas ξεκινά την εκστρατεία «μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» και στόχος της είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την πρεσβυωπία, φέρνοντας το κοινό πιο κοντά στους τρόπους αντιμετώπισής της.


Μέσω της καμπάνιας επισημαίνεται η αναγκαιότητα επίσκεψης στον οφθαλμίατρο, ο οποίος θα διαγνώσει και θα καθοδηγήσει τους ασθενείς με πρεσβυωπία, προσφέροντας αναλυτικές πληροφορίες για όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους αντιμετώπισης της πάθησης.


Ο Μιλτιάδης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alcon Hellas, δήλωσε: «Ως εταιρεία με επίκεντρο τον ασθενή, ο ρόλος μας είναι να κατανοούμε τις ανάγκες του και να προσπαθούμε να τις καλύψουμε με τον βέλτιστο τρόπο. Το να βλέπουμε υπέροχα είναι βασικό στοιχείο για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς επηρεάζει άμεσα κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Για εμάς είναι πρωταρχικής σημασίας το κοινό να είναι ενημερωμένο αναφορικά με την πρεσβυωπία, αλλά και τους διαθέσιμους τρόπους αντιμετώπισής της.  Για αυτόν το λόγο ξεκινάμε αυτή την εκστρατεία «μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» με στόχο την ενημέρωση του κοινού και βασικό πυλώνα την πρόσβαση των ασθενών σε ποιοτική φροντίδα των οφθαλμών τους».


Η νέα καμπάνια «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» περιλαμβάνει video, ιστοσελίδα για ασθενείς αφιερωμένη στην πρεσβυωπία, digital banners σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενών με στόχο την εγγύτερη και ευρύτερη ενημέρωση του κοινού.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της
Για 10η χρονιά πραγματοποιούνται τα Healthcare Business Awards
Με θέμα: «Recognizing Excellence in Innovation, Digital Health & Investment»