Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Ειρήνη Μαρκάκη: Διαφάνεια και έλεγχος οι λέξεις κλειδιά για τις ελλείψεις φαρμάκων
Η πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φαρμακαποθηκαρίων αναλύει τις προτάσεις της στο f.daily
Ισχυρά τα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην αγορά των καλλυντικών
'Ανοδο παρουσιάζει στην Ελλάδα η ανδρική περιποίηση, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF

10λεπτες συμβουλευτικές βιντεοκλήσεις σε φαρμακείο

1/12/2021 10:07:48 μμ
Από τον ευρηματικό φαρμακοποιό Θεμιστοκλή Τσίτσο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με χιούμορ και ευχάριστη διάθεση ο 34χρονος φαρμακοποιός Θεµιστοκλής Τσίτσος ενημερώνει το κοινό μέσα από το κανάλι του στο You Tube για τη σωστή χρήση των φαρμάκων και λοιπών σκευασμάτων, ενώ πρωτοπορεί επιτρέποντας στους πελάτες του να προγραμματίζουν 10λεπτες δωρεάν διαδικτυακές συνομιλίες μαζί του μέσω του site του φαρμακείου του themistoklistsitsos.gr

Με το σύνθημα #είµαι χάπι, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε ο ίδιος για να διαδίδει το χαμόγελο και την αισιοδοξία και να υποστηρίξει τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό GIVMED, ο Θεμιστοκλής Τσίτσος καταφέρνει τελικά να βρίσκεται κοντά στην κοινωνία αλλά και να απαντά στις απορίες και στους προβληματισμούς των πελατών του για οτιδήποτε τους απασχολεί.

Όλα αυτά ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μια περίοδος που για τον ίδιο ήταν τελικά πολύ δημιουργική, καθώς -όπως εξήγησε στην εφημερίδα Τα ΝΕΑ- «όλο αυτό το άγνωστο πεδίο γύρω από το νέο ιό με έκανε να ψάχνω, να μελετώ καθημερινά, προκειμένου να είμαι έτοιμος να απαντώ και στους πελάτες μου». Σύμφωνα με το δημοσίευμα στο in.gr, το πρώτο διάστημα ο φαρμακοποιός ανέβαζε δύο βίντεο την εβδομάδα, διάρκειας 7-10 λεπτών. 

Πλέον όμως δημοσιεύει ένα βίντεο εβδομαδιαίως, επειδή καθένα από αυτά απαιτεί τελικά τουλάχιστον 12-15 ώρες προετοιμασίας, μελέτης, έρευνας και γυρίσματος. Μέχρι στιγμής, στο διαδικτυακό του κανάλι είναι αναρτημένα περίπου 100 βίντεο, μερικά από τα οποία είχαν μεγάλη αποδοχή, με τις προβολές να ξεπερνούν και τις 100.000. Είναι ενδεικτικό πως το βίντεο για τα μυστικά της βιταμίνης D είχε φτάσει τις 145.000 προβολές, ενώ εκείνο για τη στυτική δυσλειτουργία περισσότερες από 106.470.

Η θεματολογία των βίντεο προέρχεται από τις απορίες των πελατών του φαρμακοποιού αλλά και μετά από έρευνα στα θέματα που ψάχνουν οι χρήστες του διαδικτύου στις μηχανές αναζήτησης. Ο ίδιος προσθέτει δε πως πριν από κάθε βίντεο διαβάζει μελέτες και ιατρικά δεδομένα, τα αντλεί και εν συνεχεία τα προσφέρει στον κόσμο.
«Θα πρέπει όμως να διευκρινίσω πως οποιαδήποτε απόφαση πάρει κάποιος για την υγεία του θα πρέπει να γίνεται πάντα σε συνεννόηση με το γιατρό του που γνωρίζει το ιατρικό του ιστορικό», καταλήγει.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Την καταγγελία κάνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Νεφροπαθών
Πρέπει να έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος






Σχετικά άρθρα

Έξαλλος ο ΠΦΣ με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Νεφροπαθών
Απαντά με επιχειρήματα γιατί τα ΦΥΚ πρέπει να διανέμονται από τα ιδιωτικά φαρμακεία
17,5 εκατ. θα πάρουν τα φαρμακεία για την εγγραφή στον προσωπικό γιατρό
Η σχετική πλατφόρμα για τους φαρμακοποιούς θα είναι έτοιμη το Σεπτέμβριο
Αδύνατη η χορήγηση ΦΥΚ από τα ιδιωτικά φαρμακεία
Για το χρονικό διάστημα που θα είναι κλειστές οι φαρμακευτικές εταιρείες