Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

10λεπτες συμβουλευτικές βιντεοκλήσεις σε φαρμακείο

1/12/2021 10:07:48 μμ
Από τον ευρηματικό φαρμακοποιό Θεμιστοκλή Τσίτσο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με χιούμορ και ευχάριστη διάθεση ο 34χρονος φαρμακοποιός Θεµιστοκλής Τσίτσος ενημερώνει το κοινό μέσα από το κανάλι του στο You Tube για τη σωστή χρήση των φαρμάκων και λοιπών σκευασμάτων, ενώ πρωτοπορεί επιτρέποντας στους πελάτες του να προγραμματίζουν 10λεπτες δωρεάν διαδικτυακές συνομιλίες μαζί του μέσω του site του φαρμακείου του themistoklistsitsos.gr

Με το σύνθημα #είµαι χάπι, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε ο ίδιος για να διαδίδει το χαμόγελο και την αισιοδοξία και να υποστηρίξει τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό GIVMED, ο Θεμιστοκλής Τσίτσος καταφέρνει τελικά να βρίσκεται κοντά στην κοινωνία αλλά και να απαντά στις απορίες και στους προβληματισμούς των πελατών του για οτιδήποτε τους απασχολεί.

Όλα αυτά ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μια περίοδος που για τον ίδιο ήταν τελικά πολύ δημιουργική, καθώς -όπως εξήγησε στην εφημερίδα Τα ΝΕΑ- «όλο αυτό το άγνωστο πεδίο γύρω από το νέο ιό με έκανε να ψάχνω, να μελετώ καθημερινά, προκειμένου να είμαι έτοιμος να απαντώ και στους πελάτες μου». Σύμφωνα με το δημοσίευμα στο in.gr, το πρώτο διάστημα ο φαρμακοποιός ανέβαζε δύο βίντεο την εβδομάδα, διάρκειας 7-10 λεπτών. 

Πλέον όμως δημοσιεύει ένα βίντεο εβδομαδιαίως, επειδή καθένα από αυτά απαιτεί τελικά τουλάχιστον 12-15 ώρες προετοιμασίας, μελέτης, έρευνας και γυρίσματος. Μέχρι στιγμής, στο διαδικτυακό του κανάλι είναι αναρτημένα περίπου 100 βίντεο, μερικά από τα οποία είχαν μεγάλη αποδοχή, με τις προβολές να ξεπερνούν και τις 100.000. Είναι ενδεικτικό πως το βίντεο για τα μυστικά της βιταμίνης D είχε φτάσει τις 145.000 προβολές, ενώ εκείνο για τη στυτική δυσλειτουργία περισσότερες από 106.470.

Η θεματολογία των βίντεο προέρχεται από τις απορίες των πελατών του φαρμακοποιού αλλά και μετά από έρευνα στα θέματα που ψάχνουν οι χρήστες του διαδικτύου στις μηχανές αναζήτησης. Ο ίδιος προσθέτει δε πως πριν από κάθε βίντεο διαβάζει μελέτες και ιατρικά δεδομένα, τα αντλεί και εν συνεχεία τα προσφέρει στον κόσμο.
«Θα πρέπει όμως να διευκρινίσω πως οποιαδήποτε απόφαση πάρει κάποιος για την υγεία του θα πρέπει να γίνεται πάντα σε συνεννόηση με το γιατρό του που γνωρίζει το ιατρικό του ιστορικό», καταλήγει.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο Κρήτης
Με οικοδεσπότη φέτος τον Φ.Σ. Ηλείας






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους