Το Glykouli.gr powered by Bayer, η πρώτη online κοινότητα για άτομα με διαβήτη, ξεκινάει εκστρατεία ενημέρωσης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη με την προβολή του ντοκιμαντέρ «Sweet 16», έναν μεγάλο online διαγωνισμό βίντεο στο Facebook και τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού διαδραστικού ντοκιμαντέρ για τη ζωή με τον Σακχαρώδη Διαβήτη.
Σκοπός της εκστρατείας είναι να υποστηρίξει και να ενδυναμώσει την κοινότητα των ατόμων με διαβήτη, αλλά κυρίως να αφυπνίσει τους ανθρώπους χωρίς διαβήτη και να τους ενημερώσει για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να γίνουν αρωγοί στη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν οι διαβητικοί για ένα ισορροπημένο καθημερινό σάκχαρο που θα τους επιτρέψει να αποφύγουν τις επιπλοκές της πάθησης.
Στην Ελλάδα ζουν σήμερα πάνω από 1.000.000 άνθρωποι με διαβήτη και αυτός ο αριθμός δεν είναι τόσο μεγάλος όσο θα γίνει στο άμεσο μέλλον. Δυστυχώς όμως για πάρα πολλούς ανθρώπους, ο διαβήτης παραμένει προσωπικό μυστικό. Έρευνες επιβεβαιώνουν ότι πολύ μεγάλο ποσοστό ακόμα και γονέων παιδιών με διαβήτη, τα μεγαλώνουν και τα προτρέπουν να κρατήσουν τον διαβήτη τους κρυφό. Ενήλικοι με διαβήτη εμπιστεύονται το μυστικό τους σε ελάχιστο αριθμό εξαιρετικά κοντινών τους ανθρώπων, ενώ αντίθετα επιμελώς το κρύβουν από την κοινωνικήτους ζωή, από το χώρο εργασίας τους, ακόμα και από τους συντρόφους τους.
Οι δράσεις της εκστρατείας ενημέρωσης περιλαμβάνουν:
Α. Προβολή Ντοκιμαντέρ | Δευτέρα 13 Μαΐου | Ινστιτούτο Θερβάντες
Την Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε μια προβολή του ντοκιμαντέρ "Sweet 16” (Montreal World Film Festival 2012, Palm Beach International Film Festival 2013), παρουσία της ακτιβίστριας Καναδέζας πρωταγωνίστριας Katia Shannon. Όταν η Katia έγινε 16 χρονών ανακάλυψε ότι έχει διαβήτη τύπου 1. Ο πατέρας της, σκηνοθέτης, κατέγραψε με την κάμερά του αυτή τη διαδρομή από τη διάγνωση στην ενηλικίωσή της μέσα από αυτό το ντοκιμαντέρ που μοιάζει πολύ με road movie.
Β. Online video διαγωνισμός στο Facebook | 20 Μαΐου – 11 Σεπτεμβρίου
Ανέβασε το δικό σου home-made video, πάρε «συνέντευξη» από φίλους ή συγγενείς, μοιράσου την εμπειρία της καθημερινότητας σου με τον διαβήτη και κέρδισε έναν μετρητή σακχάρου αίματος επόμενης γενιάς της Bayer. Δημιούργησε ένα από τα 5 καλύτερα βίντεο και κέρδισε τα αναλώσιμα της μέτρησης για δυο μήνες. Ψήφισε το καλύτερο βίντεο και δώσε εσύ το βραβείο κοινού. Το καλύτερο βίντεο που θα ψηφιστεί από το κοινό και το καλύτερο βίντεο που θα ψηφίσει η 5μελής κριτική επιτροπή θα συμμετέχει στο πρώτο ελληνικό διαδραστικό ντοκιμαντέρ για τον σακχαρώδη διαβήτη.
Γ. Δημιουργία ελληνικού διαδραστικού ντοκιμαντέρ για τον Σακχαρώδη Διαβήτη
Ήδη έχουν ξεκινήσει τα γυρίσματα και η συλλογή υλικού για τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού διαδραστικού ντοκιμαντέρ για τη ζωή με τον Σακχαρώδη Διαβήτη. Στην ταινία θα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, και τα δύο καλύτερα βίντεο του online διαγωνισμού.
H Καμπάνια φέρει την αιγίδα των δυο μεγαλύτερων Ομοσπονδιών για τον Διαβήτη:
ΠΟΣΣΑΔΙΑ: Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων-Συλλογων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη
ΕΛΟΔΙ: Ελληνική Ομοσπονδία για τον Διαβήτη
Μέγας Χορηγός: Bayer
Χορηγός: Medtronic