Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Youth Lab.: Τριετές πλάνο για την ενίσχυση του brand awareness

15/1/2025 3:28:33 μμ
Με εστίαση στο digital marketing και στο PR
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η ομάδα marketing της Youth Lab. παρουσίασε την 3ετή Στρατηγική της Marketing, στο πλαίσιο του ετήσιου Sales Meeting που πραγματοποιήθηκε στη λίμνη Τριχωνίδα, στην καρδιά της ελληνικής υπαίθρου. 


Όπως δημοσιεύει το Fashion Daily, το πλάνο περιλαμβάνει always on καμπάνιες αλλά και dedicated activations, εστιάζοντας στο Digital & PR. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη δειγματοδιανομή και στο product trial.


«Το πλάνο μας επιδιώκει τη σταθερή ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση του brand awareness της Youth Lab. και την επίτευξη σημαντικών milestone έως το τέλος του 2025. Η στρατηγική βασίζεται στην καινοτομία, τη συνεργασία και τη συνέπεια, θέτοντας γερές βάσεις για την εκτόξευση της Youth Lab.», δηλώνει στο Fashion Daily η Αργίνη Βαλλή, Marketing Manager της εταιρείας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με clean beauty φιλοσοφία
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)






Σχετικά άρθρα

ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης: Ισχυρή παρουσία στο PHARMA point 2025
Με υψηλή επισκεψιμότητα στο περίπτερό του
Νέα συμφωνία MSD – Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ
Για τη συν-προώθηση του εμβολίου Gardasil 9®
AstraZeneca: Συμφωνία με τις ΗΠΑ για χαμηλότερες τιμές στα φάρμακά της
Η δεύτερη αντίστοιχη συμφωνία του Ντ. Τραμπ, μετά την Pfizer
DEMO: Έναρξη μαθημάτων στην πρώτη Βιο-Ακαδημία της εταιρείας
Οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν μέσα από ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό σύνολο αιτήσεων