Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Youth Lab.: Τριετές πλάνο για την ενίσχυση του brand awareness

15/1/2025 3:28:33 μμ
Με εστίαση στο digital marketing και στο PR
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η ομάδα marketing της Youth Lab. παρουσίασε την 3ετή Στρατηγική της Marketing, στο πλαίσιο του ετήσιου Sales Meeting που πραγματοποιήθηκε στη λίμνη Τριχωνίδα, στην καρδιά της ελληνικής υπαίθρου. 


Όπως δημοσιεύει το Fashion Daily, το πλάνο περιλαμβάνει always on καμπάνιες αλλά και dedicated activations, εστιάζοντας στο Digital & PR. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη δειγματοδιανομή και στο product trial.


«Το πλάνο μας επιδιώκει τη σταθερή ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση του brand awareness της Youth Lab. και την επίτευξη σημαντικών milestone έως το τέλος του 2025. Η στρατηγική βασίζεται στην καινοτομία, τη συνεργασία και τη συνέπεια, θέτοντας γερές βάσεις για την εκτόξευση της Youth Lab.», δηλώνει στο Fashion Daily η Αργίνη Βαλλή, Marketing Manager της εταιρείας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με clean beauty φιλοσοφία
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)






Σχετικά άρθρα

Στη μαύρη αγορά φάρμακα αξίας 65 εκατ. δολαρίων
H Interpol κατέγραψε ρεκόρ συλλήψεων
K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.
Τελευταίο αντίο στον Ανδρέα Γαλανόπουλο
Από τον Όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ
Kenvue: Δημοσιεύει τη δεύτερη ετήσια έκθεση «Healthy Lives Mission»
Αναδεικνύει τη μείωση των εκπομπών και την ανάπτυξη πιο βιώσιμων καινοτομιών στα προϊόντα της