Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Ξεκίνησε η διαφημιστική καμπάνια για την πλατφόρμα VresMoo

22/5/2025 4:42:54 μμ
Οι καταναλωτές ψάχνουν. Το VresMoo προτείνει. Εσύ είσαι εκεί;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το VresMoo, η πρώτη ελληνική πλατφόρμα που συνδέει φυσικά φαρμακεία με καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, είναι πλέον live.

Η πρώτη διαφημιστική καμπάνια έχει ξεκινήσει δυναμικά, καταγράφοντας ουσιαστική ανταπόκριση από το κοινό. Καταναλωτές αναζητούν καθημερινά προϊόντα φαρμακείου στην περιοχή τους, πραγματοποιούν παραγγελίες και επιλέγουν Click & Collect από φυσικά φαρμακεία. 


Η καμπάνια βασίζεται σε δημιουργική παραφραστική προσέγγιση αγαπημένων τραγουδιών, που συνδέονται άμεσα με την έννοια της αναζήτησης και της εγγύτητας. Μηνύματα όπως «Σε αναζητώ στη γειτονιά μου…» και «Μπορείς απόψε να βρεις όλες τις κρέμες της γης» έχουν ήδη αρχίσει να ξεχωρίζουν στο κοινό και να ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της πλατφόρμας.


Στο VresMoo η τοποθεσία του φαρμακείου ανάγεται σε πλεονέκτημα. Προσφέρει στο φαρμακείο τη δυνατότητα να εμφανιστεί τη στιγμή που ο πελάτης ψάχνει, κοντά του, με πραγματικό απόθεμα και χωρίς καθυστερήσεις. Χωρίς συνδρομή και με τη χαμηλότερη προμήθεια, το vresmoo.gr ενσωματώνεται απρόσκοπτα στη λειτουργία του φαρμακείου, με πλήρη αυτοματοποίηση στη διαχείριση αποθέματος.


Η αγορά ανταποκρίνεται. Η τεχνολογία υποστηρίζει. Το φυσικό φαρμακείο αποκτά νέα θέση στον ψηφιακό χάρτη.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της S&S Insider
Εν τω μεταξύ την επόμενη εβδομάδα αναμένονται οι αποφάσεις για τη διανομή τους από τα φαρμακεία






Σχετικά άρθρα

Όμιλος ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης: Ολοκληρώθηκε το 5ο SYFALearning σε συνεργασία με τη Servier
Με θέμα: «Ο ρόλος του φαρμακοποιού στη διαχείριση των ασθενών με φλεβικές παθήσεις»
AstraZeneca: Επένδυση 5,3 δισ. δολαρίων για μια ΑΙ πλατφόρμα
Στόχος η ανακάλυψη νέων φαρμάκων για χρόνιες παθήσεις
Haleon & Lionpharma: Μεγάλη επιτυχία στην επιστημονική τους εκδήλωση
Με θέμα την πολυτροπική αναλγησία και το Panadol Plus
Ο Δρ. Ιωάννης Πανδής νέος επικεφαλής της Pfizer στη Θεσσαλονίκη
Και του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας