Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

To ΣΕΕ και ο ΕΦΕΧ διοργάνωσαν workshops για τις εταιρείες - μέλη του κλάδου

25/2/2025 5:09:01 μμ
Στα workshops συμμετείχαν 12 εταιρείες και συνολικά 74 στελέχη
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Εταιρείες-μέλη του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ) παρακολούθησαν workshops αφιερωμένα στην υπεύθυνη διαφήμιση για την ιδιαίτερη αυτή προϊοντική κατηγορία, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), στο πλαίσιο πρωτοβουλίας των δύο φορέων. 


Στα workshops συζητήθηκαν οι γενικοί κανόνες δεοντολογίας του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε), αλλά και τα παραρτήματα για τα συμπληρώματα διατροφής και τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των ειδικών προβλέψεων που έχουν θεσπιστεί για τις συγκεκριμένες κατηγορίες,για offline και online επικοινωνίες.


Ο ΕΦΕΧ, προωθώντας τη διαφημιστική υπευθυνότητα των εταιρειών-μελών του, βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το ΣΕΕ, όπως αποδεικνύεται και από το Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα που ψηφίστηκε από τη γενική συνέλευση του ΕΦΕΧ και υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο το 2023, σε μια από κοινού προσπάθεια για την προώθηση της αυτορρύθμισης στη διαφήμιση αντίστοιχων προϊόντων.


Ο Γενικός Διευθυντής του ΕΦΕΧ, Θωμάς Δόκιος, δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά όλα τα μέλη μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και συμμετείχαν στο workshop. Ο εξορθολογισμός της διαφήμισης των προϊόντων ενδιαφέροντος του ΕΦΕΧ αποτελεί για εμάς προτεραιότητα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία -που ξεκίνησε με το ΣΕΕ εδώ και ένα χρόνο- συνεχίζεται μέσω τον ειδικών εκπαιδευτικών workshops. Ευχαριστούμε το Δ.Σ., τη διοίκηση και όλο το προσωπικό του ΣΕΕ για την οργάνωση των workshops και τη φιλοξενία».


Η Compliance and Policy Director του ΣΕΕ, Λήδα Χατζηνικολαΐδη δήλωσε: «Θεωρούμε εξαιρετικά σημαντικό ότι, με σύμμαχο τον ΕΦΕΧ, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε σε εταιρείες - μέλη του για τη σημασία που έχει η σωστή εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας στη διαφήμιση και στο influencer marketing. Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή και την υποστήριξή τους στο σύστημα αυτορρύθμισης και για το ενδιαφέρον σας στην υπεύθυνη διαφήμιση και στην προστασία του καταναλωτικού κοινού». Με όραμα έναν κόσμο όπου ο «διαφημιστικός λόγος» σέβεται και προστατεύει το κοινό στο οποίο απευθύνεται, το ΣΕΕ προάγει την αξία της αυτορρύθμισης και της αυτοδέσμευσης στο χώρο της διαφημιστικής επικοινωνίας, μέσω της εκπαίδευσης, της συμβουλευτικής ενημέρωσης, της ευαισθητοποίησης, των κανόνων καλής πρακτικής, του κώδικα και του ελέγχου της επικοινωνίας, προς όλα ανεξαιρέτως τα μέρη της διαφημιστικής αγοράς και του marketing.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι φαρμακοποιοί ανησυχούν για την πιθανή επικίνδυνη χρήση της εκτός ενδείξεων






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals