Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Διατροφή για ήρεμα παιδιά!
Τα ωμέγα 3 φαίνεται πως είναι πολύ σημαντικά
Δυνητικά επικίνδυνο και το ηλεκτρονικό τσιγάρο
Δεν επιτρέπει στους πνεύμονες να αποτοξινωθούν
Πρέπει να κολυμπάμε με ανοικτά μάτια;
Υπάρχουν πραγματικοί κίνδυνοι για την όραση;


To βραβείο Best in Pharmacy Silver απέσπασε η καμπάνια Daflon

25/7/2018 10:49:12 πμ
Σχεδιάστηκε από τη PHOCUS για λογαριασμό της SERVIER HELLAS
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To βραβείο Best in Pharmacy Silver στην κατηγορία «Κορυφαίο επαναλανσάρισμα προϊόντος φαρμακείου της χρονιάςΜΗ.ΣΥ.ΦΑ απέσπασε η καμπάνια επαναλανσαρίσματος του DAFLON στα Best in Pharmacy Awards 2018.


Η καμπάνια με τίτλο: «Για να μην σας έχει ο πόνος σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε», που σχεδίασε η εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS για λογαριασμό της φαρμακευτικής SERVIER HELLAS, επικοινωνεί με ευρηματικό και χιουμοριστικό τρόπο, τη δράση του DAFLON για την ανακούφιση των συμπτωμάτων τόσο της χρόνιας φλεβικής νόσου, όσο και των συμπτωμάτων της Αιμορροιδικής Κρίσης.


Το DAFLON είναι ένα φλεβοτονικό προϊόν με ένδειξη στη χρόνια φλεβική νόσο και την αιμορροϊδική κρίση. Ζητούμενο του επαναλανσαρίσματος ήταν η ενιαία επικοινωνία των δύο ενδείξεων – μία πρόκληση που αντιμετωπίστηκε επιτυχώς με μία ιδιαίτερα δημιουργική ιδέα.


Πρόσωπα της νέας καμπάνιας είναι ένα ζευγάρι. Ο άνδρας υποφέρει από τα συμπτώματα των αιμορροΐδων, ενώ η γυναίκα από χρόνια φλεβική νόσο. Με κεντρικό μήνυμα: «Για να μην σας έχει ο πόνος σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε», η καμπάνια παρουσιάζει ένα στιγμιότυπο από την καθημερινότητα του ζευγαριού: Αισθανόμενη τα πόδια της «βαριά» και κουρασμένα, η γυναίκα δεν αντέχει την ορθοστασία και επιδιώκει να παραμένει καθιστή, την ίδια στιγμή που ο άνδρας δεν μπορεί να καθίσει αναπαυτικά, λόγω των αιμορροΐδων και αναγκάζεται να σηκώνεται όρθιος. Με αυτόν τον τρόπο, επικοινωνούνται ταυτόχρονα, οι δύο ενδείξεις του προϊόντος.


Η καμπάνια περιλαμβάνει τη δημιουργία τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ, έντυπων καταχωρήσεων, σελίδας Facebook, υλοποίηση digital ad campaign και display campaign, πρόγραμμα έμμεσης δημοσιότητας, καθώς και δημιουργία in-store προωθητικού υλικού στα φαρμακεία.


Η Ποτίτσα Κωστάκου, Project Manager, OTC, SERVIER HELLAS, δήλωσε σχετικά: «Η σημαντική αυτή διάκριση αποτελεί το επισφράγισμα μιας πολύ απαιτητικής αλλά και δημιουργικής χρονιάς που στέφθηκε με επιτυχία για το DAFLON! Ευχαριστώ την ομάδα της SERVIER HELLAS για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη στην προσπάθεια για την ανανέωση του brand DAFLON! Ευχαριστώ επίσης και την ομάδα της PHOCUS για την εξαιρετική συνεργασία που "έντυσε δημιουργικά" τη στρατηγική μας!»






Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της PHOCUS, Ανδρέας Μπόνης, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη σημαντική αυτή διάκριση καθώς καταφέραμε να ανταποκριθούμε επιτυχώς σε μια μεγάλη πρόκληση: την επινόηση μιας ιδέας που να συνδυάζει δύο τελείως διαφορετικές μεταξύ τους παθήσεις, κάτω από ένα ενιαίο concept. Ευχαριστώ την ομάδα της PHOCUS που για μία ακόμη φορά απέδειξε ότι οι δημιουργικές ιδέες έχουν θέση στο χώρο της Υγείας και μπορούν να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της SERVIER HELLAS για την εξαιρετική συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στο απαιτητικό αυτό έργο».


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η εταιρεία βραβεύτηκε στα Best in Pharmacy για την ανθρωπιστική της δράση
Ικανοποιητικό το μέτρο δηλώνουν 20 Σύλλογοι Ασθενών






Σχετικά άρθρα

Κοντά στους ευάλωτους συνανθρώπους μας η Boehringer Ingelheim
Η εταιρεία βραβεύτηκε στα Best in Pharmacy για την ανθρωπιστική της δράση
Adelco: η ελληνική φαρμακοβιομηχανία με τη βαριά αστικο-βιομηχανική κληρονομιά
Η εταιρεία μετρά μισό αιώνα ιστορίας στην Ελλάδα
Εξαγοράστηκαν όλα τα συνταγογραφούμενα δερματολογικά φάρμακα της Bayer
Το χαρτοφυλάκιό τους το αναλαμβάνει η LEO Pharma
Έκτακτη δωρεά ύψους 25 εκατ. ευρώ από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Για το έργο του Πυροσβεστικού Σώματος και πρωτοβουλίες πρόληψης