Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

ΕΟΦ: Απαγόρευση των παράλληλων εξαγωγών για άλλα 5 φάρμακα
Επάρκεια στην αγορά για 20 σκευάσματα
Η γλυκοζαμίνη συνδέθηκε με μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων
Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην British Medical Journal
Εξετάσεις βοηθών φαρμακείου Ιουνίου 2019 στη Θεσσαλονίκη
Προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών έως τις 31 Μαΐου


To βραβείο Best in Pharmacy Silver απέσπασε η καμπάνια Daflon

25/7/2018 10:49:12 πμ
Σχεδιάστηκε από τη PHOCUS για λογαριασμό της SERVIER HELLAS
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To βραβείο Best in Pharmacy Silver στην κατηγορία «Κορυφαίο επαναλανσάρισμα προϊόντος φαρμακείου της χρονιάςΜΗ.ΣΥ.ΦΑ απέσπασε η καμπάνια επαναλανσαρίσματος του DAFLON στα Best in Pharmacy Awards 2018.


Η καμπάνια με τίτλο: «Για να μην σας έχει ο πόνος σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε», που σχεδίασε η εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS για λογαριασμό της φαρμακευτικής SERVIER HELLAS, επικοινωνεί με ευρηματικό και χιουμοριστικό τρόπο, τη δράση του DAFLON για την ανακούφιση των συμπτωμάτων τόσο της χρόνιας φλεβικής νόσου, όσο και των συμπτωμάτων της Αιμορροιδικής Κρίσης.


Το DAFLON είναι ένα φλεβοτονικό προϊόν με ένδειξη στη χρόνια φλεβική νόσο και την αιμορροϊδική κρίση. Ζητούμενο του επαναλανσαρίσματος ήταν η ενιαία επικοινωνία των δύο ενδείξεων – μία πρόκληση που αντιμετωπίστηκε επιτυχώς με μία ιδιαίτερα δημιουργική ιδέα.


Πρόσωπα της νέας καμπάνιας είναι ένα ζευγάρι. Ο άνδρας υποφέρει από τα συμπτώματα των αιμορροΐδων, ενώ η γυναίκα από χρόνια φλεβική νόσο. Με κεντρικό μήνυμα: «Για να μην σας έχει ο πόνος σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε», η καμπάνια παρουσιάζει ένα στιγμιότυπο από την καθημερινότητα του ζευγαριού: Αισθανόμενη τα πόδια της «βαριά» και κουρασμένα, η γυναίκα δεν αντέχει την ορθοστασία και επιδιώκει να παραμένει καθιστή, την ίδια στιγμή που ο άνδρας δεν μπορεί να καθίσει αναπαυτικά, λόγω των αιμορροΐδων και αναγκάζεται να σηκώνεται όρθιος. Με αυτόν τον τρόπο, επικοινωνούνται ταυτόχρονα, οι δύο ενδείξεις του προϊόντος.


Η καμπάνια περιλαμβάνει τη δημιουργία τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ, έντυπων καταχωρήσεων, σελίδας Facebook, υλοποίηση digital ad campaign και display campaign, πρόγραμμα έμμεσης δημοσιότητας, καθώς και δημιουργία in-store προωθητικού υλικού στα φαρμακεία.


Η Ποτίτσα Κωστάκου, Project Manager, OTC, SERVIER HELLAS, δήλωσε σχετικά: «Η σημαντική αυτή διάκριση αποτελεί το επισφράγισμα μιας πολύ απαιτητικής αλλά και δημιουργικής χρονιάς που στέφθηκε με επιτυχία για το DAFLON! Ευχαριστώ την ομάδα της SERVIER HELLAS για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη στην προσπάθεια για την ανανέωση του brand DAFLON! Ευχαριστώ επίσης και την ομάδα της PHOCUS για την εξαιρετική συνεργασία που "έντυσε δημιουργικά" τη στρατηγική μας!»






Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της PHOCUS, Ανδρέας Μπόνης, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη σημαντική αυτή διάκριση καθώς καταφέραμε να ανταποκριθούμε επιτυχώς σε μια μεγάλη πρόκληση: την επινόηση μιας ιδέας που να συνδυάζει δύο τελείως διαφορετικές μεταξύ τους παθήσεις, κάτω από ένα ενιαίο concept. Ευχαριστώ την ομάδα της PHOCUS που για μία ακόμη φορά απέδειξε ότι οι δημιουργικές ιδέες έχουν θέση στο χώρο της Υγείας και μπορούν να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της SERVIER HELLAS για την εξαιρετική συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στο απαιτητικό αυτό έργο».


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Δεν σημείωσε καμία αλλαγή στα έσοδά της την περίοδο 2018-2019
Τα βραβεία διοργανώνονται για 2η χρονιά






Σχετικά άρθρα

Όμιλος Ιατρόπολις: Νέα επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ στην καρδιά της Αθήνας
Μια πλήρως εξοπλισμένη Διαγνωστική Μονάδα άνοιξε στην οδό Πατησίων 290
Φαρμακοβιομηχανία:
Με οδυνηρές συνέπειες για εργαζόμενους και ασθενείς
ΣΥΦΑΚ: Επιτυχής παρουσία στο 14ο Παγκρήτιο Φαρμακευτικό Συνέδριο
Η ομιλία με θέμα τα e-shops προσέλκυσε το ενδιαφέρον όλων των συμμετεχόντων
Συνέδριο «Νοσοκομείο – Φάρμακο – Ιατροτεχνολογικός Εξοπλισμός»
Στις 5 Ιουνίου θα συζητηθούν όλα τα φλέγοντα ζητήματα των Νοσοκομείων