Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

MEDICA & COMPAMED 2025
10/9/2025, 15:06
MEDICA & COMPAMED 2025
Ετοιμαστείτε για μια αξέχαστη εμπειρία!
Μπορεί μια αναπνευστική λοίμωξη να ενεργοποιήσει τα καρκινικά κύτταρα;
Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη για την COVID-19, την γρίπη και τον κίνδυνο μετάστασης

Συμπληρώματα διατροφής: Μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ ανδρών και γυναικών

10/9/2025 3:42:17 μμ
Οι άνδρες όμως τσεκάρουν περισσότερο τις πιστοποιήσεις ποιότητας & ασφάλειας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η πρόσφατη έκθεση Condition Specific Report του Nutrition Business Journal αναδεικνύει την πρόκληση αλλά και την ευκαιρία των εταιρειών συμπληρωμάτων διατροφής να προσελκύσουν περισσότερο το ανδρικό κοινό.

 

Σύμφωνα με δεδομένα από το 2024, που παρουσιάζονται στην έκθεση και δημοσιεύονται στο newhope.com, η αγορά συμπληρωμάτων διατροφής για τη γενική υγεία των ανδρών είναι κατά 36,2% μικρότερη από την αντίστοιχη των γυναικών, με τη διαφορά μάλιστα να μεγαλώνει από την εποχή της πανδημίας (33,3% το 2021).

 

Όσον αφορά τις πωλήσεις, τα συμπληρώματα διατροφής για τη γενική υγεία των ανδρών άγγιξαν τα 1,09 δισ. δολάρια, ενώ των γυναικών τα 2,6 δισ. δολάρια, τα οποία μαζί αντιστοιχούν στο 6,5% της συνολικής αγοράς αυτής της προϊόντικής κατηγορίας.

 

Καλύτερη φαίνεται πως είναι η εικόνα με τα πιο εξιδεικευμένα σκευάσματα, με τους άνδρες να δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για τις φόρμουλες που αφορούν τις αθλητικές επιδόσεις. Αυτά τα προϊόντα καταλαμβάνουν το 10,8% της συνολικής αγοράς συμπληρωμάτων για την ανδρική υγεία και καταγράφουν τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης. Η έκθεση δείχνει ακόμα πως οι εταιρείες επενδύουν περισσότερα στα εξειδικευμένα θέματα υγείας των γυναικών τα τελευταία χρόνια, κυρίως στην εμμηνόπαυση, τη διάθεση και την ψυχική υγεία, με τους συντάκτες να προτείνουν στις εταιρείες να ακολουθήσουν την ίδια τακτική και στους άνδρες.

 

Αξίζει εδώ να αναφερθεί ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης μεταξύ ανδρών και γυναικών. Σε δημοσκόπηση κοινού πάλι από το Nutrition Business Journal, οι καταναλωτές ερωτήθηκαν κατά πόσο οι πιστοποιήσεις που αναφέρονται στις ετικέτες των προϊόντων επηρεάζουν την απόφαση αγοράς και το 63% αυτών απάντησε «πολύ» ή «αρκετά». Ωστόσο ήταν δύο φορές πιο πιθανό οι γυναίκες να απαντήσουν «καθόλου», ενώ το ποσοστό των ανδρών που απάντησε «πολύ» ήταν τρεις φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μέσω της νέας πρωτοβουλίας FIPWiSE Stories






Σχετικά άρθρα

Τ. Θεοδωρικάκος: Στηρίζουμε τη στρατηγική επένδυση της ELPEN με 14 εκατ. ευρώ
Και τη δημιουργία 1600 νέων θέσεων εργασίας
Όμιλος Σαράντη: Θετικές επιδόσεις πωλήσεων με ισχυρή άνοδο κερδοφορίας το 1ο εξάμηνο
Επιβεβαιώνονται οι οικονομικές προβλέψεις για το 2025
MEDICA & COMPAMED 2025
10/9/2025 3:06:58 μμMEDICA & COMPAMED 2025
Ετοιμαστείτε για μια αξέχαστη εμπειρία!
RAFARM: Νέα συνεργασία-ορόσημο με την Cleveland Clinic
Για την ανάπτυξη νέου οφθαλμικού φαρμάκου και την κάλυψη σημαντικής θεραπευτικής ανάγκης