Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Strategy-Nest: Συμβουλές για τη σωστή προβολή του φαρμακείου στα social media

14/1/2025 2:11:03 μμ
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Θέλετε να αναπτύξετε τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησής σας, αλλά δεν έχετε τις γνώσεις και κυρίως τον απαιτούμενο χρόνο για να ασχοληθείτε; 

Θέλετε να αποφύγετε κινήσεις που τελικά θα πλήξουν την εικόνα του φαρμακείου σας αντί να την προωθήσουν; 


Η Strategy-Nest γνωρίζει ότι έννοιες όπως digital marketing, στρατηγική προσέγγιση, πνευματικά δικαιώματα είναι άγνωστες σε εσάς. Δείτε εδώ τι σας συμβουλεύει σε σχέση με όλα τα παραπάνω σε βίντεο. 


Η ομάδα της Strategy-Nest αποτελείται από experts στα social media, με εμπειρία σε θέματα του φαρμακείου, έχοντας αναλάβει τους λογαριασμούς σε πάνω από 250 φαρμακεία πανελλαδικά. Επικοινωνώντας μαζί τους, θα ακούσουν τις ανάγκες σας και μαζί θα χτίσετε μια πιστή κοινότητα στις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων με στόχο την αξιοπιστία, την αναγνωρισιμότητα και την αύξηση των πωλήσεων. 


Εάν θέλετε η επιχείρησή σας να γίνει κομμάτι του κόσμου των social media, αρκεί να καλέσετε με τη Strategy-Nest και ένας social media expert θα σας ενημερώσει λεπτομερώς.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Από τον ΠΦΣ και σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Κόμβο Ψηφιακής Καινοτομίας






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals