Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου

13/3/2025 6:06:28 μμ
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, το Solumag Night της InterMed ξεκινά να τρέχει τη νέα του καμπάνια, η οποία θα εξελιχθεί σε τρία επίπεδα: με digital, outdoor και ραδιοφωνική προβολή. 


Το concept, που αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed και εκτέλεσε ηCGWorks, ενσωματώνει την καινοτόμο φιλοσοφία του Fake Out Of Home (Fake OOH). Τα κεντρικά μηνύματα της καμπάνιας είναι: «Πες καληνύχτα σε ό,τι σε κρατάει ξύπνιο» & «Γιατί η καλή μέρα, ξεκινά με μια καλή νύχτα…». 


Το Solumag Night, με πρωτοποριακή φόρμουλα που συνδυάζει μαγνήσιο, μελατονίνη και το απαραίτητο αμινοξύ τρυπτοφάνη, αποτελεί ένα συμπλήρωμα διατροφής που συμβάλλει στη μείωση του χρόνου έλευσης του ύπνου και στη βελτίωση των συμπτωμάτων jet lag. 


Η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου γιορτάζεται κάθε χρόνο την Παρασκευή πριν από την εαρινή ισημερία - φέτος, στις 14 Μαρτίου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με κεντρικό μήνυμα: «Όταν σκέφτεσαι την υγεία σου, σκέψου τον φαρμακοποιό σου»
Για μια πιο υγιή και χαρούμενη σχολική χρονιά






Σχετικά άρθρα

Νέα συνεργασία για την Boussias Media & την f-anazitisi
Με τον Ιωάννη Σταθούρο στη θέση του Συμβούλου σε θέματα Business and Market Development
TÜV NORD Ελλάδας και DEMO συνυπογράφουν την ίδρυση της πρώτης
Βιο-Ακαδημίας στην Ελλάδα
Η Haleon Ελλάς έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work®
Το 96% των εργαζομένων εξέφρασε ότι η διοίκηση εμπιστεύεται τους ανθρώπους της
VresMoo: Η νέα πλατφόρμα Click & Collect που φέρνει τον πελάτη στο φαρμακείο
Όχι άλλοι αλγόριθμοι που απομακρύνουν τον πελάτη από τον φαρμακοποιό