Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου

13/3/2025 6:06:28 μμ
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, το Solumag Night της InterMed ξεκινά να τρέχει τη νέα του καμπάνια, η οποία θα εξελιχθεί σε τρία επίπεδα: με digital, outdoor και ραδιοφωνική προβολή. 


Το concept, που αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed και εκτέλεσε ηCGWorks, ενσωματώνει την καινοτόμο φιλοσοφία του Fake Out Of Home (Fake OOH). Τα κεντρικά μηνύματα της καμπάνιας είναι: «Πες καληνύχτα σε ό,τι σε κρατάει ξύπνιο» & «Γιατί η καλή μέρα, ξεκινά με μια καλή νύχτα…». 


Το Solumag Night, με πρωτοποριακή φόρμουλα που συνδυάζει μαγνήσιο, μελατονίνη και το απαραίτητο αμινοξύ τρυπτοφάνη, αποτελεί ένα συμπλήρωμα διατροφής που συμβάλλει στη μείωση του χρόνου έλευσης του ύπνου και στη βελτίωση των συμπτωμάτων jet lag. 


Η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου γιορτάζεται κάθε χρόνο την Παρασκευή πριν από την εαρινή ισημερία - φέτος, στις 14 Μαρτίου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με τη δημιουργική υπογραφή του τμήματος marketing και media της UNI-PHARMA
Στην παραλία Γλύφα του Νότιου Πηλίου






Σχετικά άρθρα

MSD Ελλάδος: Τρεις διακρίσεις στα Internal Communication & Employee Engagement Awards 2025
Έλαβε χρυσό, αργυρό και χάλκινο βραβείο
Gerolymatos International: Παρουσία με επιστημονικό αποτύπωμα στο 58ο Πανελλήνιο Οφθαλμολογικό Συνέδριο
Με τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα της Οφθαλμολογίας