Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου

13/3/2025 6:06:28 μμ
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, το Solumag Night της InterMed ξεκινά να τρέχει τη νέα του καμπάνια, η οποία θα εξελιχθεί σε τρία επίπεδα: με digital, outdoor και ραδιοφωνική προβολή. 


Το concept, που αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed και εκτέλεσε ηCGWorks, ενσωματώνει την καινοτόμο φιλοσοφία του Fake Out Of Home (Fake OOH). Τα κεντρικά μηνύματα της καμπάνιας είναι: «Πες καληνύχτα σε ό,τι σε κρατάει ξύπνιο» & «Γιατί η καλή μέρα, ξεκινά με μια καλή νύχτα…». 


Το Solumag Night, με πρωτοποριακή φόρμουλα που συνδυάζει μαγνήσιο, μελατονίνη και το απαραίτητο αμινοξύ τρυπτοφάνη, αποτελεί ένα συμπλήρωμα διατροφής που συμβάλλει στη μείωση του χρόνου έλευσης του ύπνου και στη βελτίωση των συμπτωμάτων jet lag. 


Η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου γιορτάζεται κάθε χρόνο την Παρασκευή πριν από την εαρινή ισημερία - φέτος, στις 14 Μαρτίου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και υπενθυμίζει τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους






Σχετικά άρθρα

1ο ΣΦΕΕ Patient Think Tank Summit
Ενώσεις ασθενών, πολιτεία και φαρμακοβιομηχανία στο ίδιο τραπέζι διαλόγου
GSK: Απέσπασε δυο σημαντικές διακρίσεις στα Prix Galien Greece 2025
Επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της στην προαγωγή της καινοτομίας
SYFA Learning & Win Medica: Επιτυχημένη η επιμορφωτική εκδήλωση για τη διακοπή του καπνίσματος
Με κεντρική ομιλήτρια τη Δήμητρα Μπουσίου-Γεροστάθη, γιατρό πνευμονολόγο
3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access
Με τίτλο «Τransforming Pharma Market Access in the AI era»