Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


«Skin Life Changers»: Η νέα καμπάνια της La Roche-Posay για τις δερματικές παθήσεις

8/1/2024 9:39:22 μμ
«Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η La Roche-Posay λάνσαρε τη νέα της digital καμπάνια «Skin Life Changers», η οποία βασίστηκε στο διεθνές concept του brand «For All Skin Life Changers». 


Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας», σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τις δερματικές παθήσεις, όπως την ακμή, τις ουλές, αλλά και τις δερματικές παθήσεις που προκύπτουν στους ογκολογικούς ασθενείς έπειτα από τις θεραπείες αντιμετώπισης του καρκίνου.


Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παλεύουν καθημερινά με δερματικές παθήσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους και το πώς βλέπουν τον εαυτό τους και το δέρμα τους. Αυτήν την αλήθεια μοιράζονται οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας: ο ηθοποιός και brand ambassador της La Roche-Posay Αντίνοος Αλμπάνης, που μίλησε για τις επιπτώσεις που είχαν οι θεραπείες για την καταπολέμηση του λεμφώματος στο δέρμα του, η αθλήτρια με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, που μοιράστηκε την ιστορία της σχετικά με τα εγκαύματα και τις ουλές που προκλήθηκαν στο σώμα της από τροχαίο ατύχημα και o YouTuber Δημήτρης Μπακαλιάνος, γνωστός και ως Nerzhul, που εξομολογήθηκε το πρόβλημα της ακμής που αντιμετώπισε στην εφηβεία του. 


Η καμπάνια επικοινωνείται μέσα από digital κανάλια αλλά και από τα προσωπικά profiles των πρωταγωνιστών σε Instagram και TikTok. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις testimonial ταινίες εδώ. 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στόχος να αφυπνίσει τους καταναλωτές για τυχόν παρενέργειες
Για τις υπόλοιπες 288 ημέρες του έτους, μεταθέτει ένα δυσανάλογο βάρος στον βιοφαρμακευτικό κλάδο






Σχετικά άρθρα

AstraZeneca: 10 νέα φάρμακα την επόμενη διετία για 53 ενδείξεις
Δυνητικά θα μπορούσαν να είναι εμπορικά διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά
Η Pharma Q στο συνέδριο-έκθεση Hellas PHARM 2025
Καλεί τους φαρμακοποιούς σε ομιλία για τη Mastiha var. Chia
Η YOUTH LAB. συμμετέχει στην εκθεση Hellas Pharm 2025
Θα παρουσιάσει τη νέα εταιρική ταυτότητα και καινοτομίες στην αντηλιακή προστασία
#MPES_StaPapoutsiaMou & «Χρώμα στα Νοσοκομεία»
Οι δύο δράσεις του Ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ που διεκδικούν διάκριση στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς»