Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


«Skin Life Changers»: Η νέα καμπάνια της La Roche-Posay για τις δερματικές παθήσεις

8/1/2024 9:39:22 μμ
«Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η La Roche-Posay λάνσαρε τη νέα της digital καμπάνια «Skin Life Changers», η οποία βασίστηκε στο διεθνές concept του brand «For All Skin Life Changers». 


Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας», σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τις δερματικές παθήσεις, όπως την ακμή, τις ουλές, αλλά και τις δερματικές παθήσεις που προκύπτουν στους ογκολογικούς ασθενείς έπειτα από τις θεραπείες αντιμετώπισης του καρκίνου.


Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παλεύουν καθημερινά με δερματικές παθήσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους και το πώς βλέπουν τον εαυτό τους και το δέρμα τους. Αυτήν την αλήθεια μοιράζονται οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας: ο ηθοποιός και brand ambassador της La Roche-Posay Αντίνοος Αλμπάνης, που μίλησε για τις επιπτώσεις που είχαν οι θεραπείες για την καταπολέμηση του λεμφώματος στο δέρμα του, η αθλήτρια με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, που μοιράστηκε την ιστορία της σχετικά με τα εγκαύματα και τις ουλές που προκλήθηκαν στο σώμα της από τροχαίο ατύχημα και o YouTuber Δημήτρης Μπακαλιάνος, γνωστός και ως Nerzhul, που εξομολογήθηκε το πρόβλημα της ακμής που αντιμετώπισε στην εφηβεία του. 


Η καμπάνια επικοινωνείται μέσα από digital κανάλια αλλά και από τα προσωπικά profiles των πρωταγωνιστών σε Instagram και TikTok. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις testimonial ταινίες εδώ. 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ενώ έδειξε σε μελέτη ότι μειώνει τον κίνδυνο γνωστικής έκπτωσης
Στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες






Σχετικά άρθρα

ΜΑΜ Hellas: Χρυσό βραβείο για την πιπίλα MAM Supreme
Στα Mother & Baby Awards 2024
Sobi®: Ισχυρό χαρτοφυλάκιο οδηγεί σε ισχυρές πωλήσεις
Όπως διαπιστώνεται από την έκθεση της εταιρείας για το β' εξάμηνο του 2024
Amazon Pharmacy: Ξεκινά να δραστηριοποιείται στην Ιαπωνία
Επιτρέπει και online συμβουλευτική με φαρμακοποιούς
Sanofi: Τρέχει μία από τις μεγαλύτερες καμπάνιες της ιστορίας της
Στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες