Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις καλλυντικών και αντηλιακών

5/7/2016 9:58:37 πμ
Οριακή η μείωση για τα αντικουνουπικά
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



 

Μείωση που ξεπερνά το 35% καταγράφουν οι πωλήσεις καλλυντικών στα φαρμακεία αν και πρόκειται για προϊόντα τα οποία θεωρητικά τουλάχιστον κατέγραφαν μεγάλη ζήτηση τους καλοκαιρινούς μήνες.


Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς που επικαλείται το www.iatronet.gr τρεις είναι οι κατηγορίες που παραδοσιακά εμφανίζουν μεγαλύτερη ζήτηση το καλοκαίρι και αυτές είναι τα καλλυντικά (κυρίως κρέμες ενυδατικές), τα αντηλιακά και τα αντικουνουπικά.


Κάτι που φέτος δεν ισχύει με τις συγκεκριμένες κατηγορίες, oι οποίες δεν φαίνεται να ελκύουν το αγοραστικό ενδιαφέρον. Τα μεν καλλυντικά εκτιμάται ότι εμφανίζουν πτώση στις πωλήσεις τους πάνω από 35%, τα αντηλιακά παρουσιάζουν μειωμένο τζίρο πάνω από 25%, ενώ τα αντικουνουπικά έχουν οριακή μείωση σε σχέση με την περσινή περίοδο.


Σημειώνεται ότι το μεικτό περιθώριο κέρδους για τα φαρμακεία όσον αφορά τα εν λόγω είδη είναι στο 37%, ενώ αν προσμετρηθεί και η έκπτωση που έχουν από τις εταιρείες (βιομηχανίες ή εταιρείες διανομής) μπορεί να είναι και πάνω από 50%.


Παράγοντας του κλάδου, μας ανέφερε ότι σαφώς η μεγαλύτερη ζημιά αφορά τα καλλυντικά-αντηλιακά, όπου η μέση τιμή απόδειξης σήμερα είναι 8-9 ευρώ, όταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι ήταν 14-15 ευρώ, ενώ προ κρίσης (πριν το 2010) ξεπερνούσε άνετα τα 20 ευρώ. Σημειώνεται ότι η συνολική αγορά των καλλυντικών σε τιμές καταναλωτού είναι περί τα 800 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 270 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύουν τα προϊόντα περιποίησης δέρματος.


Η ζημιά αυτή, κατά την ίδια πηγή, απορρέει πρωτίστως από την οικονομική κατάσταση των καταναλωτών οι οποίοι έχουν βάλει ακόμη και θέματα υγείας σε δεύτερη μοίρα όσον αφορά τις αγορές τους. Μεγάλο κακό, υποστηρίζει, έχουν πετύχει και τα e-shop που πωλούν τα εν λόγω προϊόντα και κάτω του κόστους, αλλά και οι διευρυμένοι συνάδελφοι που λειτουργούν τα φαρμακεία τους 8 το πρωί με 11 το βράδυ. Και οι δύο περιπτώσεις για τον συγκεκριμένο παράγοντα αποτελούν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού.


Κατάσταση που σαφώς και έχει προβληματίσει τις βιομηχανίες καλλυντικών, οι οποίες παρά τα καινοτόμα προϊόντα που λανσάρουν δεν μπορούν να ξορκίσουν την πτώση των πωλήσεων που τουλάχιστον για φέτος δεν φαίνεται να φρενάρει.


ΠΗΓΗ: www.iatronet.gr

 

 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Όπως ορίζει η ΚΥΑ για την κατανομή της φαρμακευτικής δαπάνης
«Δεν θα επιτρέψουμε την εργαλειοποίηση των ασθενών για την εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων», αναφέρει η Θ. Καρποδίνη






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους