Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

τελευταία νέα


Sanofi Ελλάδας: Παρουσίασε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης για το Πολλαπλό Μυέλωμα

26/9/2022 4:13:31 πμ
Με τίτλο «Μαζί στη ζωή»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


«Η διάγνωση ήταν Πολλαπλό Μυέλωμα… Πρώτη φορά το άκουγα. Ήταν τρομακτικό για εμένα και την οικογένειά μου… Η στήριξη του οικογενειακού μου περιβάλλοντος ήταν πολύ σημαντική». Σε αυτά τα λόγια μιας ασθενούς με Πολλαπλό Μυέλωμα αντανακλάται το κενό πληροφόρησης του κοινού για τη συγκεκριμένη νόσο, αλλά και το βαρύ φορτίο της για τους ασθενείς και τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Επιχειρώντας να συμβάλλει στην κάλυψη αυτού του κενού και να προσφέρει ουσιαστική υποστήριξη στους ασθενείς, η φαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας υλοποιεί την εκστρατεία ενημέρωσης για το Πολλαπλό Μυέλωμα με τίτλο «Μαζί στη ζωή». 

Η εκστρατεία, την οποία υποστηρίζει ως πρεσβευτής ο γνωστός ηθοποιός Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών "Κ.Ε.Φ.Ι." Αθηνών. Κύριο όχημα της εκστρατείας είναι το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους «Πολλαπλό Μυέλωμα – Μαζί στη ζωή», το οποίο είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο της Sanofi Ελλάδας (www.sanofi.gr). Στο ρόλο του αφηγητή είναι ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μεταφέρει το μήνυμα: «Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;»
Είναι εξίσου σημαντική με την επισιτιστική και ενεργειακή αυτονομία, ανέφεραν στελέχη της εταιρείας






Σχετικά άρθρα

Ένα καινοτόμο φάρμακο για το κοινωνικό άγχος βρίσκεται σε κλινικές μελέτες
Είναι ρινικό σπρέι με ταχεία δράση που λαμβάνεται "on demand"
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εμβολιασμού 2024
«Τα εμβόλια είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ανθρωπότητας»
Υπ. Υγείας: Συστάσεις για την προστασία των πολιτών από την αφρικανική σκόνη
Αποφεύγεται η σωματική άσκηση σε εξωτερικούς χώρους
ΕΠΕ: Εκστρατεία ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης με πρωταγωνιστές - έκπληξη
Μεταφέρει το μήνυμα: «Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;»