Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Πότε μπορεί μια διαφήμιση να αποτύχει;

8/6/2023 8:46:51 μμ
H Jenni Romaniuk απαντά στο How Brands Grow την Πέμπτη 15 Ιουνίου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι τομείς που η διαφήμιση είναι πιθανό να αποτύχει συνοψίζονται σε τρεις: η αποτυχία προσέγγισης (reach), η αποτυχία επωνυμίας και η αποτυχία αγοράς, σύμφωνα με την Jenni Romaniuk.

Για να αναπτυχθούν οι επωνυμίες πρέπει να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες κατηγορίες αγοραστών. Η ψηφιακή διαφήμιση δεν προσφέρει την απήχηση που είχε υποσχεθεί και η έλλειψη στατιστικών εμφανισιμότητας θα πρέπει να κάνει τους marketers να σταματήσουν. Συχνά όμως η αποτυχία προσέγγισης συμβαίνει πριν από αυτό, στο στάδιο του σχεδιασμού, αλλά και μετά από αυτό, όταν το δημιουργικό δεν τραβά την προσοχή.

Για να λειτουργήσει η διαφήμιση, πρέπει να διορθώσουμε αυτά τα ζητήματα διανομής διαφήμισης που αφορούν τον προγραμματισμό, την παράδοση, την παρατήρηση, τις αποτυχίες στην προσέγγιση χρηστών. Το brand name ενεργοποιεί το δεξί μέρος της μνήμης και χωρίς το brand, κάθε διαφήμιση είναι μια δημιουργική προσπάθεια με ελάχιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Μεγάλο μέρος από τα χρήματα που καταβλήθηκαν για την απήχηση σπαταλιέται επειδή απέτυχε να γίνει επώνυμο!

Η Jenni Romaniuk, κορυφαία συγγραφέας, ερευνήτρια και διευθύντρια στο Νο 1 στον κόσμο ερευνητικό φορέα για το brand management Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, απαντά σε καίρια ερωτήματα για την υγεία των brands αλλά και την επιτυχία των marketing plans, στην εκδήλωση με τίτλο «How Brands Grow» την Πέμπτη 15 Ιουνίου στο Sofitel Athens Airport.

Πληροφορίες και εγγραφές: www.brandsforum.gr
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο Διευθυντής Εξωτερικών Υποθέσεων της MSD Ελλάδος συμμετείχε στο 15ο συνέδριο «The Future of Healthcare in Greece»
Σύμφωνα με τη X. Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager της Affidea Ελλάδος






Σχετικά άρθρα

Κολοσσοί της ΑΙ επενδύουν εκατομμύρια στην ανάπτυξη φαρμάκων
Παράλληλα λανσάρεται πρόγραμμα αποκλειστικά για φαρμακεία
ΣΕΙΒ: Μια νέα εποχή για τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα
Ρυθμιστικό πλαίσιο, καινοτομία και ασθενής στο επίκεντρο Συνεδρίου
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ξανά στη Φαρμακευτική Σχολή
Δώρισε στους πρωτοετείς φοιτητές την πρώτη τους εργαστηριακή ποδιά
Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε.: Σταθερή απόδοση με συνεχή ανάπτυξη της κερδοφορίας
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα για το 9μηνο του 2025