Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Pierre Fabre: Στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις

11/4/2023 6:58:49 μμ
Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση για τον ορθοκολικό καρκίνο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Μάρτιος ήταν ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον ορθοκολικό καρκίνο (CRC) και η εταιρεία Pierre Fabre για μια ακόμα χρονιά στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, post στα social media της εταιρείας με θέμα το #Blue March, τη διεθνή πρωτοβουλία που καλεί τους χιλιάδες ασθενείς, φροντιστές, επιστήμονες και μέλη της κοινότητας του καρκίνου του παχέος εντέρου σε όλο τον κόσμο να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον αγώνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το συγκεκριμένο καρκίνο.

Ο ορθοκολικός καρκίνος (CRC) είναι ο τρίτος συχνότερα εμφανιζόμενος καρκίνος παγκοσμίως, με τη διάγνωση για 1 στους 4 ασθενείς να γίνεται αφού ο καρκίνος έχει ήδη δώσει μεταστάσεις σε άλλα όργανα του σώματος. Γι’αυτό είναι σημαντικές οι δράσεις ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση του ορθοκολικού καρκίνου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα για τον ασθενή.

Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, την Κυριακή 26 Μαρτίου 2023, η εταιρεία Pierre Fabre πραγματοποίησε εκδήλωση για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους στην παραλία του Σχοινιά. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε μια αληθινή πίστα Survivor με συντονιστή τον Στέλιο Κρητικό, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για το πώς μπορούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη διατροφή και να εντάξουν μια ρουτίνα άσκησης στην καθημερινότητά τους.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τα δικαιώματα των φαρμακοποιών για τον Μάιο αναρτήθηκαν






Σχετικά άρθρα

Νέος Πρόεδρος του ΣΥΦΑΝΟΠΠΕ ο Παύλος Μπουζιάνης
Το νέο Δ.Σ. έχει έτοιμο σχέδιο για την επόμενη ημέρα
Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Στο πλευρό της νέας γενιάς που διαπρέπει στην εκπαιδευτική ρομποτική
Στηρίζει την ομάδα Moving Minds στο μεγάλο της ταξίδι προς τον παγκόσμιο τελικό FIRST LEGO League στο Σίδνεϋ
K. Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα σημείο αναφοράς για επενδύσεις στις βιοεπιστήμες
Οι πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επενδύσει 246 εκατ. ευρώ σε Ε&Α κ.ά.