Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Pierre Fabre: Στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις

11/4/2023 6:58:49 μμ
Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση για τον ορθοκολικό καρκίνο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Μάρτιος ήταν ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον ορθοκολικό καρκίνο (CRC) και η εταιρεία Pierre Fabre για μια ακόμα χρονιά στήριξε την καμπάνια #BlueMarch με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, post στα social media της εταιρείας με θέμα το #Blue March, τη διεθνή πρωτοβουλία που καλεί τους χιλιάδες ασθενείς, φροντιστές, επιστήμονες και μέλη της κοινότητας του καρκίνου του παχέος εντέρου σε όλο τον κόσμο να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον αγώνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το συγκεκριμένο καρκίνο.

Ο ορθοκολικός καρκίνος (CRC) είναι ο τρίτος συχνότερα εμφανιζόμενος καρκίνος παγκοσμίως, με τη διάγνωση για 1 στους 4 ασθενείς να γίνεται αφού ο καρκίνος έχει ήδη δώσει μεταστάσεις σε άλλα όργανα του σώματος. Γι’αυτό είναι σημαντικές οι δράσεις ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση του ορθοκολικού καρκίνου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα για τον ασθενή.

Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, την Κυριακή 26 Μαρτίου 2023, η εταιρεία Pierre Fabre πραγματοποίησε εκδήλωση για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους στην παραλία του Σχοινιά. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε μια αληθινή πίστα Survivor με συντονιστή τον Στέλιο Κρητικό, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για το πώς μπορούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη διατροφή και να εντάξουν μια ρουτίνα άσκησης στην καθημερινότητά τους.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο 1ος σε συχνότητα καρκίνος στους άνδρες στην Ελλάδα
Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη για την COVID-19, την γρίπη και τον κίνδυνο μετάστασης






Σχετικά άρθρα

Novo Nordisk Ελλάς: Λίστα φαρμάκων που διακινούνται εκτός φαρμακείων
Πρόκειται για μη εξουσιοδοτημένες ιστοσελίδες
Νέα συνεργασία για την Boussias Media & την f-anazitisi
Με τον Ιωάννη Σταθούρο στη θέση του Συμβούλου σε θέματα Business and Market Development
TÜV NORD Ελλάδας και DEMO συνυπογράφουν την ίδρυση της πρώτης Βιο-Ακαδημίας στην Ελλάδα
Πρόκειται για εκπαιδευτικό θεσμό για τον τομέα της φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας
Η Haleon Ελλάς έλαβε την πιστοποίηση Great Place to Work®
Το 96% των εργαζομένων εξέφρασε ότι η διοίκηση εμπιστεύεται τους ανθρώπους της