Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Νέα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά
Τι χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές; 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Paul Hartmann Hellas A.E.: Αποκλειστική συνεργασία με τη Novalis Vita EE

23/6/2022 12:10:43 πμ
Αντιπροσώπευση όλων των προϊόντων HARTMANN στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα στο χώρο του Φαρμακείου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η PAUL HARTMANN Hellas Α.Ε. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία Novalis Vita EE, η οποία από 01/07/2022 αναλαμβάνει ως αποκλειστικός συνεργάτης εισαγωγής, εμπορίας, πώλησης και διανομής όλων των προϊόντων HARTMANN στον ιδιωτικό επιχειρηματικό χώρο των φαρμακείων (φαρμακεία, συνεταιρισμοί, φαρμακαποθήκες, έμποροι φαρμακείων).

Η συνεργασία αφορά τη γεωγραφική περιοχή των νομών Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών, Φλώρινας, Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης, Δράμας, Καβάλας (με τη νήσο Θάσο), Έβρου (με τη νήσο Σαμοθράκη), Ροδόπης, Ξάνθης, Λάρισας, Τρικάλων, Μαγνησίας (με το νησιωτικό σύμπλεγμα Σκιάθου, Σκόπελο, Αλόννησου). 

Για την ενημέρωση και εκπαίδευση στα προϊόντα HARTMANN, τιμές, προσφορές, παραγγελίες και λοιπές πληροφορίες: Novalis Vita EE, Γιαννιτσών 224, 54628 Θεσσαλονίκη, τηλ. 2311501595, e-mail: info@novalisvita.gr.

Ο Δρ. Πάνος Κορωνάκης, πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της PAUL HARTMANN Hellas A.E., σε επιστολή του προς τους συνεργάτες της εταιρείας, εύχεται «για μια καλή, υγιή και μακροχρόνια συνεργασία».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Στόχος η ενδυνάμωση των στελεχών και η ανάπτυξη δεξιοτήτων






Σχετικά άρθρα

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Νέα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά
Τι χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές; 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών