Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Νέα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά
Τι χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές; 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

PAUL HARTMANN Hellas A.E.

11/2/2008
Πέντε χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Η Paul Hartmann Hellas A.E. είναι θυγατρική εταιρεία του γερμανικού ομίλου επιχειρήσεων Hartmann Group, η οποία ιδρύθηκε το 2002 με έδρα τη Γλυφάδα.

Η Paul Hartmann Hellas A.E. απευθύνεται κυρίως σε δημόσια νοσοκομεία, ιδιωτικές κλινικές, φαρμακεία, ιατρικά καταστήματα, εταιρείες κατ’ οίκον νοσηλείας και οίκους ευγηρίας, εξυπηρετώντας πελάτες στο χώρο της υγείας πανελλαδικά, με απευθείας δίκτυο πωλήσεων.

Στα προηγούμενα πέντε έτη έχει παρουσιάσει δυναμική επιχειρησιακή ανάπτυξη με μέση αύξηση 30% ετησίως.

Το 80% των συνολικών πωλήσεων επιτυγχάνεται στις τρεις βασικές κατηγορίες προϊόντων: τη θεραπεία τραυμάτων (π.χ. επιθέματα τραυμάτων, επίδεσμοι στήριξης, αυτοκόλλητα επιθέματα), τη διαχείριση ακράτειας (π.χ. σερβιέτες, πάνες ακράτειας, προϊόντα για τη φροντίδα δέρματος σε περίπτωση ακράτειας) και την πρόληψη κινδύνου στο χειρουργείο (π.χ. χειρουργικά πεδία, ιματισμός, γάντια).

Η γκάμα συμπληρώνεται από τα προϊόντα θεραπείας άσκησης πίεσης, τα προϊόντα ακινητοποίησης και τα προϊόντα για προσωπική φροντίδα (π.χ. πιεσόμετρα, θερμόμετρα, στριπς, κτλ.).

Η υγεία και η ευεξία του ανθρώπου βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο του σκεπτικού και των ενεργειών της Paul Hartmann Α.Ε.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου






Σχετικά άρθρα

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Νέα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά
Τι χρειάζονται σήμερα οι καταναλωτές; 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών