Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Οι πωλήσεις καλλυντικών στα φαρμακεία αυξάνονται θεαματικά

27/7/2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Οι πωλήσεις καλλυντικών στα φαρμακεία αυξάνονται θεαματικά

Οι φαρμακοποιοί βλέπουν τις πωλήσεις των καλλυντικών να αυξάνονται φέτος κατά 4%, ενώ οι πωλήσεις των φυσικών και φυτικών καλλυντικών «ανεβαίνουν» με υπερδιπλάσιο ρυθμό, που κυμαίνεται μεταξύ 10% και 12%.

Τα φυσικά και φυτικά καλλυντικά αντιστοιχούν σήμερα στο 1/3 της συνολικής αγοράς συναφών προϊόντων που πωλούνται στα φαρμακεία, ενώ εκτιμάται ότι σε 3 χρόνια θα αποτελούν το 50%. Πιο δημοφιλή εμφανίζονται τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών, ενώ στην τρίτη θέση της προτίμησης των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη περιποίησης σώματος.

Η ενίσχυση των πωλήσεων φυσικών και φυτικών καλλυντικών έχει συμβάλει σημαντικά στη συνολική αύξηση του τζίρου των καλλυντικών που καταγράφεται στα φαρμακεία τα τελευταία χρόνια.

Πέρυσι ο τζίρος των καλλυντικών που πουλήθηκαν στα φαρμακεία αυξήθηκε κατά 5%, ανεβάζοντας την αξία χονδρικής της αγοράς σε 183 εκατ. €. Μάλιστα, δύο χρόνια νωρίτερα, το 2005 η άνοδος του τζίρου που σημειώθηκε ήταν ακόμη πιο θεαματική, καθώς ανήλθε στο 16%, αποδεικνύοντας ότι τα τελευταία χρόνια το φαρμακείο κερδίζει την εμπιστοσύνη των αγοραστών καλλυντικών, αφού ξεπέρασε και τον ρυθμό ανόδου των πωλήσεων των αντίστοιχων προϊόντων που διοχετεύονται μέσω σούπερ μάρκετ ή καταστημάτων καλλυντικών, τα οποία αποτελούν, άλλωστε, τα κυριότερα δίκτυα διανομής.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η στροφή των αγοραστών προς τα καλλυντικά φαρμακείου οφείλεται επίσης στη διεύρυνση και βελτίωση της γκάμας των προϊόντων που πουλούν οι ίδιοι οι φαρμακοποιοί. «Τα φαρμακεία» δηλώνει στέλεχος μεγάλης εταιρείας καλλυντικών «έχουν αποκτήσει πλέον καλλυντική χροιά». Οι αγοραστές πλέον αναπτύσσουν προσωπική σχέση με τον φαρμακοποιό, γεγονός που τους διευκολύνει στην επιλογή καλλυντικού. Παράλληλα, οι καταναλωτές αναζητούν αγορές με σφραγίδα «πιστότητας και εγκυρότητας», την οποία προσφέρει ένας χώρος όπως το φαρμακείο. Στη στροφή που παρατηρείται συμβάλλει σημαντικά η δημιουργία νέων προϊόντων και σειρών από τις εταιρείες.

Τόσο οι ελληνικές όσο και οι πολυεθνικές παρουσιάζουν έντονη δραστηριότητα στην παρουσίαση φυσικών και φυτικών προϊόντων, προσφέροντας περισσότερες επιλογές, αλλά και καινοτόμες προτάσεις στους καταναλωτές.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς






Σχετικά άρθρα

Οι νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για τους φαρμακοποιούς
Αναγκαία πλέον η εκπαίδευση στο HR
Sharon Levy: Τα φαρμακεία οδηγούν τη νέα εποχή της υγείας των καταναλωτών
Ο General Manager Haleon Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ μιλά στον Φαρμακευτικό Κόσμο
Φ.Σ. Θεσσαλονίκης: Προτείνει πλατφόρμα εκμάθησης ελληνικής νοηματικής γλώσσας
Με δυνατότητα παροχής φαρμακευτικής ορολογίας
ΠΦΣ: 9,5 χιλιάδες barcode readers προμηθεύτηκαν τα φαρμακεία με επιδότηση
Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τους υπόλοιπους ενδιαφερομένους