Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Οι Φαρμακοποιοί Επιλέγουν!

2/12/2020 1:14:08 μμ
Ψηφίζοντας τα κορυφαία ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ., OTC, συµπληρώµατα διατροφής, βιταµίνες, προϊόντα οµορφιάς και περιποίησης σώµατος που κυκλοφορούν στα φαρμακεία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Μέσα από πανελλαδική έρευνα για τα προϊόντα φαρμακείου, οι φαρμακοποιοί της Ελλάδας επιλέγουν για το κοινό τα καλύτερα ΜΗΣΥΦΑ, συµπληρώματα διατροφής, προϊόντα φροντίδας και γενικότερα προϊόντα υγείας.

Σκοπός της έρευνας «Pharmacist Choice» είναι να πιστοποιούνται κάθε χρόνο µε επιστημονικό τρόπο τα κορυφαία προϊόντα φαρμακείου και να εδραιωθεί ως ο κυριότερος τίτλος που δίνει υπεραξία στο προϊόν φαρμακείου.

Η έρευνα θα διενεργηθεί από την εταιρεία Global Link, επίσημο µέλος του ESOMAR.

Αν Είστε Φαρμακοποιός

Δηλώστε συμμετοχή στην πανελλαδική έρευνα για την επιλογή των κορυφαίων προϊόντων φαρμακείου, υποβάλλοντας τα στοιχεία σας µέσω της σχετικής φόρμας. Με τη συμμετοχή σας, έχετε ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση των τάσεων της αγοράς προϊόντων φαρμακείου και στην τελετή ανάδειξης των αποτελεσμάτων.

Αν Είστε Προμηθευτής Φαρμακείου:

Υποβάλετε υποψηφιότητα ώστε τα προϊόντα σας να αξιολογηθούν στην έρευνα από τους φαρμακοποιούς, διεκδικήστε τον τίτλο «Pharmacist Choice» και χρησιμοποιήστε τον στην επικοινωνία του προϊόντος για ένα έτος.
Βασικές προϋποθέσεις για να θεωρηθεί ένα προϊόν ή μια σειρά προϊόντων επιλέξιμη είναι: Να έχει λανσαριστεί (ή να επανεμφανίστηκε τροποποιημένο) στην ελληνική αγορά το διάστημα Ιανουάριος 2020 – Ιανουάριος 2021 και να διαθέτει ένα από τα παρακάτω στοιχεία καινοτομίας:
  • ένα εντελώς καινούργιο προϊόν
  • μια καινούργια φόρμουλα ή συνταγή
  • ένα προϊόν που ολοκληρώνει µία σειρά προϊόντων
  • ένα προϊόν µε νέα συσκευασία
  • ένα προϊόν που αξιοποιεί νέα τεχνολογία
  • ένα προϊόν που δημιουργεί νέα κατηγορία ή αγορά.

Τα Αποτελέσματα Της Έρευνας

Όλες οι εταιρείες που δηλώνουν συμμετοχή, λαμβάνουν αναλυτική παρουσίαση µε τα αποτελέσματα της πανελλαδικής έρευνας, στην οποία συμμετέχουν αποκλειστικά φαρμακοποιοί, η οποία, εκτός από τα αποτελέσματα για την ανάδειξη των κορυφαίων προϊόντων φαρμακείου, περιλαμβάνει:
  • Τις προσδοκίες των φαρμακοποιών για τη συγκεκριμένη κατηγορία κάθε προϊόντος που συμμετέχει.
  • Τους λόγους ικανοποίησης ή µη των φαρμακοποιών για κάθε προϊόν που συμμετέχει.
  • Τις τάσεις αγοράς και επαναγοράς του προϊόντος και για αυτά που δεν έχουν δοκιμαστεί.
  • Το επίπεδο εμπιστοσύνης απέναντι στη μάρκα και κατά πόσο συνιστάται.
Το λογότυπο «Pharmacist Choice» χρησιμοποιείται για ένα χρόνο σε όλη την επικοινωνία των προϊόντων που αναδεικνύονται: Στη συσκευασία, στη διαφήμιση, στο internet και στα social media, στα σημεία πώλησης, σε εκθέσεις.

Για Υποψηφιότητες – Χορηγίες: Βαρβάρα Τασάκου, Τηλ: 210 661 7777 (εσωτ. 385), email: b.tassakou@boussias.com ή επισκεφθείτε εδώ.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με θέμα την πολιτική υγείας για τον καρκίνο






Σχετικά άρθρα

Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει «κοντά» τον φαρμακοποιό με τον ασθενή
Νέα συστήματα που επιτρέπουν την ουσιαστική επικοινωνία
ΠΦΣ: «Τα φαρμακεία καθιερώνονται ως Κέντρα Εμβολιασμού Ενηλίκων»
Μετά την επιτυχία αυτή, ανακοινώνονται οι επόμενοι στόχοι
MSD ONCOLOGY: Ανοιχτή πρόσκληση για υποβολή προτάσεων ερευνητικών έργων
Με θέμα την πολιτική υγείας για τον καρκίνο