Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

Οι δύσκολες συζητήσεις με το προσωπικό στο φαρμακείο

4/12/2017 12:25:57 μμ
Τα 3 ασφαλή βήματα για τη λύση των προβλημάτων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Πριν ξεκινήσετε μια δύσκολη συζήτηση που πρέπει να κάνετε με έναν υπάλληλό σας, προετοιμαστείτε κάνοντας στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  •  Με ποιο σκοπό κάνω αυτήν τη συζήτηση;
  •  Τι ελπίζω ότι μπορώ να επιτύχω;
  •  Ποια θα ήταν η ιδανική κατάληξη;

Αφού απαντήσετε ειλικρινά, μπορείτε να περάσετε στα 3 βήματα που θα σας οδηγήσουν στην καλύτερη δυνατή κατάληξη της κουβέντας με το πρόσωπο που έχετε το πρόβλημα.

Βήμα 1: Κατανόηση του προβλήματος

Το πρώτο βήμα αφορά στο να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τον υπάλληλό σας και την άποψή του. Δώστε βάση στη γλώσσα του σώματός του και προσπαθήστε να "ακούσετε” αυτά που δε σας λέει. Μη βιαστείτε να πάρετε το λόγο, αν δεν τελειώσει πρώτα αυτός. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πλήρως την αιτία της όποιας στάσης ή συμπεριφοράς του.

Βήμα 2: Παραδοχή και ξεκαθάρισμα ρόλων

Όταν ο υπάλληλός σας τελειώσει, είναι η σειρά σας. Ξεκαθαρίστε τη θέση σας, χωρίς να υποτιμήσετε τη δική του. Ο καλύτερος τρόπος είναι να αναγνωρίσετε τυχόν δικά σας σφάλματα, να εντοπίσετε τα δικά του και να ξεκαθαρίσετε ότι πιστεύετε στη συνεργασία και την ομαδική δουλειά. Μην αφήσετε όμως αμφιβολία για το ποιος είναι ο επικεφαλής και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από αυτόν.

Βήμα 3: Επίλυση του προβλήματος

Σε αυτό το στάδιο ξεκινήστε να χτίζετε τη λύση. Ρωτήστε τον υπάλληλό σας τι πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργήσει και, αν συμφωνείτε, επεξεργαστείτε το μαζί του. Όταν ζητάμε την άποψη του άλλου, τον μετατρέπουμε σε συμμέτοχο του προβλήματος και της λύσης του. Από εδώ και μετά, η επίτευξη μιας βιώσιμης λύσης δεν είναι δύσκολη υπόθεση.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ζητά την άμεση αλλαγή του σχετικού ΦΕΚ
Η πρόεδρος και CEO του ΟΦΕΤ συμμετείχε στο 9ο Sustainability Summit του Economist






Σχετικά άρθρα

Οι φαρμακοβιομηχανίες θα πουλούν απευθείας στους ασθενείς
Αυτή η νέα τάση καταγράφεται σε πρόσφατη δημοσκόπηση
Peifasyn Academy: Webinar για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και τη βιταμίνη C
Επιστημονική τεκμηρίωση και πρακτικές συμβουλές για φαρμακοποιούς και βοηθούς φαρμακείου