Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Novartis Hellas: Διάκριση στα Hellenic Responsible Business Awards

22/2/2019 6:06:11 μμ
Για την καμπάνια ευαισθητοποίησης για το μελάνωμα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η καμπάνια ευαισθητοποίησης για το μελάνωμα «Melanoma B aware Greece» της Novartis Hellas απέσπασε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Καμπάνια Social Media» στο θεσμό Hellenic Responsible Business Awards 2019.

Η καμπάνια ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα με κύριο όχημά της την τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, το τατουάζ, και με βασικό μήνυμα «Σε κάποια σημάδια δεν επιλέγεις το σχέδιο. Το μελάνωμα είναι ένα από αυτά», έχει ως σκοπό τη σωστή ενημέρωση και πρόληψη του μελανώματος στο ευρύ κοινό, αλλά και τη σωστή ενημέρωση των ασθενών και φροντιστών.

Η 'Αννα Μουρίκη, υπεύθυνη επικοινωνίας στο τμήμα Oγκολογίας της Novartis Hellas, δήλωσε πως «διαλέξαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο όχημα για την ενημέρωση, σχετικά με το μελάνωμα, γιατί πιστεύουμε ότι οι νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις είναι σημαντικές όχι μόνο στην ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών αλλά και στη βελτίωση της ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού, των ασθενών και των φροντιστών τους σχετικά με θέματα υγείας. Με όραμα και ευθύνη για τον ασθενή συνεχίζουμε την υλοποίηση ενημερωτικών καμπανιών για σοβαρά νοσήματα».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για τη γέννηση 3ου και πλέον παιδιού, με τη στήριξη του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ
Ξεχώρισε για τις πρακτικές και πολιτικές της για την προαγωγή της συμπερίληψης






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals