Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

Νοιάζομαι για τον πελάτη μου. Πώς να το δείξω;

22/6/2017 12:04:56 μμ
4 συμβουλές για ικανοποιημένους πελάτες
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Μιλώντας για τη νέα σχέση φαρμακοποιού-πελάτη, έχουμε τονίσει τη μετατόπιση από την εκτέλεση συνταγών και την απρόσωπη πώληση, στη δημιουργία προσωπικής σχέσης και αληθινού νοιαξίματος για τον κάθε πελάτη που μπαίνει στο φαρμακείο μας.

Δεν φτάνει όμως να το ξέρουμε μόνον εμείς. Εξίσου σημαντικό είναι να το ξέρει, να το νιώθει και να το αισθάνεται και ο ασθενής/πελάτης/καταναλωτής.


Γι' αυτό:

  • Δεν θεωρούμε δεδομένο κανέναν πελάτη, όσο παλιός κι αν είναι.
  • Αφιερώνουμε τον ίδιο χρόνο σε έναν παλιό και γνωστό πελάτη με τον χρόνο που αφιερώνουμε σε κάποιον καινούργιο που θέλουμε να τον κάνουμε πελάτη μας.
  • Δείχνουμε αληθινό ενδιαφέρον. Ο πελάτης μυρίζει το προσποιητό και το ψεύτικο.
  • Καινοτομούμε σε υπηρεσίες και προϊόντα. Πολλοί θεωρούν ότι οι νέες υπηρεσίες και τα καταναλωτικά προϊόντα αφορούν κατά κύριο λόγο το φαρμακείο, την εικόνα και τις πωλήσεις του. Τεράστιο λάθος! Οτιδήποτε καινούργιο και καινοτόμο αντανακλά εξίσου στον πελάτη. Ο καταναλωτής έχει ανάγκη από καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες. Όταν του τα προσφέρουμε, τον κάνουμε να νιώθει σημαντικός, νιώθει ότι τον νοιαζόμαστε, ότι σκεφτόμαστε πριν από αυτόν για αυτόν! Επομένως, οποιαδήποτε καινοτομία τον αφορά άμεσα και τον εξυπηρετεί όσο και εμάς!

 

Τo παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.


Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Γ. Πατούλης : «Η υπερκατανάλωση αντιβιοτικών αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα δημόσιας υγείας»
Οι δύο εταιρείες παρουσίασαν τη νέα γραμμή παραγωγής






Σχετικά άρθρα

Σε ακμή τα online φαρμακεία παγκοσμίως
Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της S&S Insider
Παράνομη διακίνηση ΜΗΣΥΦΑ από την BOX
Έγινε εκ παραδρομής απαντά η εταιρεία
ΠΦΣ: Η υποβολή τιμολογίων για το πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» στις 16-26 κάθε μήνα
Τα δικαιώματα των φαρμακοποιών για τον Μάιο αναρτήθηκαν