Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Netstudio: Ο Χρήστος Γεωργακόπουλος αναλαμβάνει Chief Growth Officer

12/5/2025 5:41:57 μμ
Έχει πορεία 27 ετών στον χώρο του web, mobile και eCommerce
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Netstudio, ένα από τα κορυφαία eCommerce & Digital agencies στην Ελλάδα, καλωσορίζει τον Χρήστο Γεωργακόπουλο στη θέση του Chief Growth Officer. Με πολυετή εμπειρία στο digital marketing, τα δεδομένα και το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο Χρήστος θα ηγηθεί των τμημάτων Digital Marketing και του διεθνούς SaaS προϊόντος Userfeel.com, ενώ θα έχει ενεργό ρόλο στη συμβουλευτική υποστήριξη των enterprise έργων της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 


Με πορεία 27 ετών στον χώρο του web, mobile και eCommerce, ο Χρήστος έχει διατελέσει ηγετικό στέλεχος σε εταιρείες όπως η ThinkDigital, η ATnet και η Sleed. Το 1999 ίδρυσε την IZOR, ένα από τα πρώτα eCommerce agencies στην Ελλάδα, ενώ ήταν και συνιδρυτής του ntynomai.gr, που εξαγοράστηκε το 2018 από την Inspigroup s.r.o. (Glami). Έχει διατελέσει σύμβουλος σε πληθώρα μεγάλων έργων σε κλάδους όπως η μόδα, η ομορφιά, το gaming, το hospitality κ.ά.


Ο Γιάννης Καράμπελας, ιδρυτής και CEO της Netstudio, δήλωσε σχετικά: «Ο Χρήστος είναι μια πολύτιμη προσθήκη στην ομάδα μας. Η εμπειρία του στα data, στο ΑΙ, στο eCommerce και στο digital marketing, αλλά και η στρατηγική του ματιά, θα ενισχύσουν καθοριστικά τη συνολική μας λειτουργία. Τον καλωσορίζουμε με μεγάλη χαρά!».

Ο Χρήστος Γεωργακόπουλος δήλωσε: «Είναι τιμή μου να εντάσσομαι σε μια ομάδα με τόσο μεγάλη εμπειρία στο eCommerce και τόσο ευχαριστημένους πελάτες. Με ενθουσιάζει η πρόκληση της περαιτέρω ανάπτυξης έργων όπως το Userfeel. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με όλη την ομάδα και με το διοικητικό συμβούλιο για να οδηγήσουμε τη Netstudio σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα και να δημιουργήσουμε αξία στον κλάδο και στους πελάτες μας».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Θα πραγματοποιηθεί στις 31 Οκτωβρίου 2024 στο Ζάππειο Μέγαρο
Στοχεύει σε μεγάλα eCommerce & Digital έργα εντός και εκτός συνόρων






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals