Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Νέα καμπάνια της Gilead Sciences για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS

2/12/2024 2:08:02 μμ
Με ένα αιχμηρό μήνυμα κατά του στίγματος και των διακρίσεων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με το αιχμηρό μήνυμα: «Δυστυχώς γι' αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία», η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα AIDS, αποδομώντας τα κοινωνικά στερεότυπα και αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα σωστής ενημέρωσης για τον HIV. Η καμπάνια της εταιρείας ανατρέπει την παραδοσιακή προσέγγιση: αντί να επικεντρώνεται σε όσους χρειάζονται θεραπεία για τον HIV, στρέφει το βλέμμα προς αυτούς που συνεχίζουν να στιγματίζουν και να απομονώνουν τους ανθρώπους που ζουν με τον ιό. 


Το κεντρικό μήνυμα απευθύνεται σε εκείνους «που δείχνουν με το δάχτυλο», θέλοντας να τονίσει ότι το στίγμα και οι διακρίσεις είναι το πραγματικό εμπόδιο στη μάχη κατά του HIV – όχι ο ίδιος ο ιός. Όσοι επιμένουν να στιγματίζουν άλλους ανθρώπους με προκαταλήψεις και στερεότυπα, μένουν χωρίς «θεραπεία», την ίδια στιγμή που ο ιός αντιμετωπίζεται πλέον αποτελεσματικά. Η καμπάνια επικεντρώνεται σε μια αλήθεια που συχνά αγνοείται: Παρά τη ραγδαία ιατρική πρόοδο που έχει κάνει τη λοίμωξη από τον HIV μια διαχειρίσιμη χρόνια πάθηση, η κοινωνία εξακολουθεί να στιγματίζει τα άτομα που ζουν με τον ιό.


Η Gilead επιστρατεύει έναν καυστικό και προκλητικό τόνο για να προσελκύσει την προσοχή και να τονίσει πως η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στην θεραπεία και την αποδοχή. Με τη φετινή καμπάνια, η εταιρεία στοχεύει να υπενθυμίσει στο κοινό ότι η HIV λοίμωξη είναι μια διαχειρίσιμη χρόνια πάθηση. Ενώ ωστόσο η επιστήμη προχωρά, το κοινωνικό στίγμα παραμένει προσκολλημένο σε παρωχημένες αντιλήψεις, δυσκολεύοντας τη ζωή των ατόμων με HIV.


Με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας, ο Σάββας Χαραλαμπίδης, Γενικός Διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, Κύπρου και των European Distributor Markets σημείωσε: «Στην Gilead, το στίγμα γύρω από τον HIV είναι κάτι που μας προβληματίζει ιδιαίτερα. Και γι' αυτό το αντιμετωπίζουμε με ευθύτητα. Η φετινή μας καμπάνια φέρνει την κοινωνία αντιμέτωπη με τον ίδιο της τον εαυτό, λέγοντας τη σκληρή αλήθεια που έπρεπε να αναδειχθεί: Το πρόβλημα δεν είναι ο HIV, αλλά η κοινωνική προκατάληψη. Ενώ η πρόοδος της ιατρικής έχει μετατρέψει τον HIV σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση, το στίγμα παραμένει, αγκυλωμένο σε αντιλήψεις του μακρινού παρελθόντος. Για όσους επιμένουν λοιπόν να στιγματίζουν, η καμπάνια μας απαντά χωρίς περιστροφές – ήρθε η ώρα να πάψουν να δείχνουν! Γιατί το στίγμα δεν είναι απλώς ένα κοινωνικό πρόβλημα – είναι ένας τοίχος που πρέπει να γκρεμίσουμε. Στόχος μας είναι να σπάσουμε τα στερεότυπα και να δείξουμε τον δρόμο της ενημέρωσης – αφήνοντας πίσω τις προκαταλήψεις και τον φόβο από άγνοια».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals