Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Νέα καμπάνια για τη σειρά Frezyderm AcNorm από τη Socialab

12/11/2023 8:04:04 μμ
Για το λιπαρό με τάσεις ακμής δέρμα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Socialab ανακοίνωσε τη νέα, digital καμπάνια που δημιούργησε για τη Frezyderm και αποσκοπεί στην προώθηση της ολοκληρωμένης σειράς περιποίησης Frezyderm Ac-Norm για το λιπαρό με τάση ακμής δέρμα. 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, αναδεικνύεται το γεγονός ότι όλοι γύρω μας έχουν από μια συμβουλή να δώσουν και συνήθως είναι πολύ καλοί στο να λένε σε κάποιον τι να κάνει! Απλά ξεχνάνε κάτι πολύ βασικό… Ποιος τους ρώτησε; Με έναν ειλικρινή και πιο fun τρόπο, η καμπάνια θα τρέξει στο digital περιβάλλον με κύριο δημιουργικό όχημα 3 mini αυτοτελή video ενισχύοντας την προϊοντική πληροφορία και δίνοντας έμφαση στο campaign message «Ποιος σε ρώτησε». 

Η καμπάνια συμπληρώνεται από μια σειρά στατικών δημιουργικών υλικών που προβάλλονται τόσο στα κανάλια της Frezyderm όσο και στο ευρύτερο digital περιβάλλον.

Για την παραγωγή της καμπάνιας, η Socialab συνεργάστηκε με την Egg Productions και τον σκηνοθέτη Λ. Μιχελόπουλου, ενισχύοντας την αισθητική του εγχειρήματος.  
Μπορείτε να δείτε τις καμπάνιες πατώντας στα παρακάτω links:

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με μια καμπάνια ενημέρωσης και ειδικές προσφορές στα προϊόντα στοματικής φροντίδας
Με την καμπάνια «Είμαστε Φαρμακοποιοί», οι φαρμακοποιοί μοιράζονται τι σημαίνει ο ρόλος τους στην καθημερινή φροντίδα.






Σχετικά άρθρα

ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης: Ισχυρή παρουσία στο PHARMA point 2025
Με υψηλή επισκεψιμότητα στο περίπτερό του
Νέα συμφωνία MSD – Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ
Για τη συν-προώθηση του εμβολίου Gardasil 9®
AstraZeneca: Συμφωνία με τις ΗΠΑ για χαμηλότερες τιμές στα φάρμακά της
Η δεύτερη αντίστοιχη συμφωνία του Ντ. Τραμπ, μετά την Pfizer
DEMO: Έναρξη μαθημάτων στην πρώτη Βιο-Ακαδημία της εταιρείας
Οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν μέσα από ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό σύνολο αιτήσεων