Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

τελευταία νέα


Να πίνουν ή όχι έγκυες κρασί;

30/9/2015 11:31:00 πμ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος







Ακόμη και το ελάχιστο αλκοόλ που μπορεί να καταναλώσει μια έγκυος, σύμφωνα με τους Βρετανούς επιστήμονες, μπορεί να μειώσει τον δείκτη νοημοσύνης των εμβρύων. Βέβαια αν και με την πρώτη ματιά η επιπτώσεις του αλκοόλ στις έγκυες που πίνουν ελάχιστα, δεν είναι διακριτές, οι επιστήμονες είναι κατηγορηματικοί: Οι έγκυες να μένουν μακρυά από το αλκοόλ αναφέρεται στην έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "PLoS ONE".
 Οι επιστήμονες με επικεφαλής τον δρ. Ρον Γκρέι κατέληξαν στο συμπέρασμα πως ο δείκτης νοημοσύνης του παιδιού του οποίου η μητέρα έπινε έστω και λίγο αλκοόλ, ήταν μέχρι και 2 μονάδες χαμηλότερος σε σχέση με τα παιδιά που η μητέρες τους δεν έπιναν καθόλου.

«Εξαρτάται από κάθε γυναίκα να αποφασίσει αν θα πίνει ή όχι κατά την εγκυμοσύνη της, εμείς απλώς παρέχουμε τα στοιχεία. Όμως θα συνιστούσα να αποφύγει το αλκοόλ. Γιατί να το ρισκάρει;», δήλωσε ο Ρον Γκρέι.

Μια άλλη ιατρός που συμμετείχε στην έρευνα η δρ Σάρα Λιούις συμπλήρωσε ότι «όπως δείχνουν τα ευρήματα, ακόμα και μέτρια επίπεδα κατανάλωσης αλκοόλ που θεωρούνται ακίνδυνα, επιδρούν στην παιδική νοημοσύνη, επειδή το αλκοόλ επηρεάζει την ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Δεν επιτρέπει ούτε την αναφορά δραστικών ουσιών
Μια αποκαλυπτική συνέντευξη με τη Μαρία Τσιάκα






Σχετικά άρθρα

Η πολυφαρμακία στους ηλικιωμένους με διαβήτη φτάνει το 95,3%
Και συχνά ο κίνδυνος υπερτερεί του οφέλους
Νέο φάρμακο για το ροχαλητό στα χέρια των ΩΡΛ
Και νέες θεραπείες για την άπνοια
Γιατί κάποιοι ασθενείς δεν ανταποκρίνονται στις GLP-1 θεραπείες;
Ευθύνονται γενετικοί παράγοντες
Η πρώτη εισπνεόμενη ινσουλίνη για παιδιά εγκρίθηκε στις ΗΠΑ
Χορηγείται σε ασθενείς με διαβήτη τύπου 1 και 2 από 6 ετών και άνω