Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Lavipharm

15/10/2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος




Η Lavipharm Α.Ε. ανακοίνωσε ότι η κυκλοφορία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης στην αγορά των ΗΠΑ, που είχε προγραμματιστεί για το τέλος Σεπτεμβρίου 2007, μετατίθεται λόγω καθυστέρησης στην πορεία επικύρωσης της παραγωγικής και ελεγκτικής διαδικασίας του εν λόγω προϊόντος. Η εταιρία ενημερώθηκε από τον παραγωγό ότι σε μία από τις 3 παρτίδες πιστοποίησης οι μετρήσεις κάποιων επιμέρους αναλύσεων παρουσίασαν αποκλίσεις από τις προβλεπόμενες προδιαγραφές. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα των άλλων 2 παρτίδων είναι απόλυτα ικανοποιητικά και εντός των προδιαγραφών. Ξεκίνησε ήδη η διαδικασία διερεύνησης των αιτιών των αποκλίσεων, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς των ΗΠΑ, για την οποία απαιτείται πρόσθετος χρόνος.

Στην Ελλάδα, όπου η παραγωγική διαδικασία είναι παραπλήσια και η κανονισμοί είναι αντίστοιχης αυστηρότητας, η αντίστοιχη διαδικασία επικύρωσης 3 συνεχόμενων παρτίδων ήταν επιτυχής και ήδη το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά.

Ο χρόνος για την ολοκλήρωση των απαραίτητων διαδικασιών και την κυκλοφορία του προϊόντος στην αγορά δεν μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια σε αυτή τη φάση.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
Έρευνα του Ινστιτούτου Προληπτικής Ιατρικής και της MSD καταδεικνύει τις παθογένειες της περίθαλψης στην Ελλάδα






Σχετικά άρθρα

Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
11ο Συνέδριο ΣΥΦΑΚ: Μεγάλη επιτυχία και εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή
Οι 645 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τη σύγχρονη και επίκαιρη θεματολογία
Όμιλος SOFMEDICA: Γιορτάζει 30 χρόνια καινοτομίας στη φροντίδα των ασθενών
Ο κύκλος εργασιών θα ανέλθει στα 70 εκατ. το 2024
Nestlé Ελλάς: Σκοπεύει στην ενίσχυση του τομέα συμπληρωμάτων διατροφής
Οι κατηγορίες προϊόντων καθημερινής διατροφικής αξίας και ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του τζίρου της εταιρείας