Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals

Korres: Λανσάρει διεθνώς τη νέα σειρά Black Pine Primus

24/10/2024 11:09:38 μμ
Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Wrinkles? Not me»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Korres παρουσίασε στις 09/10 τη νέα σειρά περιποίησης προσώπου Black Pine Primus, στο πλαίσιο της διεθνούς καμπάνιας με τίτλο: «Wrinkles? Not me». 


Σύμφωνα με το Fashion Daily, η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος προσκεκλημένων από τον χώρο της ομορφιάς και των μέσων ενημέρωσης, ενώ επίτιμη καλεσμένη ήταν η Ευαγγελία Πλατανιώτη, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Καλλιτεχνικής Κολύμβησης, που μοιράστηκε τις «Not Me» στιγμές της προσωπικής και επαγγελματικής της ζωής. Την ατμόσφαιρα πλαισίωνε το official track της καμπάνιας «Bossa Nova» από Quincy Jones καθώς και το DJ Set της Xenia Ghali.


Η νέα σειρά Korres Black Pine Primus επαναπροσδιορίζει την έννοια της αντιγήρανσης, αξιοποιώντας τις ιδιότητες του ανθού Μαύρης Πεύκης, ενός ισχυρού φυσικού συστατικού που βρίσκεται στα αιωνόβια δάση της Πίνδου. Η Korres Black Pine Primus ενσαρκώνει το πνεύμα της γυναίκας που ισορροπεί τον πολυάσχολο τρόπο ζωής της, αλλά δεν συμβιβάζεται ποτέ με τη διατήρηση της νεανικής και λαμπερής όψης της επιδερμίδας της. Η σειρά Black Pine Primus είναι διαθέσιμη στα φαρμακεία, στα καταστήματα καλλυντικών, στο site της Korres και στο Korres Circle το πρώτο app της Korres.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα 360 καμπάνια ενημέρωσης για την παχυσαρκία από τη Novo Nordisk
Μια συνεργασία της Biogen με τη διαφημιστική εταιρεία 21GRAMS






Σχετικά άρθρα

Bristol Myers Squibb: Δημιουργεί νέα spin-off εταιρεία
Με 5 φάρμακα για αυτοάνοσα νοσήματα στο χαρτοφυλάκιό της
Συνεργασία-ορόσημο μεταξύ της ελληνικής Rafarm και της Cleveland Clinic
Με αντικείμενο την ανάπτυξη μιας νέας θεραπείας των ουλών κερατοειδούς
H YOUTH LAB. στα Duty Free των Αθηνών, Θεσσαλονίκης & Ηρακλείου
Μια νέα, Travel Retail εποχή ξεκινά για το ελληνικό brand δερμοκαλλυντικών
GSK: Επενδύει έως και 12 δισ. δολάρια σε 12 νέα φάρμακα
Σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals