
Με μια ανατρεπτική προσέγγιση και αναγεννησιακή αισθητική έρχεται η νέα 360° καμπάνια για το Repel Spray της UNI-PHARMA. Με σλόγκαν «Κλασικά, Repel Spray», η νέα καμπάνια -με τη δημιουργική υπογραφή του τμήματος marketing και media της UNI-PHARMA και παραγωγή της Filmskin- υπογραμμίζει τη θέση του Repel Spray ως ενός διαχρονικά ασφαλούς και αποτελεσματικού εντομοαπωθητικού συμμάχου.
Στο νέο TV spot βλέπουμε μια αίθουσα μουσείου με έργα τέχνης σε ύφος μπαρόκ. Παρατηρώντας όμως καλύτερα, κάποιος συνειδητοποιεί πως πρόκειται για σκηνές τρόμου, όπου επιθετικά κουνούπια σπέρνουν τον πανικό. Ο επισκέπτης του μουσείου νιώθει ξαφνικά να απειλείται, όταν ακούει μια φωνή: «Μην φοβάσαι, δεν τσιμπάει. Εσένα. Για τους άλλους δεν ξέρω…» και η ματιά του συναντά το έργο που του χαρίζει ελπίδα: έναν αναγεννησιακό πίνακα που απεικονίζει το Repel Spray, που όσο το πλησιάζει, του ανοίγει έναν νέο κόσμο, δίνοντας την πολυπόθητη λύση.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση εργαλείων AI και διαχέεται επίσης σε ραδιοφωνικό, digital, print και OOH περιβάλλον.
Το Repel Spray, σε αντίθεση με πολλά εντομοαπωθητικά σκευάσματα, κρατά τα έντομα μακριά χωρίς να μυρίζει στον άνθρωπο. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και κατάλληλο για όλες τις ηλικίες: βρέφη, παιδιά και ενήλικες, με δράση που διαρκεί 8 ώρες και με δραστικό συστατικό το φυσικής προέλευσης IR3535 (20% κ.β.). Χωρίς συντηρητικά και parabens, δεν αφήνει λιπαρότητα και συνδυάζεται με αντηλιακό.