
Η Kenvue Inc. δημοσίευσε σήμερα τη δεύτερη έκθεσή της «Healthy Lives Mission» που παρουσιάζει πώς συνέβαλε στη βελτίωση της ευημερίας των ανθρώπων και του πλανήτη κατά το οικονομικό έτος 2024, σημειώνοντας πρόοδο σε τρεις βασικούς πυλώνες: Υγεία των Ανθρώπων, Υγεία του Πλανήτη, Υγιείς Πρακτικές.
Η εταιρεία, δημιουργός εμβληματικών μαρκών όπως Neutrogena®, Listerine®, Aveeno®, Johnson’s® και Nicorette®, ανακοίνωσε, μεταξύ πολλών άλλων σημαντικών αποτελεσμάτων, μείωση των λειτουργικών της εκπομπών κατά 37%, επέκταση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο 72% και λανσάρισμα πολλών καινοτομιών στις συσκευασίες για όλο το χαρτοφυλάκιό της.
Ειδικότερα, μετέτρεψε το 69% των συσκευασιών σε όλο το χαρτοφυλάκιο ώστε να είναι ανακυκλώσιμες ή να μπορούν να ξαναγεμίσουν, με σκοπό αυτό να φτάσει στο 100% έως το 2025. Επιπλέον, ενσωμάτωσε στη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων της το εργαλείο Sustainable Innovation Profiler, με εκκρεμές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, το οποίο μετρά την περιβαλλοντική επίδοση ενός προϊόντος και επιτρέπει τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το εργαλείο αυτό συνέβαλε στον σχεδιασμό λύσεων στο OGX® Argan Oil (μπουκάλια σαμπουάν και conditioner) και στο Nicorette® Icy Mint Lozenge.
Ο Γρηγόρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Kenvue δήλωσε: «Η ισχυρή στρατηγική βιωσιμότητας που ακολουθούμε βρίσκεται στον πυρήνα του τρόπου λειτουργίας μας, προωθώντας την πρόοδο σε τομείς από την ενίσχυση της βιώσιμης συσκευασίας και την επιτάχυνση της απανθρακοποίησης των εγκαταστάσεών μας, μέχρι την ενίσχυση των δεσμών με τις κοινότητες. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση είναι απαραίτητη για να υπερβαίνουμε διαρκώς τις προσδοκίες των πελατών και καταναλωτών μας και, τελικά, να παρέχουμε ουσιαστική καθημερινή φροντίδα σε όλους, τόσο σήμερα όσο και για τις επόμενες γενιές σε περιοχές όπως η Νοτιοανατολική Ευρώπη και χώρες όπως η Ελλάδα».