Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Κατερίνα Συμεωνίδου: «Τα προϊόντα eXnatura προάγουν την ηθική ομορφιά και την ευεξία»

27/7/2023 5:49:03 πμ
Συνέντευξη στην Αναστασία Σαράφη
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στόχος της Κατερίνας Συμεωνίδου, ιδρύτριας της εταιρείας eXnatura, είναι να καθιερώσει τα καινοτόμα και οργανικά προϊόντα της ως μια αξιόπιστη, σεβαστή και υψηλής ποιότητας μάρκα, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όποια χώρα δραστηριοποιηθεί. Και φαίνεται να οδεύει σε καλό δρόμο, όπως αποδεικνύει μια σειρά πιστοποιήσεων από αναγνωρισμένους οργανισμούς του κλάδου αλλά και η τρεις φορές διάκριση της eXnatura ως «Εταιρεία Υψηλής Αξιοπιστίας». 
Στη συνέντευξη που ακολουθεί, η Κατερίνα Συμεωνίδου εξιστορεί την άκρως ενδιαφέρουσα πορεία της στο χώρο της υγείας και της ομορφιάς και μας παρουσιάζει μια πολλά υποσχόμενη εταιρεία που αξίζει μια θέση στα ράφια του φαρμακείου.

Η eXnatura είναι μια σχετικά νέα εταιρεία στο φαρμακείο. Πώς ξεκίνησε η ιδέα για την ίδρυσή της;

Η ιδέα για την eXnatura γεννήθηκε από το πάθος μου για φυσικές και ολιστικές προσεγγίσεις στην υγεία και στην ομορφιά. Ξεκίνησα αυτή τη δημιουργική εξερεύνηση το 2014 μετά από μια προσωπική περιπέτεια υγείας. Τα φάρμακα που μου πρότειναν οι γιατροί είτε δεν έκαναν τίποτα είτε ήταν πάρα πολύ δραστικά με πολύ δυσάρεστα αποτελέσματα για τον οργανισμό μου. Ήταν λοιπόν απόλυτη ανάγκη να βρω τον τρόπο να βοηθήσω το σώμα μου με τρόπο ήπιο αλλά και αποτελεσματικό. 
Αυτό μου έδωσε το ερέθισμα να μελετήσω πιο συστηματικά τις ιδιότητες διαφόρων φυσικών συστατικών και με πολύ μεράκι και με τις γνώσεις μου, καθώς ήμουν φοιτήτρια Ιατρικής αλλά και ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Ατόμων με Ινομυαλγία «ΑΡΕΝΑ», ξεκίνησα να δημιουργώ φόρμουλες σκευασμάτων και καλλυντικών απόλυτα φιλικών προς τον ανθρώπινο οργανισμό. Έτσι, όταν χρειάστηκα μια ενυδατική, αγνή και αποτελεσματική κρέμα ενυδάτωσης για να αντιμετωπίσω την ξηρότητα και τους ερεθισμούς που μου προκαλούσε το αυτοάνοσο νόσημα, δημιούργησα την You are Gorgeous με μύκητα Pitera.
Όταν συνειδητοποίησα ότι απαιτείται χρόνος και σπατάλη πολλών αναλωσίμων (μαντηλάκια, λοσιόν, τόνερ, σαπούνια) για τον καθαρισμό του προσώπου μου πριν από την εφαρμογή της κρέμας –και εγώ δεν είχα ούτε το κουράγιο, ούτε το χρόνο– γεννήθηκε η ιδέα του wOw, που είναι το απόλυτο green προϊόν, ένα σφουγγαράκι που απομακρύνει ρύπους, σμήγμα, αδιάβροχο μακιγιάζ μόνο με νερό και χρησιμοποιείται τουλάχιστον 200 φορές!
Ταυτόχρονα, αντιλήφθηκα την αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα που είναι ασφαλή, αποτελεσματικά και φιλικά προς το περιβάλλον. Έτσι αποφάσισα να ιδρύσω την eXnatura και να δημιουργήσω ένα brand που συνδυάζει τη δύναμη της φύσης με την επιστήμη και παρέχει καινοτόμες λύσεις για την υγεία και την ευεξία.

Εργάζεστε και ως δικηγόρος, πώς συνδέονται αυτοί οι δύο τομείς;

Εργαζόμουν κυρίως και για πολλά χρόνια στο υπουργείο Οικονομικών, έχοντας υπΆ ευθύνη μου τα υπουργεία Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και Παιδείας & Θρησκευμάτων, οπότε είχα την ευκαιρία να μελετήσω σε βάθος τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική που έχει σχεδιαστεί για να διαμορφώσει τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο, ανθεκτικό και σύγχρονο ευρωπαϊκό αγροτικό τομέα. 
Ταυτόχρονα, η πολυδιάστατη νομική επιστήμη μού έμαθε να σέβομαι τις αξίες της δικαιοσύνης, της ζωής, της ελευθερίας και την περιβαλλοντική ηθική. 
Συνειδητοποίησα ότι ήθελα να έχω πιο άμεσο αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων προσφέροντάς τους «clean» προϊόντα που προάγουν την ηθική ομορφιά και την ισορροπία. Το νομικό και οικονομικό μου υπόβαθρο ήταν ουσιαστικά καθοριστικό για την ίδρυση και την ανάπτυξη της eXnatura. Μου έδωσε τη δυνατότητα για την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων σε ό,τι αφορά τη ρύθμιση και τη συμμόρφωση, οι οποίες είναι ζωτικής σημασίας στον τομέα των φαρμάκων και καλλυντικών. Επιπλέον, οι νομικές μου γνώσεις με βοηθούν να αντιληφθώ το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο και να διασφαλίσω ότι τα προϊόντα μας πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας.

Περιγράψτε μας τη γκάμα των προϊόντων eXnatura.

Στην eXnatura, προσφέρουμε μια μεγάλη γκάμα cruelty free προϊόντων με φυσικά και οργανικά συστατικά που καλύπτουν διαφορετικές πτυχές της υγείας και της ομορφιάς. Ο κατάλογος προϊόντων μας περιλαμβάνει περιποίηση δέρματος, προσώπου και σώματος, μαλλιών, προσωπική περιποίηση, συμπληρώματα διατροφής, προϊόντα ευεξίας και αριθμεί 80 ενεργούς κωδικούς που συνεχώς ανανεώνονται για να καλύψουν κάθε ανάγκη.

Τι κάνει τα προϊόντα eXnatura να ξεχωρίζουν;

Κάθε προϊόν διαμορφώνεται προσεκτικά, χρησιμοποιώντας επιστημονικά αποδεδειγμένα (μεθοδικά επιλεγμένα) συστατικά, όπως βοτανικά εκχυλίσματα, αιθέρια έλαια και βιοδραστικές ενώσεις, για να προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Οι πολύτιμες γνώσεις που αποκομίζω ως μέλος του IMCAS (Διεθνές Συνέδριο για την Επιστήμη της Αντιγήρανσης) είναι η βάση για τις καινοτόμες φόρμουλες των προϊόντων μας και για τις ευρεσιτεχνίες που διεκδικούμε. Ταυτόχρονα δίνουμε σημασία στη βιωσιμότητα, αποφεύγοντας τις επιβλαβείς χημικές ουσίες και επιλέγουμε συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον.
Έχουμε λάβει πιστοποιήσεις από αναγνωρισμένους οργανισμούς οργανικών προϊόντων για την επικύρωση της ποιότητας και της αυθεντικότητάς τους, ενώ η εταιρεία μας διακρίνεται για την άψογη σχέση της με τους συνεργάτες και πελάτες και αυτός είναι ο λόγος που λαμβάνουμε, για 3η συνεχή χρονιά, το Πιστοποιητικό «Εταιρεία Υψηλής Αξιοπιστίας».
Θεωρώ ότι ενισχύει την εμπιστοσύνη και του φαρμακοποιού και του εν δυνάμει πελάτη το γεγονός ότι η eXnatura είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία καλλυντικών που δεν έχει ούτε μία αρνητική αξιολόγηση, αλλά αντίθετα, έχει άριστη φήμη. Κάτι ακόμα που κάνει τα προϊόντα μας να αξίζουν μια θέση στο ράφι του φαρμακείου είναι η υψηλή αισθητική των πρωτοποριακών συσκευασιών μας με δοσομετρικό καπάκι, αντλία ή spray για αποφυγή μολύνσεως.

Θεωρείτε ότι ο φαρμακοποιός είναι ο ιδανικός σύμβουλος σε θέματα ομορφιάς και υγείας;

Ναι, οι φαρμακοποιοί είναι έμπιστοι επαγγελματίες υγείας που έχουν σε βάθος γνώση των φαρμάκων, της περιποίησης του δέρματος και της συνολικής ευεξίας. Στην eXnatura δεσμευόμαστε να τους υποστηρίξουμε στην αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων μας με διαδραστικές παρουσιάσεις στο χώρο τους και ενημερωτικό υλικό που μπορούν να μοιραστούν με τους πελάτες τους. Επιπλέον, η ομάδα μας είναι διαθέσιμη για να απαντήσει σε ερωτήσεις και ζητούμε τα σχόλια τους και τη συμβολή τους, καθώς οι γνώσεις και η τεχνογνωσία τους είναι ανεκτίμητες για τη βελτίωση των προϊόντων μας και τη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών.

Τα προϊόντα σας είναι διαθέσιμα και σε φαρμακεία του εξωτερικού; Τι σημαίνει αυτό για μια ελληνική εταιρεία;

Αυτήν τη στιγμή είναι σε εξέλιξη συζητήσεις για την εξαγωγή προϊόντων μας σε Κύπρο, Αγγλία, Γερμανία και Ισπανία. Η έξοδός μας στη διεθνή αγορά απαιτεί πολύ προσεκτικά βήματα, καθώς οι προκλήσεις είναι πολλές και μεγάλες. Αλλά και τα οφέλη για μια ελληνική εταιρεία σαν τη δική μας μπορεί να είναι σημαντικά, αν κινηθούμε συντεταγμένα και με αισιοδοξία. Μπορούμε να αναδείξουμε την ποιότητα και την καινοτομία των ελληνικών προϊόντων διεθνώς, συμβάλλοντας στη θετική εικόνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Επιπλέον, οι εξαγωγές προσφέρουν ευκαιρίες για ανάπτυξη, ενισχύουν τη φήμη της επωνυμίας και τις διεθνείς συνεργασίες. Είναι απόδειξη της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης της ομάδας μας, καθώς και της δυνατότητας των ελληνικών εταιρειών να διαπρέψουν έξω από τη χώρα.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

Το όραμά μας για την eXnatura είναι να συνεχίσουμε να διευρύνουμε την γκάμα των προϊόντων μας, εξερευνώντας νέους δρόμους καινοτομίας και προσεγγίζοντας ένα ευρύτερο κοινό. Ερευνούμε και αναπτύσσουμε συνεχώς νέες συνθέσεις που αξιοποιούν τις ιδιαίτερες δυνατότητες των φυσικών συστατικών και την επιστήμη αιχμής για να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες των πελατών μας, οι οποίες διαφοροποιούνται με το χρόνο.
Ακόμη σχεδιάζουμε να ενισχύσουμε σταδιακά τα κανάλια διανομής μας με τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών με φαρμακεία, λιανοπωλητές, διαδικτυακές πλατφόρμες αλλά και να επεκταθούμε στον ξενοδοχειακό κλάδο, στηρίζοντας τον «πράσινο» τουρισμό. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε την προβολή και την προσβασιμότητα στα προϊόντα μας. 
Εν τω μεταξύ, προσπαθούμε να μειώσουμε, κατά το δυνατόν, το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, επαναξιολογώντας τη διαδικασία παραγωγής και υποστηρίζοντας σχετικές πρωτοβουλίες. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι η προσεκτική επιλογή των προμηθευτών μας για να έχουμε μοναδικά αποτελέσματα και οικονομίες κλίμακας. «Σαρώνουμε» όλη την Ελλάδα αλλά και χώρες του εξωτερικού για να προμηθευτούμε βιολογική μπλε σπιρουλίνα από τη Νιγρίτα Σερρών, οργανική αλόη από το Ηράκλειο Κρήτης, βιολογικό γάλα γαϊδούρας από τις πλαγιές των Αντιχασίων στη Λάρισα, οργανικό βαμβάκι από τη Θράκη, ίνες μπαμπού από την επαρχία του Heilongjiang στην Κίνα. Ο μεγάλος μας όμως θησαυρός είναι τα φαρμακευτικά βότανα και φυτά που συλλέγονται από το βουνό Φαρμακά στην Αργολίδα, τα οποία επεξεργαζόμαστε με φυσικές μεθόδους, όπως η ξήρανση και η απόσταξη.
Προσωπικά, δεν υπάρχει τίποτα που να με ηρεμεί περισσότερο από το να συλλέγω τους μίσχους του εκουϊζέτουμ και του υσσώπου και επιστρέφοντας να ανοίγω τα βαμβακερά πουγκιά και να με πλημμυρίζουν τα αρώματα της γης!

Πηγή: Φαρμακευτικός Κόσμος #194 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και αμφισβητεί την εξειδίκευση των φαρμακοποιών στο φάρμακο
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%






Σχετικά άρθρα

Αύξηση της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αναμένεται το 2024-2025
Η κλαδική μελέτη της ICAP CRIF την υπολογίζει στο 3-4%
Pharma Center: Επιτυχημένο το σεμινάριο της Health Aid στη Θεσσαλονίκη
Η εταιρεία διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Αθήνα
STOP από 20 μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες στο ChatGPT
Φοβούνται διαρροή κρίσιμων δεδομένων στους ανταγωνιστές τους
Αnalytica 2024: Δύο ελληνικές εταιρείες στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση
Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση για την εργαστηριακή τεχνολογία, ανάλυση και βιοτεχνολογία στην Ευρώπη